4

686 37 1
                                    

Чимин се събуди на просторно и меко легло.  Отвори очи и осъзна, че се намира на напълно непознато място.  Даже не се опита да стане, само докато лежеше изпитваше адска болка.  Обърна глава и разбра, че е вечер, по-скоро  нощ.  Това малко го успокои.  Чимин си спомни всичко от вчера.  Тогава той не разсъждаваше трезво, но паметта му работеше перфектно.  Пое дълбоко дъх, за да задържи сълзите си.  След това сърцето му започна да бие със светкавична скорост.  Усети познат аромат.  Това беше бадемовият парфюм на Чонгук.  Той го запомни много добре и можеше да го различи от хиляди други. " Трябва да се измъкна тихо", помисли си Чим. Щом скочи от леглото, веднага се сви от болка.  Не знаеше, че не е сам в стаята.  Силни ръце сграбчиха Чим и го бутнаха обратно на леглото.

  - Легни, ей сега ще дойда.  - каза тих, дрезгав глас.  Те се върна и включи светлината в стаята.  В ръцете си имаше аптечка.  Той приклекна до Чимин и приближи памука до окървавеното чело на момчето.

-Аз съм Техьонг, докато си в дома ми и си в безопасност. 

* Няколко часа по-рано *

- Техьонг, разбираш ли, не исках да стане така! 
- Никога не мислиш, Чон! Засега ще го заведа у дома,  в безсъзнание е.  - Тае се приближи до момчето. 
- Какъв си глупак, Чон , ГЛУ ПАК!  Той е толкова красив, сладък, изплашен, в крайна сметка все още е малък !!

- Как мога да поправя грешката си? 
- Да я поправиш ?!  Развали живота на невинно момче и сега искаш да го „поправиш“?!?  Не се приближавай до него, това ще е достатъчно!

* в дома на Тае *

- Докога ще е в безсъзнание?

-Не знам.  Но въпреки това ще чакам.  -  Каза Tе.
- Искам да поговоря с него. - тихо каза Чон.

- Какво ще му кажеш?  Извинявай пич, но сега си гей ли?  Или извинявай че те изнасилих, просто съм леко изперкал? 
- Не знам, каза Чон, гледайки към Чимин, който тихо спеше, но когато започна да шава, Кук бързо напусна апартамента на Таехьонг.

  * край на flashback*

- Откъде ме познаваш? попита Чимин, подпрял се на лакти, за да разгледа по-добре момчето

- Работя със Чонгук, обясни Тае. 

- Той не е такъв, какъвто изглежда и ... -  Чим го прекъсна. 
- Не е такъв! ??  И какъв всъщност е ??!

- Чим, успокой се.  По душа той е добър човек. 
- Техьонг- Чим стана от леглото и подпря рамо на стената.

Слᴀдкᴀ болкᴀWhere stories live. Discover now