-Mehmetin gözunden-
Sabah Zeynep, aksam Zeynep. Bu ne ya, ne ara asik oldun oglum sen boyle bir kiza. Kafama vura vura yataktan kalktim. Lan problem sigara icmemmi, beni birakti serefsiz Sayhana gitti. Onlarin ailesi pek iyi degilmis, arastirdim. 2 guzel kizi buldular tabi, biri birini kardesi digerini aldi.
'Anne ben cafeye gidiyom.' Masadan anahtari aldim. Kafamin icinde neler oluyor bir bilseniz. 'Oglum bu sinir ne,'
Yazik kadin bile anlamiş, yaktin beni be Zeynebim. 'Yok anne bisey, sen beni dusunme. Ben takilcam bugun Hasangille beni bekleme tamam.' Bir opucuk kondurdum yanagina. Oyle boyle degil ama, islak islak optum.
'Yav bi git, supurge gibi cektin yanagimi. Selam soyle Aybuke yengene,' bunu soylerken hafif vurmus gibi yapiyo. Ay canini yedigimin kadini.
Goz kirpip ciktim evden.Hasanda Zeynebim yaninda oturuyor. Biraz da yuz verme lan su kiza, diyor icsesim. Bencede iyicene kendini bisey sandi diyecem, ama guzel kiz la.
'Alo Hasanovic, geliyom disariya cik brother.' Cok beklemiyim simdi o mahallede. Aha Zeynebin kapisinin onunden geciyom. Gelen yok gibi. Onume bakmamla anasini gordugum bir oldu.'Yenge napiyon gi,' yanaklarini sıktım.
'Wallaha yengem carsidan geliyom sen napiyon yavrum.'
'Bende iyiyim yenge, Hasana ugriyacaktim iste, seni gordugum iyi oldu.' Aramiz cok iyi, Zeynebin annesi oldugu icin degil. Eskiden ben hep bunlarda oynardim, Zeynebin babasi ogretti bana futbolu. Hergun onlardaydik Hasanla.
'Cok selam soyle Hasanimada.' 'Aleykum selam yengem sende..... neyse,' Zeynebe selam gondercektim ama vazgectim. 'Soylerim cocugum soylerim. Cok yazik oldu ikinizede, ben seni cok seviyom evladim gibisin. Ama birgun onu birakacak cocugum.' Bunu soylemesiyle yuzumde biran gulucukler olustu. Laaaan benim tarafimdaymis ya gi bu. 1-0 öndeyim Zeyneppp. 'Hayirlisi olsun be yengem, hadi ben gidiyom Allaha emanet ol.'
Tam Hasanin kapisinin onune geldim, Hasan cikti. 'Kimdi lan o?'
'La bi desdur, sanada hello my friend. Selma yenge iste.'Hasan guldu ve hemen arkasina bakti. Selma yengeyi gorunce bi ses cikardi:' YENGEEMMM OPUYOM SENII.' Selma yenge arkasina bakti ve guldu. O da opucuk gonderdi, burusuk dudaklari olur ya hafif yaslanacagimizda. Oyle dudaklariyla ahahhaa.
'Anirma okuz, ne bagiriyon,' diye kafasina gecirdim. 'Sanane lan, düş onume.' 'Cosma bak iam going to costurmek you sonra gorursun,' dedim bende. Birbirimize bakip gulduk, kankam benim be.
'Cadde cafe' ye geldik. Hasanla hergun buralarda takiliyoz. Maca bakiyoz, okey onuyoruz. Iceriye girdigimle Sayhanla Bedirhani goruyom. Lan salaklar napiyorlar lan onlar burda. Beni tanimasinlar diye Hasanin yanina gectim. 'Hasan yuru sunlarim arkasina oturalim.'
'Abi ben sevmeye basladim ama ya.' Bedirhan Sayhanla birsey konusuyordu. Bizde dinliyorduk arkadan. 'Kimi lan,' dedi Sayhan. 'Esmayi abi, ben sahteden yapamiyorum hem senin oyunun Zeyneple ben ile Esma ne alaka.'
Dur ne oyunu oglummm. Beni cileden cikarmasinlar. Zeynebime kimse oyun oynuyamaz lan.
'Lan bu oyunu niye baslattik. Zamaninda Zeynepin annesi babamla konusuyodu, Zeynebin babasini gorunce satti. Bizde kizindan cikaracaz. Sinir etme beni, babaya verdigimiz sözu tutacaz.'
'Esma ne alaka ozaman.' 'Onu da kizi gibi goruyor.'Bunlari dinliyemem. Ayaga kalktim. 'Hasan yuru,' dedim yavasya. Zeynebe herseyi anlatmam lazim. Keske herseyi kayida alsaydim o inanmiyacak bana.
'Mehmet midir nedir o cocuklada ayirdik ya kizi, ilk sevgilisini cok seviyordu be.' Bunu duyduktan sonra ben uctum....
#zeymeh mi #zeysay mi ? 🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla evlilik
RomanceSen olsan neyapardin? Tanimadigin bir erkekle zorla evlendirseler? Zorla evlilik yaptirsalar? Zeynepnur sevecekmi? Bitirecekmi?..