17

381 16 2
                                    

'Seni seviyorum.' Allahim. Esmaya baktim. Kizin ustunden sanki 100 kilo yuk kalkmis gibi oldu, hahahahaha. 'AY HAHAHAHAHAHAH cildiriyoreeeeum,' dedim ve guldum. Herkez bana bakiyordu ama napiyim. Esma bana bakti be guldu. 'Ne bekliyordunuz aceba,' Bedirhan bana bakti. 'Evlilik teklifi, hahahahaha,' dedim ve nefessiz kaldim gulmekten. Sandalyeden kalktim, tuvalete kostum. Yuzume baktim aynada, kip kirmizi olmusum ay.

'Geliyor bizimki,' dediler ve gine gulmeye basladim. Noluyo ya. Esma bana bakis atti ve duzeldim. Sayhan da gulmeye basladi. 'Yeter artik ama,' dedi arkamizdan birisi. Arkami dondum tam karsilik vercektim ki, Mehmetin arkadasi Rambo oldugunu gordum. Sustum. 'Sayhan cikalimmi?' Dedim ve Sayhan birsey oldugunu anladi. Rambo da baka kaldi bana.

'O kimdi Zey?' 'Mehmet'in arkadasi.' Sayhandan ses cikmadi. 'Bilmiyordum burda olduklarini ozurdilerim.' Sayhan ters ters yuzume bakti ve sarildi bana. 'Birsey mi dedim güzellik.' Anlimi omuzuna koydum ve 5 dakika sarildik. Esma ve Bedirhan cikana kadar sariliyorduk, uykuya dalcaktim azdaha.

'Esma cok yoruldum,' dedim ve kendimi koltuga attim. Sayhangil gitti bizi eve biraktiktan sonra. Cok seviyorum ya. Instagrama girdim ve biri istek gondermis. Mehmet. Ya bi git ya. Sildim.
Sayhan ile cektigimiz fotolardan birini instagram'a koydum. 'Bu adam asktir👭' yazdim altina ve koydum. Esmada profil resmine Bedirhan ile foto koymus.

'Cok seviyorum Zeynep,' 'bende seni.' HAHAHAHAHA gulmekten yere dustuk ikizimde. Gine bir istek geldi birinden. Mehmet artat. 'Esma sinir oluyom ha,' 'noldu beybisi?' Esma sordu ve ben gosterdim. 'Kabul et gi, kabul ette gorsun ne guzel fotolarinizi,' dedi. Bencede dogru. Kabul ettim. Tum fotolarimi begendi ve En son resmime bir comment koymus.

; beni bunun icin mi sattin 😂.

Okuz ya, tam okuz. Dm girdim ve dmden mesaj attim.

Ben: ben mi sattim seni? hem sen Sayhan kadar degerli ve yakisikli olamassin.

5 dkk sonra mesaj geldi geri. : hahaha guldurme beni. O kimmis
Ya bu cocuk salak ya. Beni deli edecek en sonunda. :senin olamadigin biri.

- Zeynep boyle yapma, ben seni cok seviyorum hala hergun seni dusunuyorum. Aramizda ne gectiyse gecsin hic unutmuyacam seni. Hep bekliyecem seni.

Yaa aslinda cok guzel gunler gecirdik, ama napiyim ya. Ben Sayhan'i seviyormuyum ki? Yada sirf mehmeti unutmak icin mi hersey? Ama Sayhan da cok tatli. Ama Mehmeti de seviyoru.... hoooop Zeynep orda dur. Bence bu fikirler ileri gitmeden Mehmeti engellemem lazim.

Mehmet'i engelledim ve kendimi toparladim. Bidaha boyle dusunmek yok Zeynep. Mehmet sayesinde sevgiyi ogrendim. Ama Mehmet benim sevgilimdi. Sametten sonra ona guvendim, Sametin bana yaptiklarini bana unutturacagina söz vermisti. Onu hic unutmuyacagimi biliyorum ama bunu Sayhana yapamam. Sayhan hakketmiyor Bunlari...
Sayhan Mehmetin artiklari toparlamayi hakketmiyor. Benim huzunlu gunlerime gene yanimda kalip destek oluyor ve bunlari hakketmiyor.

Ne cektik be kizim. Sametten sonra kac sene olmadi sevgilim, olmaz derken biran Mehmet geldi. O bitti Sayhan geldi. Evlenmem dedim, cosmaya basladim herhalde. Ay bi gulesim geldi ahahaha. Seviyorum ama ya. Sevilmeyi, sevmeyi.

Uzun zamandir yapmadigim birsey geldi aklima ve telefonumu aldim. Evet, bu mesajdan sonra yuzum gulmeye basladi.....

ps: bu normal bölumlerden daha kisa ve baya sürdü. Umarim begenirsiniz. Sametde taa baş bölumlerde bir flashback vardi. Orda geciyor.

Zorla evlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin