Chapter 13.

191 8 4
                                    

Rustig lig ik op mijn bed. Maar toch vraag ik me wat af. David was wel erg boos toen hij weg ging.  Ik snap het wel want ja,  het is ook niet echt normaal dat zulke mensen zoiets doen.  Maar hij was echt super kwaad. Zo is David nooit. Een tijdje geleden zei Sanne nog dat ze denkt dat David meer voor me voelt als gewoon vrienden maar ik geloofde haar niet. Ik begin nu toch te twijfelen. Hij is altijd zo beschermend.. Maar dat doen vrienden toch altijd? Ik ben gewoon in de war. 'ANNA ETEN!' hoor ik mijn vader roepen vanaf beneden. Is het al zo laat? Ik rol van mijn bed af en beland op de grond. Auw. Daar had ik niet over nagedacht. Schuifelend loop ik naar beneden voor het ontbijt. Beneden aangekomen zit iedereen er al. 'He he eindelijk. Ik heb honger.' zegt Melanie. Die heeft het vast niet opgemerkt wat gister of zelfs vanacht is gebeurd. Ik plof neer en begin te eten. Vandaag zouden we niet veel doen. Sanne en ik zouden gaan zwemmen maar weet niet of het nog door gaat. 
Na het eten loop ik naar boven om me snel om te kleden. Ik hoor niet dat er iemand naar boven loopt en begin te gillen als iemand in me heup port. Dat is echt iets wat ik haat. Als mensen in me heup gaan porren. Ik ga als een spast bewegen en gillen alsof ik word vermoord. Als ik achterom kijk, zie ik David keihard lachen. 'Jij bent zo'n raar kind he.' proest hij eruit. Dan gaat zijn gezicht weer naar serieus. 'Ik moet met je praten, je raad nooit wie net met Jake stond te praten.' Bij Jake zijn naam krimp ik ineen. Die naam geeft me zoveel emoties. Hoe kan het, als iemand eerst zo lief is en weetikveel naar zo'n klootzak veranderen. Dat is al tijden mijn vraag. Hij had ooit wel verteld dat hij bijna geen geld had en dat zijn ouders niet rijk waren. Maar dan hoef je toch geen meiden te verleiden en dan opsluiten als een prostituee. 'Wie stond met hem te praten dan? Zeg niet dat het Sanne was.' zeg ik mompelend. David knikt langzaam en mijn ogen worden groter. 'Ik trok ze uit elkaar en sloeg Jake op zijn gezicht en toen werd Sanne boos op me. Want hij heette Jasper ofzo en geen Jake. Lariekoek noem je zoiets.' 
Ik knik en denk even na. 'Misschien kan ik haar overtuigen?' zeg ik. 'Hoe?' vraagt David. Ik glimlach naar hem en buig naar voren zodat ik met mijn mond bij zijn oren ben. 'A secret.' fluister ik in zijn oor. 

*********************************************************

Bonjour,

Beetje klein hoofdstukje maar beter iets dan niets toch ! 
Nu je dit toch leest wil ik wat boeken promoten van 2 vriendinnen van me. 
Als eerst de boeken van xHopeandbelieve.

Ze heeft er 2 en ik kan ze alle twee aanraden. In eentje zit zelfs mijn naam whoepwhoep. En ik vind de boeken toppie

En als tweede het boek van : _FlyingMonkeys_
Het boek heet Friends, Love and Hospital en ik vind dat boek geweldig. Ze had hem hiervoor ook al een keer geschreven maar is nu bezig om het te herschrijven. 

Als je lief bent, check je even deze 2 schrijfsters :)
xxxxx

Don't touch me..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu