9

624 38 3
                                    

Чимин се събуди веднага, щом усети нечий горещ дъх на врата си. Отвори очи и видя Кук да спи до него. "Колко е красив .." помисли си Чимин. "И колко жесток! Въпреки че ... Той се грижеше за мен през цялата тази седмица. Хранеше ме, даваше ми лекарства. Звънеше всеки час от работа, разпитвайки за състоянието ми. Ако наистина не е толкова лош човек, ако е способен на състрадателност и грижовоност, тогава може би ... НЕ! ЗА НИЩО! Никога няма да се отнасям добре с него! Той е просто лицемер. И аз го мразя. Прави се на добър само засега ... когато се възстановя, не се знае, какво ще направи, чудовище в въплъщението на ангел. " Чимин тихо се измъкна от леглото, преоблече се и слезе в кухнята.

След като изпи нужното лекарство, усети силни ръце на кръста си. Всичко в него изтръпна и настръхна. Харесваше му. Умът му гледаше на ситуацията абсолютно трезво, казваше на Чимин да избяга оттук и да забрави за Кук като лош сън. Но тялото му казваше друго. Искаше повече от просто прегрътка, нуждаеше се от него. Колкото и абсурдно да звучи.

- Чон... Чонгук...- с треперещи ръце Чимин се опита да премахне ръцете на Кук от кръста си, но той беше в пъти по-силен.
- Първо, добро утро - прошепна Чон на врата на Чим.

Той прокара нос по него, наслаждавайки се на миризмата на душ гела, който още ухаеше на свежо.

- Второ.- Кук целуна челото на Чим.
- Вече нямаш температура. И накрая, трето, погрижих се за теб и трябва да ми бъдеш благодарен.

„О, не .. Отново ли? !!", изплаши се Чимин. Бързо се освободи от обятията на Чон и изтича в коридора като стрела. Чон не го гонеше, напротив, стоеше спокойно на прага и наблюдаваше за случващото се, едва сдържайки смеха си. Чимин бързо обу обувките си и изчезна от полезрението на Кук с кратко "сбогом."

-Ххахах. Просто исках да го помоля да направи закуска в знак на благодарност. - каза си Чонгук.

„Това дете ще се върне, със сигурност." - помисли Кук и отиде в офиса си. Въпреки че беше събота, го чакаше работа. Обичаше да ходи в офиса през почивните дни. Тихият и хладен офис, където никой не му пречеше, не го тормозеше с глупави въпроси. Какво по-добро от това? За Гук напоследък това бе времето прекарано с Чимин. С това сладко, но в никакъв случай обикновено момче. Чон беше привлечен от него, не само от красивото му тяло, но и от способността му да се съпротивлява. Имаше свои собствени възгледи и морал. Чимин не му се подчиняваше, не си лягаше с него при първо обаждане. Той беше различен. Специален. Докато Кук не научи всичките му странности. Докато не го научи наизуст, няма да отстъпи. Със сигурност, рано или късно, ще превъзпита това дете. „Определено ще те науча да си послушен!" "И е безполезно да се съпротивляваш." - помисли си Кук.
Денят му беше скучен и мрачен. Чимин избяга неивестно къде ... тъкмо се канеше да си легне, когато получи съобщение

Слᴀдкᴀ болкᴀWhere stories live. Discover now