Mijn adem stokt. Niet hij. Voor me staat hij dan. De jongen waar ik dus wel bang voor ben. Ook al probeer ik dat te negeren. 'Hallo schoonheid, heb je gemist na onze eerste keer' fluistert hij in mijn oor. Ik tril helemaal. Mijn hoofd zegt dat ik weg moet rennen maar mijn voeten bewegen niet. Dit was de jongen die in de groep van Jake hoorde. De groep die meiden maar voor 1 ding zien. Seks. Alleen maar seks. Dat was ik ook voor hun. Een seks speeltje. Iemand waarmee ze geld mee konden verdienen. Wie ze konden slaan als ze boos waren. Wie ze konden uitschelden zonder dat ik wat terug zou zeggen. Want als ik iets terug zou zeggen, wist ik wel wat er zou gebeuren. Ik was niet de enige. In een huis, ergens in 1 of andere hoerenbuurt zat ik met meerdere meiden. Allemaal meiden die op vakantie waren en in de val waren gelokt door Jake en zijn bende. Misselijk werd ik er gewoon van. Kots beroerd. Als ik er weer aan terug denk, krijg ik kippenvel over mijn hele lichaam. De jongen die voor me staat heet Garion. Een echte Franse naam. Hij was de eerste die met me naar bed ging. Omdat Jake ''geld problemen had''. Allemaal gelul. Maar ik trapte er in. Elke keer weer. Tot ik op die nacht, toen Jake zei ; Jij hoeft helemaal niet weg, je bent van mij werd ik vanachter gedrogeerd door Garion en werd ik vervoerd naar het huis. Maar ik ben gevlucht. Na 2 weken. Ze lette niet goed op en weg van Annabel. Ik was dan wel weg uit het huis maar de gedachten bleven. Elke nacht weer. Soms erger, soms minder erg.
Ik word uit mijn gedachten gehaald door Garion. 'Niet zo dromen slet, ik ben hier niet om naar je gezicht te kijken.' zegt hij grommend. Ik begin te gillen. Maar ik krijg snel een klap op mijn wang. 'Hou je bek!' gromt hij weer. Ik hoop zo dat iemand het heeft gehoord. Garion komt dichterbij en begint in mijn nek te kussen. Ik probeer hem weg te duwen maar tevergeefs, hij is veel te sterk. Dan krijg ik een idee. Ik trap vol met mijn voet in zijn ja je weet zelf wat ik bedoel. Garion zakt in elkaar. Snel spring ik over hem heen en ren de WC uit. Op zoek naar David. 'DAVID WAAR BEN JE?' gil ik huilend. Dan zie ik hem staan. Ik ren naar hem toe en trek hem mee naar buiten. 'Wow Anna, wat is er?' vraagt David. Ik kan niet antwoorden, er komen geen woorden uit mijn mond.
***************************************************************
Hallo,
Dit is dus Annabel's geheim. Ik denk niet dat dit boek super lang gaat worden. Hooguit nog 10 hoofdstukken. Het is eigenlijk een soort van oefen verhaal voor mij. Ik hoop dat jullie hem leuk vonden ookal is het onderwerp best gevoelig.xx
JE LEEST
Don't touch me..
Teen FictionAnnabel Jake 2 met een vreselijke geschiedenis ontmoeten elkaar weer.