'Asena!'
Kafami yavasca cevirdim. Yanimdakinin agzi acik kalmisti. Demekki adi Asenaydi. Onu da ogrenmis olduk.
'Ne var.' Dedi. Bu da benimki gibi ya. Cevaba bak. Ne var ne demek ya. Hala benimki dedigimi farkettim. Iste bu kadar gerizekalisin memo. Daha yeni neler oldu, bir dkk once aklimdan silecem dedigin kiza gene benimki diyon.
'Bu kim,' diye kafasiyla bana isaret etti. Kendimi zor tuttum. Suan sorun ben degilim. 'Sanane, sen ne hakla geliyon oglum. Bu ozguven nedir. Kizin yanindan kalkip bana mi geliyon, yaptiklarinin arkasinda dur okuz.' Yuru be. Ayni Zeynep gibi ama bu kiz. Gulesim geldi icimden.
'Asena, bu kim dedim.' 'Bende sanane dedim.' 'Benden sonra bu mu,' dedi. 'Bu derken?' Evet suan konuya bende dahil oldum. 'Asena gel gidelim, kavga cikmasin,' dedi cocuk. Ben burda kalcam, gormuyormusun konusuyoruz.' 'Sen bilirsin, ben seni herzaman bekliyecem.' Dedi ve gitti cocuk. 'Hepsi oyle diyor zaten,' dedi kiz ve yerine oturdu. Cocuk gitmisti.
'Oyle diyenlerin arasinda gercekten bekliyor olanlar var, mesela benim gibi.' Dedim. Ben hala ayaktaydim. Asena yuzume bakti. 'Sen cok farklisin, sana birsey diyecem. Sevgili rolu yapalimmi?' Pat diye sordu. Pat diye oyle bisey sorulur mu.
Sevgili rolu nedir ya, cocuk muyuz.
'Sen seninkini ben benimkini kiskandiririz.' Bu mantikli geldi kulagima. 'Asena ben boyle seylere bulasmamayi tercih ediyorum.' 'Sen gene dusun, al numaram bu. Istediginde ara, bence yapalim.' Dedi. Yav sacmalama ya.
Aslinda cok guzel kiz ya. Len Memo aklini basina topla.'Neyse ben gidiyom hadi Allaha emanet.' Odun gibi mi oldu la boyle diyince. Napim bende boyle. 'Hahaha sagol ya, bende kalkacaktim simdi.' 'Iyi gel yuruyelim cikisa dogru,' dedim ve Asenada kalkti yerinden. Beraber yuruduk.
Parkin cikisinda tam ayrilacakken birbirimizden Bedirhani gordum. Bedirhanin birazcik ilerisinde Sayhan yuruyordu, yaninda da Zeynep. Parka gidiyorlardi belliydi. Bedirhan beni gorunce Zeynepi durttu. Zeynep agzi acik kaldi ama belli etmemeye calisti. Icimden gulmek geldi. Kafami cevirdim ve tekrar Asenaya dondum. Bu sahte iliski işi hosuma gidecek gibi geldi ama hadi hayirlisi.
'Gordunmu nasil bakti,' dedi Asena. 'Hahaha sende mi gordun,' dedim. Demekki belli olmus. Zeynepin kim oldugunu bilmedigi halde, bakislarimiz herseyi anlatmis. Ozledim ya. Simdi o kesin kendini yiyordur hemen baskasini bulmus diye. Aman dusunen dusunsun.
Asenayla ayrildiktan sonra eve gittim. Hasan'i aradim. 'Kankam Ali, Oguz felan onlari cagir da oturalim bende.' 'Tamam haber ediyom geliriz simdi.' Hasan uzatmadi, soru sormadi. 'Seviyom len seni.' Dedim ve kapattim. Şımarmasın simdi. Kafayi dagitak demi. Zeynepi instagramdan takip ediyordum, o beni silmisti. Suan sira bende Zeynoooo. Aldim telefonu ve Zeynepi sildim. Artik devran donuyor Zeynep hanim.
'Mehmet oglum geldiler!' Annem asagidan seslendi. 'Geldim sultanim,' dedim ve asagi kostum. 'Oooooooo naber prensesler,' kapiyi acip arkadaslarimi gorunce mutlu oldum. 'Ne prensesi lan, cekil de girek,' dedi Oguz. Sipaya bak. Oguz kendini heryerde evinde gibi hissediyor, ama 14 senelik arkadasiz bizahmet oyle hissetsin. 'Yengeeeeee ne yemek yaptin gi bana,' diye bagirarak iceriye girdi. Hepimiz gulduk.
'Selam bebegim, bugun nasilsin.' Diye sordum Kerem'e agzimi bukerek. Kibar konusamiyom napiyim. 'Iyiyim kardesim, sen nasilsin,' dedi kibariye Kerem. 'Bende iyiyim ortaaagmm.'
Aradan iki saat gecmisti. Playstation oynuyorduk. Annem birden: 'Memo ben Selma yengengile gidiyorum.' Selma yengemi. Zeynepin annesi. 'Ooohoooo,' dedi arkadaslarim. 'Napcan bebam orda,' diye sordum. 'Oturcaz len, sıkıldım evde.' Normalde annem oraya gidince Zeynep bize gelirdi. Tabi suan durumlar farkli. 'Tmm hadi optum anam.' 'Optum yenge.' Dedi bizimkilerde.
'Fatih atsana topu olum, bekletme sucuk.' 'Hasaaaaaaan gonder gelsin.' 'Memoliiiiiiii atti ve goaaaaaaaal.' Evden boyle seyler geliyordu. Aynen tam erkek gecesi gibi olduk. Herzaman boyleydik. Haftada bir bulusuyoruz, sabah 5e kadar felan oturuyoz. Biraz dalmistim eskilere. Zeynepede gitti aklim. 'Memoli neyi dusunuyon,' dedi Oguz: 'baya suskunsunda.' 'Her annem oraya gidince Zeynep zile basardi lan. Aklim oraya gitti. Dusunsenize simdi zil caliyormus Zeynep geliyormus,' derken. Zil caldi.
'Laaaan.' Dedim ve ayaga kalktim. 'Otur otur sen, ben acarim,' dedi Ali. Herkez guluyordu. Keske baska dua etseydim, demekki kabul olacakmis. Kendi kendime guluyodum. 'Alii, kimmis.' Diye sorduk. Ali kahkaha ile geri geldi oturma odasina. Aceba kimdi..
———
11.000 gorulmeye ulasti kitabim, sizlere cok cok tesekkur ederim 🙊❤️.
———
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla evlilik
RomanceSen olsan neyapardin? Tanimadigin bir erkekle zorla evlendirseler? Zorla evlilik yaptirsalar? Zeynepnur sevecekmi? Bitirecekmi?..