Yanina yaklastim ve kulagina fisildadim :'Seni seviyorum daha dogrusu sevmeye basliyorum,' dedikten sonra hemen yanagina bir opucuk kondurdum. Ben mi yaptim bunu? Oha kendimden utandim. Samet den sonra ben hic bir erkege bakmis degilim, birak öpmeyi.
Mehmet'in agizi acik kaldigini gorunce gulmeye basladim ama utandim.'Ozur dilerim ben ya, oyle yapmak istemiyord....'
Derken bir an parmaklarini yanagimda hissettim. Yanagimda geziyordu.'Artik utanma ben senin erkek arkadasinim.'
Arkadan ses duyduk. Elif'in geldigini gorunce sasirdim. Neden bukadar erken geldi ya. Ama neyse.
'Pst cocuk, hocayi kizdirmadan gel oturalim otobuse. Vedalasma vakti Zeyno,' dedi ve gulumsedi. Güzel ve baya iyi bir kizdi ya.
'Tamam geliyorum,' dedi Mehmet ve bana goz kirpip agiziyla ''ben gidiyorum'' isareti verdi. Bende ''tamam'' deyip el salladim. Arkami dondum tam giderken'ZEYNO !,' diye ses duydum. Arkami dondum ve Mehmet'in haline guldum. Ellerini acmis yere dussecek gibiydi. Arkaya dogru hafif dusmus bir sekilde 'SENI SEVIYORUM ZEYNOM,' dedi ve gulmeye basladi.
Siniftakiler bize baktigini gordum ve kizarmistim. Hissediyordum. Hatta kip kirmizi herhalde. Kocaman gulucuk attim. Simdi seni seviyorum dersem yalan olur. Sevmiyordun abi ya napabilirim?. Sevmeye basliyorum ama daha o his yok icimde. Hocasi toplamaya basladiginda bende yonumu dondum ve eve dogru yol aldim.
Eve varmisken, kapiyi actim ve yukariya dogru odama ciktim. Mehmet'in mektubu hala burdaydi, tam dolabimda asili. Aman annem gormesin diye hemen yatagimin altina koydum. Simdi evlenmeye bir sebep bulmasinlar.
Zeynep: Esmaaaaaaaaaaaaaaaa
Zeynep: nerdesinnnnnnn
Zeynep: sana ihtiyacim varrrrrrrr
Zeynep: alowwwww
Zeynep: giz EsmosAy Esma cevrim ici gosteriyor. Hadi cabuk.
Esma: zeyneeeeeeeeeep. Noldu askim?
Zeynep: nerdesin
Esma: ben hala Foppo dayim. Sen nerdesin? Ne cabuk bitti isin, yoksa . Uf ne cevabi verdin, kesin gine okuz gibi hareketler yaptin ve mal mal konustun degilmi arkadasim?
Zeynep: mal mal konusmus olabilirim ama okuz gibi hareketler yapmadim. InsAllah 🙄. Fopler i birakip bana gelsen , lutfeeeeeeeeen.
Esma: tamam askim, biliyordum oyle diyecegini. Ben Fopler'den cikali 2 dakika oldu. Hemen geliyorum. Kapida karsila beni 🌚💋
Zeynep: tamam hanimim. Yemek felan ne alirdin? Sekerlerle duriyimmi bide?
Gordu ve cevap yazmadi. Oyle olsun. Bu dusuncemle kapi caldi. Kim ya aceba. Esma bukadar hizli hayatta gelemez ? Asagi indim ve kapiyi actim. Hişildiyan bir Esma vardi karsimda. Oha kiz koşmuş herhalde.
'Sen simdi benim günahini almissindir. Gordu ama yazmadi diye. Kapiya yaklastiydim ondan yazmadim tamam mi bebis,' dedi Esma. Ay icten bir gulme geldi.
'Yok canim ya. Ayip ettin, ben dedim ki. Kesin kapinin onunde ondan yazmamistir,' diye cevap verdim bende.
'He aynen oyle demissindir sen. Pamuk kalbli,' dedi Esma sakasina. Ay beni cok iyi taniyor bu kiz. Canimdan öte, hayatimin bir parcasi.
Herseyi anlattiktan sonra yattik biraz dinlenmek icin. Zaten Mehmet ile konusamiyacam internet'i yok diye.
Iki saat yattiktan sonra telefonuma baktim. Sanki Mehmet mesaj atabilecek. Ay bana noluyor. Sevmeye mi basliyorum yoksa. Esmanin da uyandigini gordum.
'Kiz ben dusundum de bunun instagram'i yokmudur?' Dedi Esma. Hmm dogru aslinda. Instagram a baktik. Hm ne olabilir adi. Adini yazdim ve hemen cikti. Profili acikmis. Baktim da Elif ile bi fotograf koymus. Cok insan yazmamis, nezaman koydu aceba. Bir saat once???!!!!!
'Esmaaaa, bu cocugun hani internet'i yoktu. Nasil bu fotografi koyabildiii. Insan bana mesaj atardi ilk gunden,' dedim. Uf aglamam geldi. Esma sasirmisti gorebiliyordum. Takip'e bastim ve instagramdan mesaj gonderdim.
@ zzzeynoo_. : selam Mehmet bey. Hani internetin yoktu. Tamam bulmus olabilirsin ama insan ilk gunden bari sevgilisine mesaj atardi once degilmi? 😐5 dkk sonra Esmayi ugurladim ve odama ciktim. Mesajimi gordugunu gordum.
@ memoartat. : selam Zeynommmm. Ozur dilerim 🙃
@ zzzeynoo_. : sen gul gul bakalim. Son gulen iyi guler. Ilk gunden ya. 😒
Dedim ve kapattim. Bana istek gondermis. Kabul etmedim inadina. O Elifle fotonun altina baktim. Oha Elif ne yazmis biliyormusunuz?
@ Elfgungorrr : kardesimmmmm👭💙
askimmmm🤗❤️Insan askim mi der ya. Tamam kardesim iyi de askim ne. Pislik. Mehmet gine ozur dilerim yazmis. Baktim oyle biraktim. Fotograflarinin altindaki commentlere baktim. Ve onume birsey cikti.
Bir kiz. MEHMETTTTTT NOLUURRRR 😭😩 yazmis. Bu.... Buuuu..... Bunun burda ne isi var. Bu o mu. Hayir lutfen o olmasin........
Selamm 🤗, bu bölume ben 10 vote felan alabilirmiyim acebaaaa 🙄. Size guveniyorumm. byeee xx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla evlilik
RomanceSen olsan neyapardin? Tanimadigin bir erkekle zorla evlendirseler? Zorla evlilik yaptirsalar? Zeynepnur sevecekmi? Bitirecekmi?..