a perfect woman

1.9K 182 49
                                    

Rosalie'nin Kardashianların yeni draması ile ilgili yaptığı espriye koca bir kahkaha atarken elimdeki iki dosyayı neredeyse yere düşürüyordum.

Gülmüştü. "Her neyse... Ne zaman çıkıyorsun?"

"On dakika içinde muhtemelen." diye cevapladım onu.

"Ben de öyle. Akşam yemeği yiyelim mi? Muhteşem bir yer biliyorum."

"İsterdim fakat okuma provam var. Yarın akşama ne dersin?"

Yarın akşam için sözleştiğimizde ikimiz de kendi odalarımıza doğru yönelmiştik. Aslında dışarıda güzel bir akşam yemeği çok iyi olabilirdi fakat provaları asla kaçırmak istemiyordum. Üstelik böylesine önemli bir rolü kapmışken...

Yaptığı esprilerin etkisinden dolayı dudaklarımda hala küçük bir tebessüm varken odama girdim ve John Landon'u gördüğüm anda bu gülücük yok oldu.

O aptalın lanet menajeri neden buradaydı?

İçeri girdiğimde masamın önünde duran deri koltuktan kalkıp samimiyetsiz bir gülümseme ile elini bana uzattı.

"Merhaba Bayan Myers."

Kaba görünmemek için elini tuttum. "Merhaba, sizi görmeyi beklemiyordum."

Elimi hızlıca çekip masanın etrafından dolaşarak koltuğuma oturduğumda elimdeki dosyaları masaya bırakmıştım.

"Nasılsın? Umarım seni rahatsız etmemişimdir. Habersiz gelmek biraz kabaca oldu."

"Sorun değil ve gayet iyiyim, teşekkürler."

Başını onaylar anlamda salladı. "Nasıl gidiyor?"

Neredeyse gözlerimi devirecektim. "Neden buradasınız Bay Landon?"

"Aklımdaki fikri seninle paylaşmaya ihtiyacım var. Sana Eva diyebilir miyim?"

"Tabiki."

"Peki Eva, doğruca konuya gireceğim." O yalandan gülücüğü yine dudaklarındaydı. "Zayn'le eski ilişkiniz hakkında seninle hiç konuşamadık."

"Konuşmamıza gerek yoktu zaten, bu onunla benim aramdaydı."

"Haklısın. Biraz absürt oldu. Fakat onun menajeri olarak hayatıyla ilgili fikirlerimi söyleme hakkım var."

Neler olduğunu anlamıyorum, aklım karışmıştı. Zayn ile en son kalp krizi geçiren Trisha için bir arada olmuştuk, yani bir aydan daha fazla bir süre önce. Bugüne dek hiçbir şey olmamıştı ve her şey böylesine sessizken John Landon'un burada olmasına şaşırmam çok normaldi.

"Yani?" diye sordum sabırsız bir şekilde. "Bunun benimle ne ilgisi var? Onun hayatında değilim."

"Bak, aranızda mükemmel bir uyum, bir çekim var. Sızan fotoğraflarınızı gördüğümde düşündüğüm tek şey buydu. Medya için hala gizemini koruyorsun ve büyük bir çoğunluk sana hayranlık besliyor."

"Ne demek istiyorsun?"

Sabrım iyice tükeniyordu.

"Zayn ile medyaya oynamanız harika olmaz mıydı? Hem Zayn gündemdeki yerini korur hem de sen daha da popülerleşir ve sektördeki şansını arttırırsın. Yapmanız gereken tek şey birkaç dakika sokaklarda yürümek ya da fotoğraf atmak ya da-"

"Onunla ilişkim varmış gibi mi davranayım yani?"

"Kısaca söylemek gerekirse, dediğin gibi. Ama burada düşünmen gereken şey avantajlar olmalı. İnan bana, muhteşem çıkarların var."

persona • zmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin