Ali'den : Şirketten çıkdıkdan sonra Elif' gitmek üzre yola koyuldum . Bir kaç dakika sonra telefonuma mesaj geldi ve bende arabayı sağ'a çekip mesajı okumaya başladım .
Mesaj
Annem : Ali oğlum seninle buluşa bilirmiyiz .? konuşmamız lazım
Ali : seninle konuşacak hiç bir şeyim yok .
Annem : Ali lütfen böyle yapma , çok önemli .
Ali : peki . Sahile gel
Annem : tamam geliyorum .***
Ali'den : Bana ne söyleyecakdi ki ? bu kadar önemli olan neydi ?
********
25-30 dakika sonra sahil'de .Yazar'dan : Sevilay Aliden çok önce gelmiş bir banka oturmuş onu bekliyordu . Aslında Sevilayın da aklında bir sürü soru işaretleri vardı . Evet Ali'nin iyi bir ders almasını istiyordu ama bir yandan da annelik duyguları Ali içi endişelenmesine neden oluyordu . Gerçekten o kız Ali'nin parasının peşindemiydi ,? yoksa gerçekten Ali'yi saf sevgiyle mi seviyordu . ? . Doğru olan neydi Ali'nin yanında olmak mı yoksa Selin'e destek olmak mı ? .
Sorular çok fazlaydı cevaplarıysa yoktu . Bir tercih yapmışdı Sevilay , sonucu iyide olsa kötüde olsa buna katlanacakdı .
Sevilay dalgın dalgın denizi izlerken Ali'nin sesi onu tiksindirdi .
Ali : anne
Sevilay : Ali oğlum . Gel otur .
Ali Sevilayın yanına oturur .Ali : seni dinliyorum .
Sevilay : hemen konuya gireceğim
Ali :lütfen
Sevilay : biliyorum sana çok sert çıkışdım ama bunu hak ettin
Ali : beni azarlamak için mi çağırdın buraya?
Sevilay : hayır tabikide . Dinlermisin lütfen?
Ali : peki . dinliyorum .
Sevilay : ben sana çok sert çıkışdım bunun farkındayım........ Özür dilerim ...... Böyle yapmamalıydım bunu biliyorum .Sana saygı duymam gerekirdi bunuda biliyorum ama sende bu kez fazla abarttın kabul et .
Ali : abartdığımı düşünmüyorum .
Sevilay : sorunda bu zaten kabullenenmiyorsun .
Ali : kabul etmem gereken bir şey yok .
Sevilay : eminmisin ?
Ali : evet eminim .
Sevilay : peki .... Ama şunu söyleyim Selin hatalarını kabul ediyor senin aksine .Ali :Sen Selin'le mi konuşdun ?
Sevilay : evet . ne var bunda?
Ali : o mu öğretdi seni ?
Sevilay : ne münasebet . ?
Ali : Hayır yani Selin böyle şeyleri çok sever .
Sevilay : saçmalama .... Bak Ali ben seni aff ettim senden beni aff et ve eve dön .
Ali : sen beni kovdun
Sevilay : kusura bakma ama bunu hak etmişdin
Ali : peki şimdi ne değişdi ?
Sevilay : değişen bir şey yok sadece bu saçmalık daha fazla sürsün istemiyorum . Ailemizin düşdüğü durum beni mahv ediyor ... Etrafına bak küçük bir hatadan neler doğdu , herşey birbirine karışmış ... Baban bir yandan , sen bir yandan dayanamıyorum artık ... Ben herşeyin eskisi gibi olmasını isdiyorum . Evet belki eski yaşantımızı geri getiremeyiz ama en azından daha fazla kırıp dökmeden toparlaya biliriz . Kararını ver ya geri dön her şeyi düzelt kırdığın kalpleri yeniden onar ya da her ne yapıyorsan yapmaya devam et ve her kırıp dök . Seçim senin .Ali önce bir az düşünür annesinin ona söylediklerini kesdirmeye çalışır ve sonra konuşmaya başlar .
Ali : bende her şeyin yıllar önce olduğu gibi güzel olmasını isdiyorum .... Sen olayların sadece bir kısmını biliyorsun geri kalanından haberin yok .
Sevilay : Geçmiş geçmişde kaldı Ali önemli olan şu an . Yarın ne olacağını bilemezsin ama bu gün yarın her şey güzel geçsin diye elinden geleni yapa bilirsin . Geçmişde taklıp kalırsan onun gölgesi olursun ve bütün hayatını geçmişin konturol eder seni o yönetir .Ali : Ben ev döndüğümde her şey bitecek mi ? her şey unutulacak mı ?
Sevilay : Elbette hayır ama bu herşey için bir başlangıç olur . İyi şeyler için iyi bir başlangıç .
Ali : Peki ya babam ? onu aff ettin mi ?
Sevilay : hayır etmedım çünkü herşeyin sorumlusu olan o . Seni bu işlere alet eden o .
Ali : peki benim yanımda olacakmısın ?
Sevilay : ben doğrunun yanında olacağım .
Ali: anladım .Sevilay : beni aff edip eve dönüyor musun?
Ali : Bir şey soracağım
Sevilay : sor .
Ali : Selin ? O nerede kalacak .?
Sevilay : bunu neden bana soruyorsun .?
Ali: bunun onun planı olup olmadığına emin olmak istiyorum da .
Sevilay : yok artık . sen benim sana karşı Selin'le birlik olduğumu mu düşünüyorsun ?
Ali : neden olmasın ?
Sevilay : cidden saçmalıyorsun Ali . Öyle bir şey mümkün değil Ali . Sana inanamıyorum ya böyle bir şeyi nasıl yapa bilirim ben , bunu nasıl düşünürsün ?.Ali :tamam haklısın saçmaladım .
Sevilay : bir daha böyle saçmalamasan sevinirim .
Ali :tamam .
deyip başını aşağı sallarSevilay: soruma cevap vermedin .Eve geri dönecek misin ?
Ali : evet döneceğim .
Sevilay : ciddisin değil mi . ?
Ali : ciddiyim .Sevilay bunu duyar duymaz Ali'ye sarılır ve Ali'de ona karşılık verir .
Sevilay : doğru yoldasın
**********
Selin'den: Sevilay teyzeyle konuşduktan sonra Ali'nin beslemesine uğramak için yola koyuluyorum . Bir kaç dakika sonra Elif'in evinin karşısındaydım taksiden inip evin bahçesine girerken karşımdaki manzarayla şok oluyorum .
Ne mi görmüşdüm?
Elif ve sımsıkı sarlıdığı adamı .
Selam .
Biliyorum bölümün sonu çok ani gelişdi ama artık Elif'in gerçek yüzü ortaya çıksın istedim .Bu bölüm Ali ve Sevilay 'dan ibaret oldu ama Umarım sevmişsinizdir . Oy ve yorumlarınızı bekliyorum .
Sevgilerle : pelinzle ,pile16 ,SudeKaya314 ,Busra_Tuba_klcprlr ,selinaliasel ,ZmiOrucova selfinaz52
geceninellitonu_ ,Yazar_Busra_2005
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşktan Kaçamazsın ( ALSEL)
FanfictionBenim adım Selin ! Selin Yılmaz ! Sizce bir kadın onu sevmeyen bir erkekle sadece o erkeyin canını yakmak için evlenir mi ? Ben evlendim!