Chapter ten.

205 9 2
                                    

Na een heerlijke rit galopperen Melanie en ik het terrein weer op. Wat was dat geweldig! De paarden luisterde goed en we waren onderweg nog wat vrienden tegengekomen. We zouden vanavond met ze uitgaan in het dorp dichtbij. Ik had er best zin in, ookal wist ik dat misschien Jake zou komen. Maar David ging ook mee dus het was opgelost. We stappen af van de paarden en ik geef Mistral een klopje op zijn hals. 'Goedzo Mistral, je deed het geweldig.' fluister ik in zijn oor. We geven de paarden aan de eigenaar die ze voor ons zal verzorgen. Samen lopen de terug naar het huisje. 'We gaan vanavond helemaal los Bel, ik heb er super veel zin in.' zegt Melanie. Ik grinnik. 'Hopelijk zijn er wat knappe jongens.' zucht ik. 'Inderdaad' zegt Melanie. Ik kijk haar nep geschokt aan. 'Maar mevrouw Melanie, u heeft Daan toch al? Wat erg dat u over andere jongens praat! Dat hoort niet!' zeg ik met een oma stemmetje. Melanie lacht en slaat me op mijn arm. 'Gek wat je bent.' zegt ze lachend. 

Bij het huisje aangekomen zie ik de ouders van Sanne met onze ouders praten. We zwaaien en ze zwaaien terug. 'We gaan vanavond BBQen bij Sanne haar huisje. Dat is goed toch?' We knikken. Yes, denk ik. Nog een vriendin om een feestje mee te bouwen. Ik loop het huisje in om me om te kleden. Wat zal ik vanavond is aan doen? Ik kijk in mijn kast en begin allemaal kleding naar achter op me bed te gooien. Een high waisted short ga ik sowieso aandoen. Misschien met een leuke croptop erboven? 'MEL, HEB JIJ NOG EEN LEUKE CROPTOP MEE?' gil ik. Melanie komt de kamer ingelopen met een high waisted short aan met een wit t-shirt erin gepropt. Op het t-shirt staat Okay? Okay. Wauw. 'Uhm, ik heb nog 1 van kant?' zegt ze. Ik knik en Melanie loopt snel haar kamer in en gooit de croptop naar me toe. 'Thanks meid, je ziet er by the way geweldig uit.'zeg ik. Ze glimlacht en begint haar haar te stijlen. Ik trek de croptop over mijn hoofd. Mijn haar laat ik zoals het is. Krullend over mijn schouders. Snel wat make up op. Beneden aangekomen doe ik mijn All stars aan. Ready to go!

Bij Sanne haar huisje aangekomen zie ik dat haar vader al bezig is met de BBQ. Samen met mijn ouders, Melanie en Joyce lopen we naar het tuintje. Joyce zag er super schattig uit. Een roze jurkje en haar haar was gevlochten. Super cute. In het tuintje zag ik Sanne staan. Sanne had een short aan met daarin een roze blouse. Ook had ze hoge hakken eronder. Ik had haar al geappt dat we vanavond uit zouden gaan en dat vond ze een leuk idee. Ik loop naar haar toe en trek der in een knuffel. 'Zo leuk dat jij er ook bent!' zeg ik. Sanne knikt. 'Ik kan toch niet zonder mijn Duits buddie?' zegt ze met een pruillipje. Ik grinnik. 

Na de BBQ lopen Melanie,Sanne en ik naar de afgesproken plek. Ik zit supervol. Er was zoveel lekkers! Op de afgesproken plek staat David met nog een paar andere vrienden. Als iedereen er is lopen we met zijn allen naar het dorp. Het is maar 10 minuutjes lopen. Gelukkig zie ik Jake nergens. Anders was ik direct weggelopen. Of niet? Ik kan hem wel aan. Gewoon niet laten zien dat je bang bent voor hem ookal heeft hij je zoveel aangedaan. Na 10 minuten zijn we in het dorp. We gaan naar de club waar we altijd heen gaan. Niet te duur en een leuke club. Bij de club staan nog wat andere mensen. Tussen de andere mensen staat dan Jake. Hij kijkt verveeld voor zich uit totdat ie mij ziet. Hij grijnst naar me. Ik pak snel Davids hand vast. Waarom ik dat doe? Jake jaloers maken. David kijkt me raar aan en ik knik onopvallend naar Jake. David krijgt grote ogen en knikt dan ook. Hij trekt me tegen zich aan en slaat zijn arm om mijn schouder. 'Speel mee' fluistert hij in mijn oor. Ik knik en dan gebeurt er iets wat ik niet had verwacht. David drukt zijn lippen op de mijne voor een paar seconden. Dan trekt ie zich terug en grijnst naar me. Ik grinnik terug en draai me dan om naar Jake die boos kijkt. Lekker puh. In de club dans ik de hele tijd met Sanne. En na een paar drankjes ben ik aardig aangeschoten. Iemand begint me te schuren en ik doe rustig mee. Hij fluistert in mijn oor of we naar de WC gaan. Ik knik en hij sleept me mee. Ik had nog niet eens zijn gezicht gezien. Als hij me in de WC heeft geduwt zie ik uiteindelijk wie het is..

Don't touch me..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu