'Evet, evet, eveeeeeet,' dedim hafif bagirarak. Mehmet agzini kapatti, ve kiza sarildi. Uhm bana sarilmiyacakmiydi bu?. 'Hmm, ben evet dedim canim o kiz demedi,' dedim ve baya pis baktim. 'O 'kizin' yani benim adim Elif, sen bakma bunun bana sarildigina. Dun den beri mesaj atiyor, sence Zeyno kabul edecekmi? Cok mu kotu yaptim? Guzel mi yaptim? Bende tesseli ettim. Bu benim en iyi arkadasim.' 'Oh be bak icim rahatladi tessekur ederim Elif, ozur dilerim,' dedim ve Memo ya baktim. Oda bana dalmis bakiyordu. El salladim ayilsin diye. Guldu ve geldi sarildi. Hemde baya bi icten. Resmen ustume yapisti. 'Cocuklar, toparlaniyoruz,' dedi birisi. 'Zeynep hocamiz bizi cagiriyor, sen istersen vedalaş tamammi, bende Reyyan ve Ebrar'a bakiyim,' dedi Elif ve tam gidecekken kolundan tuttum. 'Efendim Zeynep?' Dedi kibarca ve gine bize dogru dönduydu. 'Ben ve Mehmet arasinda birsey basladigini biliyorsun, o seyler arasinda kiskanclikta vardir. Sen Memo'ya goz kulak olurmusun? Hemen bana haber verceksin ama, iyi arkadasim felan yok,' fisildadim Elif'e ve 'Tamam, merak etme sen,' cevabiyla orayi terk etti. Guzel, hos ve iyi kizdi herhalde ama gittigine de sevindim acikcasi. 'Seni cok tanimasamda, bu yola basladigimiz icin seni ozluyecem,' dedim ve Mehmet'e baktim. 'Taniscaz insAllah bu geziyi bi atlatiyim, artik sana mektup mi yollarim ne yaparsam artik. Internet olmiyacagina gore,' dedi Mehmet ve beni optu yanagimdan. 'Artik neyapalim, kac gun kalacaksiniz?' 'Belli degil ama herhalde gun degil, en az 1 hafta en gec 2 hafta,' dedi Mehmet ve bana dik dik bakti. 'Oha, biz bugun basliyoruz iliskiye ve 2 kocaman hafta ben seninle gorusmiyecem? Internetin de yok napacaz, artik sen yoluna ben yoluna 2 hafta sonra sevgili olalim bari,' dedim ve gulmeye basladim. 'Ciddimisin?' Dedi ve bende anlamadim. Bu yoksa kararli degilmi. Ya bu playboy mu? Beni seviyor mu?. 'Nasil yani ciddimisin? Sen nasil istersen. Mesajimi okuduysam ben seni sevebilecekmiyim bilmiyorum Mehmet. Ben birini sevdim tek birini, onun uzerinden kendimi zor atlattim. Seninle baslayip seni de acayip seversem, ve sonumuz gine oyle biter diye korkuyorum.'
'Bekle bekle, sana ne yaptilar sen boyle korkmaya basliyorsun?'
'Yok ya cok kotu seyler olmadi,' diyecektim dedim hatta. Ama kafami cevirdim ve Mehmet anladi kotu birsey oldugunu.- 4 SENE ONCE -
'Zeynepnur, seninle birsey konusmak istiyorum. Biliyorum beni cok seviyorsun ama cok kotu birseyler oldu ve Zeynep bunun hicbirini hakketmedin ama ozurdilerim....''Samet nn-ne-ne-old-ddu?' Dedim gozyaslarimi tutamiyarak.
'Zeynep,' dedi Samet. Ilk defa Zeynep diyor. Normalde Zeynom, Zeycan, Nuryuzlum derdi. Ben bu adami 3 senedir taniyorum ve 2senedir sevgiliyiz. Cocukluk askim yani....
'Nasil baslasam bilemiyorum....' Derken bir kiz geldi. Uzun sari sacli, mas mavi gozler. Şu Hollandali kizlari olur ya, aynen oyle. Onumde resmen öptu Sameti.
'Sssamet, bu kim!' Dedim ve hafifce sesimi yukselttim.
'Asil sen kimsin, ben Samet'in sevgilisiyim,' dedi sari ciyan
'Ne diyon sen ya, ben 2senedir bu cocukla Sevgiliyim sen kimsin gerizekali sari ciyan.'
'Samet ne diyor bu, cirkin? Bende bu cocukla 3 haftadir birlikteyim.'
