Mehmet instagram'a bir foto koymus. Beni de etiketlemis. : boyle bir kiskanc sevgili herkeze lazim, yerim ben bunu 😻.
Uf ja, nasil basladik, nasil devam ediyoruz. Resmen cocuga cevap vermedi diye kiziyorum halbuki normalde ben yazmam konusmazdim bile. Zeynep ya, nerde kaldi o fenerbahceli esofmanli, erkeklerden nefret eden, odasindan hic cikmayan kiz. Resmen asik oldum. Kafami salladim. Benim babama bir sözum var, okuyacam. Okuyacam. Okuyacam.
Flashback :
'Babam sen neden hic evde degilsin,' diye sormustum. Babam dusunmustu, 10 yasinda bir kiza nasil cevap verebilirdi. 'Yavrum calisiyorum,' derdi hep.'Ama normal babalar calisirlar, aksamlari eve gelirler.'
'Ben okumadim genc yaslarimda, hemen evlenip yuva kurdum, okulu hic umarsamaZdim, sen boyle olma Zeynebim.'
'Tamam babam.' 'Cunku bak, oyle bir hata yaptigim icin ne seni ne de biricik anneni gorebiliyorum fazla, hepsi para kazanmak icin. Evimize ekmek getirebilmek icin.''Söz ver bana yavrum okuyup adam olacaksin ve baban seninle gurur duyacak?' Diye sormustu. Bende :' SÖZ,' deyip kucagina atlamistim.
——
1 hafta sonraSabah uyaninca annemin sesini duydum. 'Zeynep koş annem,' diye bagiriyordu. 'Jaa uff,' dedim, tabi anneme degilde sabahin 9 unda kalktigima. 'Efendim mammy,' dedim ve bir opucuk kondurdum yanagina.
'Mammy'n seni yesin guzum ama birsey oldu.' 'Ne oldu anne?' 'O Mehmet'den uzak duracaksin tmmmi kizim,' dedi. Agzim acik kaldi. 'Anne ne diyorsun sen ya ?' 'Duydun iste, birdaha sizi yanyana gormiyecem ve baskalarindan da duymuyacam,' dedi annem. Saka felan da yapmiyordu.
'Ya once beni tanimadigim erkege vermeye calisiyorsun, sonra tanisiyoruz ve guzelcene iliskimizi yasiyoruz, simdi de ayrilin diyon. Bu ne is ya,' dedim ve kosarak yukariya ciktim. Hemen Mehmet'i aradim.
-Mehmet tarafindan-
Dun gece club'e gittim, Zeynepin haberi yok. Ama canim cok cektiydi, 1 senedir gitmediydim. Zeynepe sorsam zaten izin vermezdi bende gizlice gittim. Orda otururken kapida bir kadin bakip duruyordu. Bende baktim baktim baktim ama once cikaramadim, ve bir elimde sigara bir elimde icki ile devam ettim. Sonra donk etti, Zeynepin teyzesi dedikoducu Halime!. Bu kesin Zeynepin annesine der, Zeynep beni sevmez diye dusunurken telefonum caldi.'Mehmet lutfen buraya gelirmisin,' diye sordu minik kusum. Aglamis belli. Noldu ki yaa. 'Hemen,' dedim ve kapattim. 5 dkk sonra zile bastim ve Zeynepin annesi acti bana pis pis bakti. Bende fazla beklemedim selam verip kostum yukariya. 'Zeynep!' Dedim ve odasina daldim.
'Mehmet,' dedi ve bana sarildi. 'Annem artik gorusmemizi istemiyor,' dedi. Evet korktugum basima gelmisti. Dedikoducu Halime agzini acmis gine.
'Neden?' 'Sen megersem icki iciyormussun, clublerde sigarayla felan oturuyormussun.' Birsey diyemedim. Dogru diyemem. Yuzume bakti agzi acik kaldi. 'Mehmet?' 'Efendim?' 'Dogrumu yoksa,' dedi ve dik dik yuzume bakti. Uf napcam ben yaaa. 'Anladim,' dedi ve bagirmaya basladi. 'Cik odamdan, seni birdaha gormek istemiyorum. Benim ickiden tiksindigimi biliyordun, sigara ictigini de soylemedin bana. Cik !'
'Zeyneeeep!' Dedim ve kapidan ciktim. Lan Mehmet gozyasi mi o.
-Zeynep tarafindan-
Ve cikti. Agladigini gordum ama napiyim. Indim asagiya. 'Annem ozurdilerim, seni seviyorum sen hep haklisin,' dedim ve kocaman optum annemi.
'Askim ben sana dedim, ama uzulme. Aksam bak misafir gelcek, gerci sen tanimassin uzaktan geliyorlar. Rumeysa teyzen gelcek, hani su ikiz oglanlari vardi ya.'
'Tmm annem fark etmez ben ozaman bi Esmaya gidip geliyim,' dedim ve annemin onayini aldiktan sonra ciktim. Yurudum bi kac sokak ve kimi gormiyim. Mehmet, agzinda sigara yaninda igrenc oglanlar. Pislik garajin icinde sigara mi icilir kimse gormez saniyor herhalde. 'Memo senin manita,' dedi biri ta nerden duydum. Mehmet bakti, bende kafami sallayip gittim. 'Manitamdi.' Duyduktan sonra zaten aglamaya basladim.
'Esma, ilk defa birini sevdim o da bok cikti,' dedim Esma kapiyi acar acmaz. 'Hiiiii, benim askima nolmus,' dedi gozumu gorunce. 'Mehmet ile ayrildik.' Herseyi anlattiktan sonra Esmada igrenmeye basladi. 'Nasil yani manitamdi, ne saniyor bu kendini yaaa.'
