Esma beni kolumdan tutup yukariya kostuk beraber. 'Uf Esma, sacmalama kim olabilir ancak şu iki sokak uzaktaki teyzemdir,' dedim ve durdum. 'Yuru kizim, seni bi güzel yapalim, kiz oldugunu evlilige hazir oldugunu gosterelim. Bi kiz gibi ol ya, tamam futbal seviyorsun, oynama da demiyoruz ama ustune ceki duzen ver canim arkadasim ya,' dedi ve uzuldum.
Neyapiyim. Ben boyleyim, nasil degisiyim. Elbiselerim var ama giydigim 1 tane bile yok. 'Tamam askim,' dedim ve ciktik odama. Esma dolabimi actiginda hemen gozune carptigi mavi ve beyaz olan cicekli elbisemi secti. Hic giymedigim ama bir kere kiz gibi olacagimda onu giyecektim kesin. Ay kendime guldum. Ustu lacivert, fenerbahcenin laciverti yani. Alti da lacivert ama beyaz cicekler var. Bende onu cok begenerek aldiydim. Iyi bari onu secti.
Giydikten sonra Esma sacimi yapmaya basladi. Topuzumu cikardi, kivriltma makinesini aldi ve kivriltmaya basladi. Sacim kivircik kivircik olduktan sonra, 2 tane sacimi onden aldi ve arkaya dogru toparladi. Baya güzel oldu ve kendimi begendim. Insallah misafirlerimiz iyi, hoş ve guzel kisilerdir de deysin bari ugrastigimiza. 'Esma hazirladinmi kucuk prensesimi?' Diye sordu annem, merdivenleri cikarken. 'Hazirladim yengem,' dedi Esma ve bana bakti. Oef dedi elleriyle. Güzel olmus işareti yani.
'He kucuk prensesmi?, kucuk olsaydim keske de vermeyeydin illerin eline. Kucukluk mu kalmis, yakinda evlendiriyon,' dedim ve hayla triplerimden cikamamisim. Normalde kizar, 2 dkk sonra operdim. 'Kizim, oyle yapma ama,' dedi ve iceriye girer girmez agizi acik kaldi.
'Guzumm, nasilda güzel olmussun boyle, Esmam ellerine saglik yengem,' dedi sevincle. 'Seni boyle gorunce gaynanan olacak kadin, cok sevinecek.' Agizim acik kaldi :'Ne? O Mehmet olacak pis hayvan mi gelcek, ben simdi onun icin mi suslendim,' dedim hayla şokta. Herseyimi cikarmak istedim ama zil caldi. 'Yengem ben kactim, size iyi eglenceler. Ben acarim kapiyi,' dedi ve koştu asagiya. 'Hadi kizim lutfen, dogru dur,' dedi annem. O triple odamdan cikmadim. 2dkk sonra biri odamin kapisina vurdu. Kesin annemdir. 'Noldu gine uf ufffff,'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla evlilik
RomanceSen olsan neyapardin? Tanimadigin bir erkekle zorla evlendirseler? Zorla evlilik yaptirsalar? Zeynepnur sevecekmi? Bitirecekmi?..