Als ik naar het zwembad loop, kom ik Jessy tegen. 'Hee Jessy!' roep ik. Jessy kijkt op en zwaait. 'Wacht even, ik wil ook gaan zwemmen!' Ik knik en wacht op haar terwijl ze zich omkleed in haar eigen huisje. Na 5 minuten komt ze huppelend het huisje uit. Ik grinnik, Jessy is nooit maar dan ook nooit chaggerijnig. Ik geef haar een knuffel en we lopen samen naar het zwembad. 'Ik ben zo blij dat ik weer hier ben. Weg uit Nederland, weg met alle regen. Hallo zon!' roept Jessy. De mensen die in het zwembad zwemmen kijken haar raar aan. Ik barst in het lachen uit. Alsof die mensen nog nooit meiden hebben gezien. We leggen onze tassen bij een stoel en ik spring in het zwembad. Lekker verkoelend. 'Ik hoop wel dat er nog vakantie vrienden komen hoor, is altijd gezellig. Ik hoorde ook dat Jake weer kwam' zegt Jessy en ze port in mijn zij.
'1. Daar kan ik niet tegen
2. Je moet het wagen om dat te doen
3. Ik wil de naam Jake niet horen.' zeg ik en ik duw Jessy onder water. Ik laat direct weer los en Jessy komt proestend boven. 'Rotkind.' lacht Jessy uit. Dan kijkt Jessy opeens naar de ingang van het zwembad. 'Hallo knappe jongen met sixpack.' Ik draai me om en zie daar David zijn. Wat doet hij hier? Hij moet in Curacao zijn ! Hij ziet mij in het water en glimlacht. Hij loopt naar de rand en springt erin en zwemt naar ons toe. 'David! Wat doe jij hier?!' vraag ik. Jessy geeft me een blik van ; hoe ken jij hem? Hij geeft me een knuffel en ik knuffel hem terug. 'De vlucht ging niet door, geen idee waarom. Dus mijn ouders besloten hier heen te gaan en raad is? Sanne komt ook! Een officiele vriendenvakantie.' zegt David en hij kijkt dan Jessy's kant op. 'Oh, wat onbeleefd. Hoi. ik ben David. Beste vriend van Bel.' zegt hij beleefd en hij schudt haar hand.
JE LEEST
Don't touch me..
Teen FictionAnnabel Jake 2 met een vreselijke geschiedenis ontmoeten elkaar weer.