3

772 41 6
                                    


- Техьонг ела след 10 минути в кабинета ми. - каза Кук, пристигайки в офиса малко по-рано от обикновенно.

Приближавайки се до вратата на кабинета си, беше много изненадан да не види Чимин там, но след като погледна часовника си, измърмори. 

- Има още 10 минути ...  тогава по коридора се чу шум от бягащия Чимин. 
- О, здравей, мислех си, че няма да дойдеш. - каза Чонгук, сякаш нищо не се е случило.
- Нарочно го направи, нали?! - започна Чимин, дишайки често, но Чон го прекъсна.
- Господин Чон. - изрече Кук.
-Какво? 
- За теб съм, "господин Чон".

-Все пак още дълго време ще ти се наложи да работиш тук.  Чим седна неохотно.

- Не ме интересува кой си, но знам, че ти каза да ме уволнят от старата ми работа!
Чим очевидно не беше в настроение.

  -Слушай сега, предложих ти да работиш тук, но ти отказа ?!  Аз не приемам откази.  - въздъхна Кук, възхищавайки се на очарованието на момчето. Внезапно счетоводителя нахлу в кабинета му. 

-Г-н Чон! Не мога да работя така!  Чим Лу отказва да върши работата си! И аз пряко завися от нея! 

-Благодаря, веднага идвам!  - отвърна Кук и хвърли поглед към страна на Чимин.

- Ела с мен, ще наблюдаваш. Може би ще изявиш желание да работиш тук.
- Никъде няма да ходя!  - протестираше Чимин. Изобщо не беше наясно какво точно се случва . 

- Това не беше въпрос, ставай и тръгвай с мен! - Чон извика, Чим се стресна и тръгна след него, стигнаха бързо и спряха до момиче, което плачеше.

-Чим Лу?  - попита Кук.  Тя само плахо кимна и сведе глава

- Защо седиш?  - Чон скръсти ръце на гърдите си, а Чимин  се отдръпна назад.

-Аз ... аз не съм в състояние да .. състояние да работя...-  заекна тя.

- Мога ли да разбера каква е  причината?  - попита шефът, явно не проявявайки интерес.

  - Брат ми почина..- изрече  момичето и отново се разплака.

-  Не. Ме. Интересуват. Личните. Ти. Проблеми!  - Чон повиши тон и се приближи до момичето. 

Чимин, наблюдаваше всичко това с ужас на лицето, не можеше да мълчи повече.  Вече беше започнал да се страхува от Кук, но съвестта му надделя, той отблъсна Чонгук и каза напълно сериозно.

Слᴀдкᴀ болкᴀWhere stories live. Discover now