Прегръдката продължи дълго време. Чонгук се разтапяше все повече и повече. Междувременно Чимин отново вдъхна парфюма на Чон. Той пое толкова дълбоко дъх, че миризмата сякаш проникна в мозъка му. Затвори очи и след това ... Малък лъч се плъзна през паметта му, осветявайки фрагмент от лек спомен.
Чим отвори очи и отново вдиша. Една по една размазаните картини преминаваха през паметта му.- Чакам те утре в осем.
- Мечтай си .......
- Е, момче, наигра ли се?
- Пусни ме! ....
- Разбери, той не е такъв.
- Сериозно ли Taehyung?
- Aaаааа ........
- Jungkook ще си поиграе с теб и ще те остави ...
- Ако още го обичаш, значи не те е предал ... След истинско предателство любовта умира.
- Хо, не е толкова лесно........- Не - прошепна Чимин, отдръпвайки се от Чонгук. Той клатеше глава, а уплашените му очи бягаха в различни посоки.
- Чонгук, моля те, кажи ми, че не е така.....
-Какво има? - Кук погледна очите на Чим и разбра всичко. Не знаеше каква ще бъде реакцията му, затова продължаваше да стои в неподвижно.- Чонгук... - очите на Чимин се напълниха със сълзи.
- Защо? Защо отново се появи в живота ми?! - Чим затръшна вратата след себе си и избяга. Кук стоеше неподвижно. Той разбираше, че е безсмислено да тича след него и още повече да го разубеждава. Осъзна, че трябва да се научи да пуска важните за него хара. Трябва да се вслуша в техните желания и молби. Но най-много, Чонгук не искаше да пуска Чимин. Беше готов да се раздели с всеки и с всичко, но не и с него. И защо животът бе толкова несправедлив? Чонгук си зададе въпрос, след което сам му отговори. "Защото не трябваше да съм такъв идиот ... ,,
Вечерта, Кук мислеше за Чимин. Взе телефона си и реши да му пише.
- Чимин, разбирам, че имаш за какво да ми се сърдиш, разбирам, че направих много непоправими неща ... Наистина разбирам. И ме боли само от мисълта, че съм те наранил ... Но съм готов да се променя. Аз вече се промених ... Направих го заради теб. Или по-скоро ти ме направи такъв, и съм ти благодарен. Моля те, върни се ... Аз ... Не мога да живея без теб.
След няколко минути получи отговор.
- Обичаш ли? Какво означава любовта за теб? Любовта е пристрастяване ... навик ...наркотик, след който следва адска болка. Тя не съществува.
YOU ARE READING
Слᴀдкᴀ болкᴀ
Fanfiction- Доверието и топлината, се оказаха там, където никой не очакваше да ги види. Твоя непокизъм, пафос, самовлюбеност... аз видях в това нещо повече.. Обичам те Чонгук. - Знам.. ⚠️Внимание⚠️ ● Насилие ● 18+ [Редактира се]