Om de afgesproken tijd sta ik bij het terras van de camping. Ik had heerlijk gezwommen met David en Jessy. Ik voel me opeens stukken veiliger met David incl de buurt. Hij zou Jake wel een lesje leren. Hij heeft zo'n hekel aan zulke mensen. Zijn eigen zusje was verliefd op een loverboy en ze wou bijna met hem weggaan. Maar David heeft snel de politie gebeld en bewijs verzamelt. Zijn zusje was boos maar later toen ze hoorde dat zijn plan was om van haar een prostituee te maken was ze al snel harstikke blij dat haar broer haar had beschermd.
Ik zie mijn ouders zitten aan een tafel op het terras. Ik loop erheen en ga erbij zitten. 'Lekker gezwommen lieverd?' vraagt mijn moeder. 'Ja! Het water is heerlijk.' antwoord ik enthousiast. 'David is ook op de camping, wisten jullie dat?' Mijn ouders kijken verwonderd en ik vertel hun wat er was gebeurt met het vliegtuig enzo. Verderop komt Melanie aanlopen met Joyce. 'Sorry, deze meid wou nog even schommelen.' zegt Melanie en ze wijst naar Joyce. We knikken en Melanie ploft naast me neer. 'Er zijn paarden achteraan de camping! En we mogen er morgen oprijden zei de eigenaar!' zegt Mel enthousiast. Yes denk ik in mezelf. Lekker paardrijden door de bergen.
Er komt een ober langs. 'Wat willen jullie drinken?' vraagt hij in het Frans. Iedereen zegt wat ie wil en de ober loopt weer weg. 'DIE WAS KNAP!' roept Mel uit. Ik grinnik, ze keek hem al zo aan. Hij was wel wat voor Melanie. Een andere ober brengt de drankjes en vraagt wat we willen eten. Ik had al even op het menu gekeken dus ik vertel wat ik wil.
Na het eten lopen we gezamenlijk terug naar het huisje. Joyce zit op mijn vaders rug en valt bijna in slaap. 'Wij gaan morgen boodschappen doen, jullie gaan vast paardrijden?' vraagt mijn vader. Melanie en ik knikken. 'We staan sowieso vroeg op, s' middags is het veel te warm voor ze' zeg ik. Mijn moeder knikt en we komen aan bij het huisje. Ik kijk op mijn mobiel hoe laat het is. 22:00 geeft hij aan. Ik glimlach naar de achtergrond, een foto van Goldy en mij. Goldy is onze golden retriever pup die nu bij mijn opa en oma is. Ze is is zo'n schatje. Op onze verjaardag kregen we haar. Best present ever .
Na gedoucht te hebben en andere dingen plof ik op mijn bed. Het is nu 22:50. Tijd om te slapen. Ik zet mijn alarm om 8 uur, zoals afgesproken. Dan leg ik mijn mobiel aan de oplader en ga onder de dekens liggen.
Slaap lekker Annabel, slaap lekker.***************
eerste berichtje onder een hoofdstuk dus hallo! ik probeer elke week 2 a 3 hoofdstukken te uploaden. sommige lang, sommige kort. dit hoofdstuk is op mijn mobiel geschreven dus ik weet niet of er veel fouten tussen zitten.
tot de volgende upload!xx R
JE LEEST
Don't touch me..
Teen FictionAnnabel Jake 2 met een vreselijke geschiedenis ontmoeten elkaar weer.