Mijn hart stokt. Het lijkt alsof de klok niet verder tikt. Met mijn gedachte ga ik weer terug naar 2 jaar geleden. Hoe hij eerst lief deed maar het veranderde. Dat mijn ouders niet wisten waar ik was. Of dat ze wisten wat er met me zou zijn. Allemaal door het persoon dat nu bij onze hotelkamer staat met twee smoothies op een karretje.
Ik stap voorzichtig naar achter en laat hem binnen. Ik hoor hoe hij praat met Melanie. Zelf blijf ik bij de deur staan totdat hij weer vertrekt. Geen denken aan om daar bij hem te staan. Na een minuut of 2 zie ik hem terug lopen. 'Tot de volgende keer maar weer he Belle?' zegt hij met zijn Franse accent. Ik zeg niks en sluit de deur als hij weg is. Snel ren ik naar de badkamer. Hij noemde me altijd Belle. Omdat Belle mooi in het Frans betekent. En hij me zo mooi vond. Kippenvel versiert mijn hele lichaam. Ik voel me vies. Ik open de badkamer deur. 'Mel, ik ga even in bad. Kijk jij de film maar verder.' zeg ik. Melanie knikt en kijkt dan weer geconcentreerd naar de film. Ik loop naar mijn bed en haal een pyjama uit mijn koffer. Ook pak ik een Lush bruisbal. Even relaxen.
Nadat ik in bad ben geweest plof ik weer naast Melanie neer. De film is bijna klaar. Ben ik zolang in bad blijven zitten? En nadenken over vanalles? Augustus organiseert nu zijn eigen begrafenis en Hazel is aan de beurt. Zelf vind ik dit het zieligste stukje. Of wat hier na komt, dat ze hoort dat Augustus overleden is en in tranen uitbarst. De eerste keer dat ik deze film keek was dat met David. Ik heb toen echt keihard gehuild en David me maar troosten. Ik kan zeer slecht tegen zulke films. Ze roepen allemaal gevoelens op. Ik drink mijn smoothie op en als hij op is loopt de aftiteling. 'Hmpf, ik ga slapen. We moeten morgen weer lang reizen. Maar eerst ga ik even met Daan bellen. Ik mis hem zo.' mompelt Melanie. Daan, haar vriendje. De popu jongen van school. Natuurlijk. Ik loop naar mijn bed en plof erop.
Ik pak mijn telefoon van het nachtkastje en check Instagram etc. Ik zie dat iemand me heeft getagd in een foto. Awhh, Sanne. Sanne is 1 van mijn beste vriendinnen. Ze heeft een foto erop gezet van ons twee toen we samen naar de film gingen. Een gekke foto maar hij blijft leuk. Eronder staat : Ik mis mijn lieverd nu al, veel plezier meid ! xx. Ik reageer eronder : ik mis jou ook al ! duitsbuddies for ever! x
Sanne en David zijn de enige die weten wat er is gebeurt in Frankrijk. Ik durf het hun alleen maar te vertellen. Misschien gaan andere dan anders over me denken. Zelfs mijn ouders weten het niet. Ik zei gewoon dat ik verdwaald was. Weten hun veel. Ik ben vaak de weg kwijt. Ook in me hoofd. Maar dat is elke puber wel is. Ik hoor Melanie praten met Daan maar ik zak langzaam in slaap. Lekker dromen.
JE LEEST
Don't touch me..
Teen FictionAnnabel Jake 2 met een vreselijke geschiedenis ontmoeten elkaar weer.