Ik val in de armen van David en begin met lange uithalen te huilen. David probeert me te troosten. Ik probeer steeds te praten maar er komt geen woord uit mijn mond. Ik voel me zo vies. David duwt voorzichtig mijn hoofd naar boven zodat ik hem in de ogen aankijk. 'Ik breng je naar huis oke? En ik blijf wel bij je slapen, dan kan je vertellen wanneer je wil wat er aan de hand is.' Ik knik verdrietig en David pakt mijn hand. Samen lopen we naar de camping. Met mijn hoofd ben ik ergens veel anders. Weer in het huis.
*terugblik*
'ANNABELL STA OP ROTWIJF! 'hoor ik in mijn oren gegild. Ik schrik wakker en kijk in de boze ogen van Jake. Hij trekt me aan mijn arm omhoog en trekt me direct mee naar de omkleedkamer.' Je gaat je nu snel omkleden slet' sist Jake en gooit me in de kamer. Ik kijk hem aan als hij de kamer verlaat en hem op slot doet aan de buitenkant. Ik kijk om me heen. Alleen maar sletterige lingerie. Voorzichtig pak ik het normaalste witte paar en trek hem aan. In de hoek staat een spiegel zie ik opeens en ik loop erheen. 'Dit kan je niet menen...'fluister ik tegen mezelf. Mijn hele arm zit vol blauwe plekken en ik ben super mager. Ik pak nog snel zwarte hakken. Dan hoor ik geklop op de deur. Zuchtend denk ik,' nu begint de hell weer.. 'Aangekomen bij mijn huisje sluipen David en ik naar boven. Snel douche ik als David zich omkleed. In mijn kamer aangekomen ligt David al op mijn bed te snurken. Ik grinnik. Snel ga ik ook in bed liggen en val rustig in slaap.
De volgende ochtend hoor ik een deur opengaan. Ik open mijn ogen en zie David bij de deuropening staan met een dienblad vol. Hij grijnst en loopt naar me toe. 'Goeiemorgen Bell, ik heb een ontbijtje gemaakt. Nouja, een groot ontbijt.' zegt David. 'Awhh lief! Dankje David' zeg ik en probeer het eten te pakken. 'Nope, ik zet het neer onrustige aap.' zegt David lachend en zet het dienblad op mijn benen. Ik grinnik en begin te eten.
Als ik klaar ben met het eten, kijk ik David aan. 'Mag ik vertellen wat er gister is gebeurd?' vraag ik voorzichtig. David knikt en ik begin te vertellen. Na het verhaal kijkt David niet meer rustig zoals net. Hij kijkt woedend. 'Waarom laten ze je niet met rust?! Serieus wat een mogolen.' zegt hij kwaad. Hij staat op en begint door de kamer te lopen. Ik spring mijn bed uit en loop naar hem toe. 'Rustig maar, ze stoppen wel. Ooit.' fluister ik. David knikt voorzichtig. 'Ik ga maar eens naar huis..' fluistert hij terug en beent direct de kamer uit.*POV David*
Ik loop boos het huisje uit van Annabell. Laaiend ben ik. Zulke kerels haat ik echt vreselijk. Meiden zijn geen voorwerpen die je kan gebruiken en daarna geen liefde geeft. Meiden zijn ook mensen, harstikke mooie mensen. Als ik naar mijn huisje loop, zie ik Jake staan met een ander meisje. Is dat niet.. Nee dat kan niet. Ik loop snel naar het tweetal toe en kijk dan goed naar het meisje. Het is Sanne.. Ik draai me snel om en geef Jake een klap op zijn wang met mijn vuist. 'David wtf!' roept Sanne maar ik antwoord niet. Ik blijf Jake kwaad aan kijken. 'Je blijft weg bij Annabell hoor je! Jij meisjesverkrachter!' schreeuw ik uit. Jake blijft er koeltjes bij staan. Opeens voel ik een hand aan mijn arm die me mee trekt. 'David, wat is jou'n probleem. Dat is Jake niet. Hij heet Jasper. Wat is jou'n probleem vent' zegt Sanne kwaad. Ik trek me los en been snel weg.
Als Jake Sanne ook al in zijn greep heeft, hoelang duurt het dan tot Annabell ook weer meedoet..******************************************************************************
Wat een vreselijk slecht hoofdstuk, het ging echt niet lekker.
Ik hoop dat jullie er iets leuks in kunnen vinden.Xx
JE LEEST
Don't touch me..
Novela JuvenilAnnabel Jake 2 met een vreselijke geschiedenis ontmoeten elkaar weer.