We zijn al 6 uur aan het rijden. En ik verveel me dood. Joyce ligt te slapen en Melanie luistert muziek en mijn mobiel is dood. Melanie had wel een splitter voor onze oortjes maar zij luistert ALLLEEN MAAR JUSTIN BIEBER. En dat is niet echt mijn muziek. Oke, hij is wel een beetje knap. Maar ik vind zijn muziek niet helemaal geweldig. Over een uur gaan we ergens overnachten. Want we moeten in totaal 12 uur ongeveer rijden en dat vinden mijn ouders een beetje teveel. Ik doe mijn ogen dicht en probeer te slapen. Als ik eindelijk in slaap val, droom ik dat ik weer in Frankrijk ben. Jake staat voor me. Wie is Jake vraag je je vast af. Dat was mijn vakantie liefde. Hij was ook op vakantie toen wij er waren. Jake aaide over mijn wang. 'Je bent zo mooi Bel' fluisterde hij. Blozend kijk ik weg. 'Ik moet zo naar huis Jake, en jij moet ook zo gaan.' fluisterde ik terug. 'Jij hoeft helemaal niet weg, je bent van mij.' zei hij wat harder. Ik schrok. Zo was hij nooit. Opeens word ik wakker geschud. 'Lieverd, we zijn bij het hotel.' zegt mijn moeder. Ik knik en stap uit de auto. 'Neem jij Joyce even mee Bel?' vraagt mijn vader. 'Jahoor!' zeg ik en pak Joyce uit de auto. Ze is zo lief. We lopen naar ingang van het hotel en mijn ouders boeken 2 kamers. Eentje voor mijn ouders en eentje voor Mel, Joyce en ik. Dat word nog leuk...
---------------------------
Hallo, Hier ben ik weer. Met een vers hoofdstukkie.Enjoy :)
JE LEEST
Don't touch me..
Teen FictionAnnabel Jake 2 met een vreselijke geschiedenis ontmoeten elkaar weer.