'Zeynoooo,' diye bagirarak kapiyi acen bir adet Ali vardi. 'Efendim bebegim,' diye cevap veren bir adet pizzaci vardi. Ali tabiki gulme krizine girdi. 'Salaklar pizza ismarladigimizi unutmus, kiz bekliyorlar' dedi Ali ve pizzalari aldi. Pizzaci bizim mahallenin cocugu Fatih cikti. 'Gel gel Fatih sunlara saka yapalim,' dedi Ali. 'Geldim abi.'
'Gencler hazirmiyiz prenses geldi, toparlanin bakalim,' dedi Ali. Mehmet hemen ayaklandi. 'Yengeeeeeee,' diye aniran Oguz. Fatih kendini tutamadi ve iceriye daldi. 'Mehmeet yakisikli gel,' dedi kiz sesiyle. Pizzalari ve Fatihi gorunce bir tek Mehmet uzuldu, gerisi kahkaya boguldu. 'Salaklar ya, harbiden salak bunlar.'
Aradan 10 dakika gecmisti. Fatih gitmisti, siparisleri vardi. Gene zil caldi. Bu sefer ben kalktim ayaga. Fatih kesin bisey unuttu akilli cocuk. 'Ne unuttun lan,' diye actim kapiyi. Onume fenerbahce formali bir adet Zeynep cikti. Gozume bakti. Bir saniye. Iki saniye. 3 saniye. Herhalde 1 dakika oldu. 'Mehmet kimmis,' dediler icerden. 'Zeynep,' dedim sevinmemisim gibi, hosgelmemis gibi. Bilerek yaptim. Onu arkada biraktim ve iceriye dogru girdim. 'Bu sefer harbi Zeynep.'
'Gencler nabersiniz,' dedi ve o da geldi arkamdan. 'Ooo yeng..... ay Zeynep hanim bizi unuttunuz,' dedi Hasan. 'Napiyim ya dersler felan cok zorlasti, sizi unutur muyum ben len. Acilin bende oyniyacam,' dedi ve fifa oynayan Hasan ve Oguzun ortasina oturdu. Yarimiz telefonda, yarimiz playstationda vakit gecti. Sonra hepimiz koltuga gectik, konusmaya basladik.
'Zeynep senin iliskin nasil gidiyor bakiyim Bedirhanla,' dedi Kerem. 'Cok guzel gidiyor,' dedi ve bana bakti. 'Allahim bozmasin.' 'Amin.' 'Eeee Mehmet bey sizinki de guzelmis baya,' dedi Zeynep birden. 'Benimki derken?' 'Parktaki kizi diyom,' dedigi an tum kankitolar yuzume bakti. Anam ben bunu beklemiyodum. 'Ha evet cok guzel gidiyor, cok farkli bir kiz.' Cocuklara goz kirptim sonra anlatirim dercesine. 'Bana da oyle diyordun,' dedi. Nerden geliyor bu cesaret. 'Evet kendin de dedigin gibi DIYORDUM, aksisini kanitladigin icin tesekkur ederim. Sayende Asenayla tanistim,' dedim ve bozuldugunu gordum. Iyi dedin len Memo. Arada boyle kendime motivasyon veriyorum. Cok seviyom Zeyno seni cok, ama yapcak birsey yok.
'Siz isterseniz bir konusun disarda,' dedi Kerem. Ah keske keske, ama suan olmaz kankim. Girme o islere. 'Yok herkez kendi yolunda guzel,' dedim. 'Eskiler eskiden guzeldi, oyle kalsin.' Bozuldugunu belli etmeden: 'Neyse bebeklerim ben kaciyim tamam yarin erken kalkcam,' dedi ve ayaklandi. Ali ugurlamaya gitti.
'Kanka kim bu Asena?' Hasan hemen sorguya cekti mubarek polis memuru gibi. 'Yok ya yeni tanistigim bir kiz, daha birsey yok.'
Herkez gittiginde yatagama girdim sonunda. Cocuklar yeni gitti ve saat suan 02:15. Annem kapimi tikladi. 'Efendim annem,' dedim ve girdi iceriye. 'Senin yeni kiz kimmis bakalim?' Diye sordu. 'Yeni kiz? Sen nerden biliyon,' 'Zeynep anlatti, cok guzel kizmis tam senlik, hemen unutulduk dedi,' diye anlatti annem. 'Hemen unutulduk derken? Sayhanla cikan ebemdi zaten. Sevgilim degil annem, ama olmiyacaginin garantisini veremem.' 'Vay oglum benim, sen ne istersen oyle yap. Ama Zeynep iyi kizdi be.' 'Anne bana inanmiyor, ama geri gelcek bana guven.' 'Tamam oglum hadi iyi geceler,' dedi ve odadan cikti.
Instagrama girdim. Zeynep hesabini acmis, hahahaha benim takipten ciktigimi gordu ya. Bakmak yok Memoli. Sayhanin ne oldugu ortada ama o sana inanmamayi tercih etti. Bir inat ugruna kizi kullaniyor yuzsuz, ama gercekler herzaman cikar ortayi.
Asenanin numarasini kaydettim. Son gorulmesi 2:12 ydi. Vay gececi kus, bir mesaj atiyim dedim.
'Selam. Sen niye yatmadin daha?'
Aninda mesaj geldi.
-Eh sen kimsin?
'Ben Mehmet, ormandakiii'
- Haaa, yatamadim ya. Oglen uyumustum suan hic uykum yok. Sen niye yatmadin?
'Arkadaslarim vardi da yeni gittiler. Bizim su olayi dusundumde, yapalim bence ya.'
- Tamamdir. En yakin arkadas olarak kalalim ama, senin gibi birini kaybetmek istemem loo :)
Hahaahaha nasil konusuyor kiz ya. Cok samimi. Len Mehmet aklini basina al. Sen bu oyuna Zeynepi kiskandirmak icin girdin.
'Hahaha tamamdir 'sevgilim'' Mehmet cosuyor ellaaam.
- HAHAAH git yat len sipa
- iyi geceler'Sanada' dedim ve kapattim. Hadi bakalim hayirlisi. Nasil olcak hic bilmiyorum. Instagramina girmistim. Aslinda cok guzel kiz. Niye biraktiysa salak cocuk. Bu kiz kacirilir mi. Tabi herkez kendine gore hakli. Tam telefonumu koydum yatacaktim bir mesaj geldi. Mesaj atani gordugumle yataktan atliyasim geldi. Gormez olaydim, bu saatte yazip sinirimi ziplatan yuzsuz..
———Ps: bayadir yazmaya vakit bulamiyordum, telafi edecegim 🥺💞.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla evlilik
RomanceSen olsan neyapardin? Tanimadigin bir erkekle zorla evlendirseler? Zorla evlilik yaptirsalar? Zeynepnur sevecekmi? Bitirecekmi?..