'Zeynepnur, inermisin annem asagiya.' Annemin sesi ile uyanmak ne guzel bir duygu. 'Geliyorum hemen anneciğim,' diye cevap verip asagi indim. 'Efendim,' dedim ve yanagindan optum. 'Gel carsiya gidelim, ustune güzel birsey cek gel.' Hemem yukariya koştum. Dolabimi acinca gözume carpani alman isterdim ama.... Annem sevmez oyle seyleri. Napabilirim ama. Ben elbise felan hic ugraşamam. Kibarimdir felan, ama elbise hic. Bazen icime sinip giyerim ama almiyim canim sağol. Kendi kendime gülup, Fenerbahce eşofman alip uzerime cektim hemen. Icine beyaz t-shirt giyip, deri ceketimi giydim. Saclarimi at kuyruguna baglayip indim. Annemin yuzunu görunce gulmeye basladim. 'Hadi hadi askim cikalim,' dedim ve arabayi actim. 19 yasinda oldugum icin, ehliyetimi aldim. Gecen sene. 'Hadi bakalim bu seferlik erkek fatmam,' dedi annem ve popoma vurdu. 1 saat gezdikten sonra, biryere oturup yemek yedik. Taki, birileri gelinceye kadar eglenceliydi. Bizim masaya 2 kisi oturdu. Bir erkek ve annesi herhalde. Erkek yanima oturdu, yenge de annemin yanina. 'Selam Mehtap, nasilsin canim?' Dedi annem ve opustuler. Ben ve tanimadigim cocuk onlari izlemeye basladik. Cocuk nasildi. Benim tipim degildi ama guzel bir cocuktu. Onlar konuşurken bir fisilti duydum. 'Pst Fenerbahceli.' Yanima baktim cocuk mas mavi gözleriyle bana bakiyor. 'Adim Zeynepnur, efendim,' dedim ve bende kahverengi gozlerimle baya kotu baktim. 'Bende Mehmet, memnun oldum.' 'Hehe cok memnunum şuan,' dedim ve guldum. 'Saka saka,' dedim. Insanlarin kalplerini kirmak iyi degildir. Ne guzel kalpliyim yaaa. 'Eşofman güzelmis,' dedi Mehmet. 'Biliyorum canim, sen soylemesende güzel kalacakti zaten,' dedim ve guldum. Ay cok kotuyum. 'Zeynepnur dogru konuş arkadasina,' dedi Annem. 'Tamam canim,' dedim anneme. 'Ay ne kadar güzel, buyuk kiz olmus masAllah Zeynepnur,' dedi Mehtap yenge midir nedir. 'Sağolun yenge, ben taniyamadim ama sizi.' Beni dinlemeden anneme konusmaya basladi: 'Baksana nasil guzel yakiştilar, yan yana da oturmuslar.' Annem gulmeye basladi. Oha ne diyor lan bu. Beni resmen ogluna tavlamaya calisiyor. 'Kac yasinda Nurumuz?' 'Evlenmeye daha baya kucuk,' dedim gulerek. '19 yasinda yengesi.' 'Baya buyukmus, Mehmet de bir ay sonra 20 yasina basacak insAllah,' dedi yenge gözunu kirparak. 'Annecim hadi derslerim var daha, hadi hadi,' dedim ve kalktim. Esyalarimi toparlayip arabaya dogru gittim. Arkami döndugumde Mehmet gulerek annemin elino salliyordu. Ne konusuyorlar lan bunlar uf. Ben anne kuzusuyum. Beni kimse annemden alamaz. Babisimi calismaktan göremedigimden dolayi, anamla cok vakit gecirmeyi severim. 'Kismetse olur,' dedi annem ve bana dogru yurudu. Ne?! Kismetse olur mu? Ne olur. Noluyor. ???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla evlilik
RomanceSen olsan neyapardin? Tanimadigin bir erkekle zorla evlendirseler? Zorla evlilik yaptirsalar? Zeynepnur sevecekmi? Bitirecekmi?..