2.

3.4K 60 1
                                    

'Anneciğim kimin kismetiymis hayirdir insAllah,' dedim gülerek. 'Senin, benim olacak degil ya,' dedi espirici kadin. 'Hahay cok guzel espiriydi.' 'Espiri degil kizim, babasiyla bu konuyu konuscakmis. 'Oha,' dedim ve agizim acik kaldi. 'Cus ne ara gordu de asik oldu, da babasini ariyacakmis, daha ben 19 a yeni bastik ya noluyoruz.' 'Merak etme kizim sen, işleri halledesiye kadar sen 20/21 olursun.' Baya gercekci konusuyor bu kadin ya. Ne evlenmesi. Evin kapisini acar acmaz odama girdim. Kilitledim kapiyi. Facebook ta Mehmet i aradim. Mehmet yazdim, soy ismini bilmedigim icin. Taniyabilecegin arkadaslar da Mehmet Artat cikti. Artat ne be. Bastim ustune, evet o restaurant daki cocuk. Guzel gozlu ama bana yakismayan, tipim olmuyan cocuk. Fotograflarina baktim. He looks like an player. Dedim icimden. Sanki herkezle oynuyormus gibi, kizlarla iliskiye baslayip, cani sikildiginda bosanan erkek tipinde. Hic sevmedim ben bu cocugu. Cevrimici oldugu yaziyor. Oglum sen kimsinde bana asik oluyorsun?!. Dedim ve yolladim. Cevap beklerken whatsappa baktim, instagramda gezdim. Neden hep boylesin ya. Insan heyecanlanir, benim gibi erkek istedi diye. Senin simdiye kadar kesin kimse olmamistir. Dedi. Oha kendisini begenmis. Ayi. Oldu oldu ama ben kabul etmedim, yoksa sana kalirmiydim. Dedim ve telefonu kapattim. Nebicim cocukmus ya. Pis artat. Pis Mehmet. Bu benim kocammi olacak. Esma yi aradim.
'Esmaaaaa cabuk bana gel' dedim bagirarak. 'Tamam askim geliyorum hemen,' dedi kapatti. 5 dkk sonra Esma kapidaydi. 'Yenge Zeynepnur nerde?' Dedi. Annemin cevabini beklemeden yukariya koştu. 'Kiz Fadime noldu,' dedi kapimi acarak. Bana hep Fadime der. Erkek fatmayim ya. 'Lan bana gorucu gelcekmis, cocugu da gorsen kendini begenmis,' dedim. Ya agliyacam yaaa. Fotografini actim ve gosterdim. 'Ohaaa Nur bu ne? MasAllah, anneler ne dogurmus,' Kizin agizi acik kaldi. 'Esma uf, sen yapma bari ya.' 'Kardesim bu adam fistik gibi, seni almassa beni alsin kiz,' dedi Esma ve gulmeye basladi. 'Ha ha,' dedim sakadan.

Zorla evlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin