6

574 35 4
                                    

(Внимание! Всичко в главата е описано много подробно,  деца да не четат🙂🔞)

- Чонгук....  Моля те, недей... - прошепна Чим, Кук прокара нос по врата му. После се дръпна назад и каза. 
- Явно не си си научил урока. - каза Кук също толкова тихо и остави смучка на врата му.
-Как можа Чимин, разчитах на теб, а ти ... Толкова си наивен.  Мислиш си, че ми направи напук, но всъщност разочарова всички в компанията.  Не се получи добре. Чон бръкна под тениската му и прокара ръка по изваяния му торс, от кръста надолу до ключиците.  Чимин изтръпна от тези действия, а гръба му настъхна. Поклати глава, разбирайки какво иска да направи Кук.

- Не, Чимин .  Палавите деца трябва да бъдат наказани. Чон разкрачи краката на Чим с коляно.
-Не, няма да го направиш...- прошепна Чим, почти плачейки.  Кук сграбчи Чимин и го пренесе в спалнята на ръце. Изненадващо, но стаята му беше мила и уютна.   Чон безцеремонно свали тениската му, целувайки пухкавите му и меки устни.   Колкото и да искаше Чимин не можеше да не отговаря, Кук беше твърде упорит. Ръцете на Чон посегнаха към дънките му, но тогава Чим сякаш се отрезви от упояващия парфюм и от сладкия  вкус на устните му.  Опита се да го отблъсне, като упря ръце на гърдите му.
- Ако се съпротивляваш, ще боли още повече!  Предупреди Кук и остави няколко пурпурни смучки върху ключиците му.  Минута по-късно Чонгук успя да съблече напълно Чим, докато самият той беше с боксерки. Кук свали колана от легналите на пода панталони и го сгъна на две. Чимин се мразеше за това, че действията на Кук не го караха да се отвращава, а напротив.  Удряйки колана върху собствената си длан, Кук заповяда на Чимин да застане на четири крака на леглото.  Той неохотно, целия червен, изпълни това което му казва.
Чон удари с колана меката и нежна кожа на Чимин. 
- ААААА!!!. - писна Чим.
„Явно, задните ми части ще си починат само в гроба.“ помисли си Чим. Кук отново удари, но от малко по-различен ъгъл. 
-Ааа!   -   Всеки път, когато коланът докосваше кожата но Чимин, той вдигаше глава със затворени очи, Кук удряше наистина силно. 
"Защо това е толкова приятно? " скара се на себе си Чимин.  Когато Чон остави колана, обърна Чимин към него и го бутна на леглото.  Отърва се от излишните си дрехи и застана върху него.
- Това не е всичко.-  Прошепна той срещу устните на Чимин,  след това започна да целува нежно и едновременно с това да ги захапа грубо.  Слезе с целувки по врата и надолу, оставяйки смучки по корема му, прокара ръка по вътрешната страна на бедрото му и чу как дишането му се зачести, взе "приятеля" на Чим в устата си, доставяйки му удоволствие.
   Кук го пое по-дълбоко, чувайки как Чим сдържа стоновете си, покривайки устата си с ръка.
Чимин не можа да се сдържи, първият сладък и силен стон се изля от устните му.  Чон се отдръпна, връщайки се към устните му.  По време на целувката Чим даже не забеляза, как Кук взе тубичка от нощното шкафче и я стисна върху пръстите си.  Откъсвайки се от устните му, той разкрачи краката му и внимателно навлезе с един пръст.  След няколко движения, Чон добави втори.  Чим изви кръста си и захапа устни. Кук хитро се усмихна и след третия пръст, бавно и плавно излезе и влезе рязко. Чим стискаше чаршафа в ръцете си и сладко стонеше.  Но всичко си има край и  безпрецедентната доброта на Кук също.  Той направи няколко плавни тласъка и след като Чимин свикна, постепенно започна да ускорява темпото.  Чон буквално дълбаеше Чим в леглото, той се изля на корема си, крещейки "Чонгук".  А самият Кук напълни Чимин с топла течност след няколко дълбоки тласъка.  Чон нормализира дишането си, докато наблюдаваше как спермата се стича от ануса на Чимин.  След това го взе на ръце и го занесе под душа.  Поставяйки го в топлата вана, той се обади на Tе. 
- Чон, какво има?
- ..... Накратко ..... аз съм пълен идиот. 
- Какво стана? 
-  ( Чон разказа на приятеля си най-общо за случилото се)
- Направил си КАКВО с него? Нормален ли си?
- Просто се опитах да обясня, че мога да бъда различен, разбираш ли?
- Не точно.  Но ..това е ваша работа.
  Тогава Кук си спомни, че Чимин няма хавлия.  Оотиде при него и видя Чимин, който седеше с присвити колене към гърдите си, тихо плачейки....

Следва продължение...

Слᴀдкᴀ болкᴀWhere stories live. Discover now