'Cirkin olabilirim ama senin gibi bir iliskiyi bozmam anladinmi pislik yuzsuz. Bir oglan ve kizin arasina girmem tamammi.'
'Samet simdi ne oldugunu anlatiyorsun? Sen benimle evdeyken neden bununla bir iliskini oldugunu soylemedin? Neden BIR iliskin oldugunu soylemedin hayvan cocuk, bu işburda biter. Ve senden de ozur dilerim, sevgilin olacak hayvan kendi geldi bana,' dedi sariciyan ve gitti. Arkasina bakmadan hemde. Helal ben daha neyapiyordum.
'Askim, bunun boyle olmasini istemezdim,' dedi Samet isin altindan cikmak icin.
'Askim deme bir, nasil tanistin bununla.'
'Zeynom, seninle kavga ettigimizde ben disariya clublere gittiydim ya...' Lafini boldum.
'Evet ama birsey yapmadin demistin.'
'Evet ama ben icki icerken bu Jasmin yanima geldi dans edelimmi dedi, bende kalktim. Sonra baya bi yaklasmalar olduydu. Ben o sira kafam baya bi dagilmisti ve acikcasi seni hic dusunmediydim. Arkadaslarinin yanina goturdu beni ve orda oturduk eglendik. Sise dondermece oynadik. Once kucagima oturcak dediler, ve Jasmin geldi kucagima oturdu. Sonra boynundan öpmeye basladim ve olan orda oldu. Oyun oynarken, 3 hafta once. Kafam dagiliyken, hicbirseyin farkinda degildim.'
'Eeee? Tamam o gun farkinda degildin, otekki gunler. Benden cikinca ona mi gittin?'
'Evet, sonra zaten ben duygularimi sakliyamadim ve onunla sevgili olduk. Seni anlatmak isterdim ama yeni baslamistim iliskiye ve .....' Derken dayanamayip 'SLAPP' diye kafasina gecirdim.
'Hadi bakalim, kizi yenebiliyorsan yen. Onun duygulariyla da oynadin. Bilki benim gibi 2 sene dayanacak biri bidaha hic bulamiyacaksin odun hayvan essek cocuk. Bu is burda bitmistir,' dedim ve sinirli sinirli kosmaya basladim. Arkami dondugumde Samet yerde elleri basindaydi. Üzül simdi ayi, 2 kizi da kaybettin.
Nekadar sinirli olsam bile, bu 2 sene cok guzel gectiydi. Hic yamuk yamuk bir kiza bakmadiydi. Olacagi buydu, 13 yasinda birini sevmeye baslarsan. Ben onu cok sevdim ginede , ve bundan sonra sevgilim olmiyacagina soz verdim kendime her ne kadar kucuk olsam bile .......- GERI 4 SENE SONRASINA -
Dusuncelerimi bir kenara koydum ve Mehmet'i yanagindan öptum. 'Her ne olsa bile seninle denemeyi hakkettim ben, ve bu karari kendi kalbimi dinleyerek verdim icin rahat olsun,' dedim ve hocasina işaret ettim. 'Gitme zamanin geldi Memocan.''O Memocan diyen dilleri yerim ben, ama Zeynocan hic unutma ki ben seni asla o eski yasattiklari hatirlatmiyacam. Her ne kadar yakisikli olsam bile, senin guvencini kirmiyacam. Gozun arkada kalmasin. Artik bu gunden beri benim bir sevgilim vardir.'
Zeyno can dedi.... Samet de oyle derdi. Neyse Zeynep at şu dusunceyi aklindan. O pisligin tekiydi sen Memo'ya bak. Ona bir sans ver. Hem o 4 sene onceydi. Daha kucucuk cocukduk ozaman simdi ise evlenme yasina gelmisim. Niye bukadar cabuk karar verdin demeyin, şans taniyorum cocuga.
Mehmet gitmeden onun yanina yaklastim ve Mehmetin agizi gine acik kalcak birsey yaptim......
HIIII ✌🏻️ ben bu kitabi arabada yazdim. Turkiye yolculugunda 😍. Suan Bulgaristandayiz ve az kaldi. InsAllah kavuscam Turkiyeme 🇹🇷. Suan internetim yok ondan bunu paylasamiyacam, ama baya uzun oldu bu bölum ❤️. Bye xx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla evlilik
RomanceSen olsan neyapardin? Tanimadigin bir erkekle zorla evlendirseler? Zorla evlilik yaptirsalar? Zeynepnur sevecekmi? Bitirecekmi?..