1 ay sonra Mehmetten hicbir haber alamayinca bende yoluma devam ettim. Normalde hic erkekleri sevmem ama Mehmetten sonra gonlummu acildi ne. Bende Sayhan'a sans vermek istiyorum. Baya samimi olduk zaten. Ici disi guzel. Tam iyi insan lafin ustune gelir derlerya iste Sayhan mesaj atti.
Sayhan ❤️; Zeynom nerdesin ?
- despresyondanyim sen ?
Sayhan ❤️; noldu cicegim
- hic oylesine
Sayhan ❤️; geliyimmi yanina
- gel 😭
Sayhan ❤️; kapiyi ac ozaman surpris 💕💕💕Vay bukadar kalp birarada hic atmamisti. Uf yaa seviyommuki. Indim asagiya kapiyi actim. Halsizdim bugun, gece yatamadim.
'Noldu Zeynepim,' dedi ve bana sarildi.
'Gec odama anlatiyim.' 'Soyle bakiyim,' 'Mehmetten tam bir ay haber alamadim, birsey de gondermiyo demek bukadar sevmis beni.'Sayhanin yuzunu astigini gordum. 'Sayie boyle demek istemedim, ama ozleniyor iste,' dedim ve aglamaya basladim. 'Tmm tmm aglama sen,' dedi ve beni kollarina aldi. Bu Mehmetten kasliydi.
'Ozaman seni sorguya alcam Sayhan bey,' dedim ve yatagima oturttum. 'Hadi bakalim.' 'Herseye cabuk cevap verceksin 1 saniye de.'
'Tmm prensesim.''Kac sevgilin oldu?'
- 8
'OHA,' dedim ve gulmeye basladi. 'Eee yakisikliyiz vesselam.''En cok sevdigin eski sevgilin?'
- Aleyna
'Kac sene birlikteydiniz.'
- 2 sene dedi ve gozunu asagi indirdi.
'Ozluyormusun?'
- bazen senin Mehmeti ozledigin gibi
'Sigara, alcohol?'
- despresyona sokmassan beni sigara icmem alkol hicGuldum ve sarildim. Morelimi duzelltti. Yataga girdim ben, cok yorgundum. 'Sayhan bey neden bakiyorsunuz oyle, sonucta yakinda evlenince.....' dedim ve dura kaldim. Ne diyom ben
'Sen ne dedin, yakinda evlencez ha,' dedi ve beni kidiklamaya basladi. Nefessiz kalinca birakti. 'Okuz oluyodum,' dedim ve yorganimi actim. Yanimda yatsin istiyordum. 'Gel,' dedim ve guldum. Tshirtini cikardi ve yanima yatti. Oef be.
'Sssst fistik ciki ciki muah muah ah,' diyordu biri. Gozumu yavasca actim. 'Hahaha Sayhan ya,' dedim. Sabah olmus bile. Annem calismaya gitmis. 'Odadan cikarmisin bebis ,' dedim.
'Yok gormek istiyorum bende,' dedi. 'Oha Sayhan,' dedim ve utandim. Odadan cikarttim ve hemen uzerimi giydim. Asagi indim ve bi baktim tum sofra kurulmus, recelinden tut melemene kadar. Hediyeler vardi bide masanin ustunde.
'Yakinda senin dogum gunun prenses, ozamana kadar beni bekliyecekmisin?' Dedi. 'Tabikiside,' dedim ve guldum. 'Peki bu hediyeler ne?' Diye sordum. 'Dogum gunune dogru belki Bedirhan ile yurt disina cikcaz, bende simdi aliyim dedim hadi ac.'
1 inci poseti actim ve icinden Kirmizi kazak, boyle yirtik olurya (yeni moda) az uzun siyah hafif dar pantolon ve creme renginde bir ayakkabi. Tum set yapmis. 'UF SAYHAN COK GUZELLLL,' dedim ve sarildim. 'Daha var askim,' dedi. Utandim ve yuzumu cevirdim.
'Noldu prenses, istemiyorsan demiyim.' 'Yok yok ama utaniyorum bana hickimse boyle birsey almadi.' 'Ozaman ben ozelim,' dedi ve sarildi bana, uf cok seviyorum herhalde ya. 'Hemde cok,' dedim ve yanagina hafif bir opucuk kondurdum.
2 inci poseti actim ve icinde kolyeler, bilezikler, sac tokalari vardi. Bunlar da hepsine uyum sagliyordu. 3 uncu poseti actim ve posetinden belli bile ne oldugu. Ustunde SWAROWSKI yaziyor. Icine baktim bir Swarowski yuzugu ve bir swarowski saat vardi. Ikisinin uzerinde taslar vardi. Ayni takim lardi.
'Sayhan bunu kabul edemem askim,' dedim ve sonunu deyince utandim. Sayhan yuzugu aldi ve diz coktu :' Bu cok klasik oldu ama seni cok seviyorum ya guzelim. Ilk gunden beri gozlerini kapattigimda hep senin uzun uzun saclarin guzel bakan gozlerini goruyorum. Benim ile guzel bir yolculuk yapmak istiyormusun. Benim sevgilim olmaya hazir misin?'
'EVET,' dedim ve agladim.'HAHAYT BEEEE,' dedi ve beni donderdi. 'Dur daha bitmedi posetler,' dedi ve 2 poset daha verdi. 'Sayhan yaaaa,' dedim ve cok sevindim. BEN SURPRISLERE BAYILIRIM!!.
4 uncu poseti actim ve baktim. Icinde 2 tane kisa kazak var, biri deniz mavisi ve biri acik pembe. Altina da Nike rosh run almis. 'Oha kac para biliyormus,' dedim ve Nike rosh run lari gosterdim. 'Degen birisine veriyorum ya hic birsey olmaz,' Cok sevindim ve Sayhan optum.
'VE en guzeli bence, gozlerini kapat.' Gozlerimi kapattim ve elime kocaman bir poset verdi. 'Ac,' dedi ve hemen actim cok merak ettim. Elimde kocaman Fenerium poseti vardi. 'SAYHAN,' dedim ve hemen poseti actim. Ay gozlerim yasardi. 'Oha benden cok seviyon,' dediignde sayhan gulmeye basladim. 'Ee tabikide,' dedim.
Icine baktim ve coooook bayildim. Icinden bir Fenerbahce bileklik, 1 Fenerbahce saati (ama kizimsi saat erkek tarz degil), 1 Fenerbahce tshirt ve bir esofman takimi vardi. 'Sayhan bunlar cok tutmustur hele tum takim almissin,' dedim ve sarildim. 'Cok mutlu ettin beni,' dedim ve aglamaya basladim.
Herseyi kaldirdim odama ve yemege basladik, Sayhanin birsey demesi ile gozumden yaş akmaya basladi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla evlilik
RomanceSen olsan neyapardin? Tanimadigin bir erkekle zorla evlendirseler? Zorla evlilik yaptirsalar? Zeynepnur sevecekmi? Bitirecekmi?..