'Neyse Esmos ben kacar, misafir gelcekmis,' dedim yaklasik 1 saat sonra. 'Geleyimmi ben yardima, annem zaten calisiyor?' Dedi Esma. 'Ayyy cok guzel olur bebis,' dedim ve kol kola ciktik Esmanin evinden. Baktim Mehmet hala ordami, yoktu. Ya Sanane Zeynepnur dedim kendime !.
Esma ile yukarda hazirlandik. Ben mavi biraz yirtik pantolonumu giydim, ustune de kisa bir kirmizi kapuconlu kazak giydim. Cok super oldu bence, sanki napcaksam ama hersey cicekli donumdan iyidir. Saclarimin altini hafifce kivirdim, bu Mehmet ne kayib ettigini gorecek. Saclarim uzun oldugundan dolayi onume aldim, daha guzel gozukmesi icin. Mascarami surdum ve Esma alkisladi.
'Guzeller guzel arkadasimmm, bari erkek gelsede tanistirsam sizi,' dedi. 'Ikizlerin annesi gelcek, ama ikizler kucuktu en son ben gorunce yani bilmem artik.' Zil caldigini duyunca hemen asagi kostuk. Annem kapiyi acti bizde arkasinda bekledik.
'Hosgeldiniz,' dedi annem. Rumeyse teyze girdi, arkasindan iki tane ayni kafasi olan erkek girdi. Oef. O ne be. Zeynep kendine gel!. Esmaya baktim. 'Bunlar baya buyumus ben 14 felan saniyordum,' dedim. Gulduk.
Annem Rumeyse teyzeyi hemen iceri oturma odasina goturdu ve biz 4 umuz kaldik. 'Eee siz girmeyi dusunmuyormusunuz beyler,' dedi Esma. 'Hahaha girelim ozaman da ben iki kiz oldugunu bilmiyordum,' dedi ve Esmaya goz kirpti. Vaaaaaay. 'Evet ben Zeynepin en iyi arkadasi, ama kardes sayiliriz tanistigimiza memnun oldum ben Esma.' 'Bende Bedirhan.' 'Sen gelmezmisin, beni taniyorsunuzdur zaten ben Zeynepnur,' dedim ve digeri elimi kabul etti. 'Bende Sayhan.'
'Esma bunlar ne boyle cok guzeller,' dedim ben caylari doldururken. Esma iceriye girdikten sonra birinin geldigini hissettim. Arkama baktim ve Sayhani gordum. 'Birsey mi istiyorsun,' dedim gulumseyerek. 'Evet su alabilirmiyim,' dedi. Ve boylece sohbetimiz basladi.
'Neden peki guvenmiyorsun erkeklere?' Dedi Sayhan. 'Ja sevmiyorum ben, zaten iliskim en son ta nezamandi. Sonra yeniden birini sevmeye basladim onunla da bugun ayrildik.' Sayhan yanima geldi cenemi kaldirdi ve Masmavi gozlerini dikti bana. 'Her erkek oyle degil Nur.' 'Kac yasindasin sen,' dedim Sayhana. '21.' Icimden sevindim. Oley beee.
'Istersen numarani ver konusuruz arada,' dedi. Kizardim ama ginede numarami verdim.4 umuz caylarimizi ictikten sonra odama ciktik. 'Vay fenerbahceli ha,' dedi Bedirhan. 'Evet asktir ask,' dedim. 'Siz hangi takim tutuyorsunuz?' Diye sordum. 'Besiktask,' dediler ikiside ayni anda. Esma bir sevindi ve Bedirhanin boynuna atladi. 'Dogru karar,' dedi. 'Igrrrrenccccc,' dedim.
5 saat sonra herkezi ugurladiktan sonra yukariya ciktim Esma ile. Birbirimize bakarak;'Numarasini verdi!' Dedik.
Gece yatagimda Sayhani dusunup durdum. Tam dusunurken mesaj geldi. Uf Esmamiki yaa. Baktim 3 mesajim var. Ikisi Sayhanin biri Esmanin.
Kardesimm 💕; biz mesajlasmaya basladik. Iyiki gelmisim ben herhalde asik oluyorummmm.
Hemen cevap verdim. Hahahaha askim yaaa. Herseyi gonder ne konustunuz felan filan. Hemen cevap verdi oda geri.
Kardesimm 💕; tmm guzum. Iyi geceler ben yatiyore ve seni seviyore.
Bende seni dedikten sonra Sayhanin mesajina baktim.
Sayyyhan✨; hey prenses yattin mi?
- hayir yatmadim daha, yatamadim
Sayyyhan✨; neden?
- herseyi dusunuyorum ya sen?
Sayyyhan✨; bende bugunu dusunuyordum. Esma ile Bedirhan konusmaya baslamislar 😏
- evet yaa
Sayyyhan✨; neyse ozaman sen yorulma yarin felan gorusuruz.Ay cok iyi davraniyor bu bana ya.
- tmm sayyie iyi geceler bugun icin cok tessekur ederimm ❤️
Sayyyhan✨; nedemek rica ederim 😘❤️.Ve bu mesajindan sonra mutluluktan havalara uctumm. Neden aceba ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla evlilik
RomanceSen olsan neyapardin? Tanimadigin bir erkekle zorla evlendirseler? Zorla evlilik yaptirsalar? Zeynepnur sevecekmi? Bitirecekmi?..