10

534 35 3
                                    

- Чимин, ставай! - Кук будеше Чим, дърпаше го за рамото, гледайки как сладко спи и търкаше носле във възглавницата си недоволно. Вчера беше коренно различен. Викове и стенания се чуваха от устата му. Невъзможно е да се каже, че това бе един и същи човек.

- Здравей - каза Чим, като се повдигна на лакти, а с другата ръка потърка очите си.
- Боли ме главата... Ще се пръсне!- Чим зае седнало положение и хвана главата си с две ръце.

- Пф, разбира се! Не трябваше да пиеш толкова!- Кук му подаде чаша вода и хапче.
- Благодаря. - отвърна скромно Чим, опитвайки се да си спомни какво се е случило вчера. Събуди се в полупрозрачна дълга риза на голо тяло.

- Чонгук а ...
-Какво се случи вчера ли?
- Ами ... да.- бузите на Чимин се изчервиха от срам, защото не беше сигурен какви глупости е вършил.
- Потроши колата ми, целуваше ме, направи ми минет и така нататък.- усмихна се Кук.

-Не е смешно. Кажи ми честно какво се е случи!
Чимин се паникьоса, защото наистина не помнеше нищо, а от долната част на корема си усещаше адска болка.
- Глупако, казах ти истината.
Чонгук отиде в кухнята за кафе, оставяйки Чим сам.
- Смисъл „ истината"?! - Чим скочи от леглото и хукна да настигне Кук .
- Не се шегувам- отвърна Кук спокойно, отпивайки от кафето си.
- Тоест, си се възползвал от състоянието ми, така ли? !!
- Бъди благодарен , че бях аз, а не някой друг!
-Какво?!
- Веднъж завинаги ще забравиш за думата алкохол.- Кук присви рамене и подаде закуската на Чимин.
- Благодаря, не съм гладен. - измърмори Чим и се преоблече.
Извади цигара от джоба на суичъра си и я запали. В мислите ми проблясваха спомени, в ушите фрази, спомни си всичко . „Наистина ли съм се държал така? ..." - ужасяваше се в мислите си Чим. "Откъде е всичко това в мен?" Но тогава силен удар по дупето го разсея от мислите му.
- Ей! - извика изненадано Чим.
- Какво е това? - попита строго Кук, грабвайки цигарата от ръцете му. - Какво ти пука? - протестираше Чимин и скръсти ръце. Кук реши, че не е най-подходящият момент за обяснения или морал, затова реши просто да млъкне.
- Влез вътре!
- А ако не искам? Ако искам да се прибера, а ?!
- Първо хапни, а след това прави каквото искаш- обясни Чон. Чимин отвори уста, за да каже нещо, но си спомни с какво завършва неподчинението и наглостта му, и просто замълча.
- Какво е това? Става ли за ядене?- попита Кук гледайки към Чимин, който закусваше с голям апетит.
- Това ли са твоите максимални кулинарни умения? - попита Чим, продължавайки да нагъва от рамена.
- Не готвя попринцип, така че не знам. - Кук въздъхна.
- Защо? Нямаш време?
- Не, просто не мога.- Чонгук се усмихна.
- Наистина ли?- Попита Чим, не разбирайки как човек няма да може да готви.
- Да, какво от тов ... - някой звънна на вратата.
- Ей сега.- Чон стана от масата и целуна Чим по бузата. Чимин буквално се стопи от целувката. Той усети цялата нежност и искреност, които отдавна бяха скрити някъде навътре в съзнанието на Чонгук. Затвори очи ... и замалко да измърка от удоволствие, но женския глас на прага рязко го събуди.
- Куки~ , здравей!- Светлокосо момиче застана на прага на апартамента и замалко да обеси Чон.

- Казах ти да не се появяваш тук! Какво искаш?! - Кук отблъсна момичето от себе си.
„Хм, не си ли сам?- тя нагло влезе в хола, където Чимин просто седеше на дивана, преструвайки се, че рови в телефона си.
- Здравей, момченце.- тя се усмихна и разроши косата му.
- Кажи ми, какво правеше съпругът ми докато ме нямаше, какви момичета е водил?
- Съпруг? - тихо попита Чимин и погледна към Чон. Той стоеше тихо, неспособен да обясни нищо, а и не беше необходимо. Чимин усети целувката, която направи преди няколко минути, как изгаря безмилостно кожата му и силна болка в района на гърдите.
-Момче, добре ли си? - момичето седна до него и докосна с ръка челото му.
Чимин кимна и стисна челюст, излизайки от апартамента.
- Разкарай се! - извика ядосано Кук.
- Скъпи, какво има? Забрави ли последната воля на баща си?
- Ожених се за теб и имам пълното право да се разведа! Махай се!!!
- Не е добре да постъпваш така с жена си, Чонгук. Ще съжеляваш.- момичето се усмихна и си тръгна ... По пътя срещна Чимин, който седеше на стълбите и не можеше да разбере защо се чувства така.
- Нямаш шанс, момченце - каза тя с и му подаде кърпичка.
- Мислиш, че не знам нищо ли? Слушай ме внимателно! Чон е човек, който ще си поиграе с теб и ще те хвърли. Той също ми обеща здрави семейни взаимоотношения и че ще свали звезда от небето ... в крайна сметка си тръгна ..
- И се чудиш защо?- Чим включи нахалството си.
-Причината не е важна.- засмя се тя. Чимин я погледна въпросително.
- В тази игра аз имам предимство! - Че си му жена ли? Това е поправимо, развод и готово!
- Не, имам нещо по-влиятелно от брака ... Бременна съм!- тя отново се засмя и си тръгна. Чимин остана да стои на стълбите, усещайки как земята под него рухва. Но не разбра защо. Самият той мразеше Кук, но защо въпреки това чувстваше болка и разочарование? Имаше чувството че бе предаден, не харесваше Кук... Но по някаква причина беше пречупен от душевната болка. Не го обичаше ... Но усети как кръвта замръзва във вените му и душата сякаш изоставя тялото му. Искаше да пренавие стрелките на часовника, до върне времето назад, за да няма време да се привърже толкова към него ...

Следва продължение...

Слᴀдкᴀ болкᴀWhere stories live. Discover now