15🔞

1.2K 49 7
                                    

Чимин послушно влезе в стаята. На нощното шкафче до леглото имаше малка кутия, опакована  в подаръчна хартия.  Всичко беше вързано със златна панделка.  Виждаше се, че Кук сам бе приготвил това творение. Докато я оглеждаше, той не забеляза, как Кук тихо влезе в стаята.  Беше само по хавлия, а топлите капчици вода се стичаха по торса му. Той придърпа Чим с гръб към себе си и подпря брадичка на рамото му.

- Отвори го. - Чим трепна и присви очи от докосванията на Чонгук. Той отвори капака и ... ококори изненадано очи.

- Ъм... Чонгук.. за какво е това?- Чимин се усмихна, много добре разбираше защо Кук му го е подарил.
- Защото още не съм те поздравил за навършването на пълнолетието ти.- Кук ухапа врата на Чим, успокоявайки го с нежна целувка. Чимин се обърна с лице към Кук и уви ръце около врата му. Той нежно целуна така желаните и сладки устни, получавайки в замяна взискателна, но внимателна целувка. Кук се разхождаше с ръце по гърба и торса му, а после свали суичъра му. Чимин закачливо прокара ръце по изваяния торс на Кук, но той хвана ръката му веднага щом докоснаха кърпата. 
- Не така. - изсмя се Чон. 
Тук само аз командам. - Той взе Чим на ръце, за да увие крака около бедрата му. Седна на леглото, оставяйки го в скута си. Извади лента за коса с котешки уши от кутията и му я сложи. След това извади нещо друго и това беше сладка котешка опашка. Кук нежно сложи Чима на леглото, като увисна отгоре. Покри крехкото му тяло с целувки, оставяйки смучки навсякъде.  Свали дънките му, след това боксерките.  Чимин се разтревожи, Кук забеляза това започна да целува коремчето му.

- Миличък, ще съм нежен. Спокойно. - Кук разкрачи краката на Чим и изтиска малко течност от тубичката на пръстите си, след това покри с целувки вътрешната страна на бедрата му, като навлезе с един пръст а после добави и втори. Чимин се извиваше като котенце и стенеше сладко, все едно мъркаше. Когато Кук реши, че е достатъчно разтегнат, плавно започна да вкарва аналната опашка в Чим. Той издаде силен стон и стисна с ръка чаршафа. Чонгук го целуна по устните и стана от леглото.
- Котенце, ела при мен.- потупа по крака си и спря близо до стола. Чимин стана от леглото, слезе на четири крака като пълзеше към него. Изправи се и го целуна страстно. Дръпна ръба на кърпата, хвърляйки я на пода, след което взе органа на Кук и прокара ръка по него. След няколко такива движения го взе  в устата си и започна да се движи нежно. Започна да играе с езичето си, след това го взе малко по-дълбоко, обгърна плътно устни всеки път ускоряваше темпото. Кук преметна глава назад , като едвам сдържаше стоновете си. Малкия го подлудяваше с всяко свое движение. Той не можа да устои и нежно прокара пръсти в косата му , внимателно побутвайки го надолу, за да не го изплаши. Чимин леко потрепна, когато усети натиска на Чон, но не спря, а движеше нежно главата си. Кук, усети, че скоро ще свърши и забави темпото. След още няколко движение той свърши в Чим,а той преглътна и се облиза. Чон без да му мисли, го сграбчи и го върна на леглото.  Този път той извади белезниците от шкафа и закопча китките му, след което извади черна лента, с която завърза очите му.

Слᴀдкᴀ болкᴀWhere stories live. Discover now