Selin'den : gördüğüm manzara karşısında çok geçiriyorum . Evet Elif'in ne tür bir insan olduğunu anlamışdım ama bu kadarını bende tahmin edemezdim . Hemen telefnumu cebimden çıkarıp bir iki kare çekiyorum ve hemen geldiğim gibi sessizce baçeyi terk ediyor ve o tanımadığım adamın gitmesini bekliyorum .
Bir az sonra o adamda çıkıyor . Adamın tipine baklırsa pek iyi birine benzemiyordu . Adam böyle uzun boylu , orta kilolu , esmer biriydi ve açıkcası pekte yakışıklı biri de değildi . Neyse adam gittikten bir kaç dakika sonra ben yeniden evin baçesine geçiyor ve kapının ziline basıyorum .
*****
Selin 3 kez zile bastıktan sonra Elif kapıyı açıyor ve karşısında Selin'i görünce küçük bir şok geçiriyor .Selin: süpriz
Elif: yine mi sen ?
Selin alaycı bir tonlar : evet yine ben , ne oldu beğenemedin mi ?
Elif: ne işin var burada ?
Selin: seni çok özledim bir göreyim dedim . Fena mı yapmışım ? .deyip içeri geçer
Elif : ben sana içeri girmen için izin vermedim
Selin: bende zaten sende izin istemedim .
Elif: bak beni sinirlendirme ve çık evimde .
Selin: umutdun galiba bu ev senin olduğu gibi aynı zamanda benim kocamın da evi .Elif duyukları karşısında affalasada toparlanıp konuşmaya başlar .
Elif: Allahdan kısa bir süre sonra boşanacaksınız .
Selin: boşanmak mı ?
Elif: evet . Unutdun galiba Ali sana boşanma davası açtı .
Selin: emin misin? çünkü ben en son avukatımla konuşduğumda bana Ali'nin sadece dilekçe hazırlatdığını söylediğini hatırlıyorum da . .Bu duyukları Elif'de yeniden şok etkisi yaratır .
Selin: ne oldu? bakıyorumda nıtkın tutuldu .
Elif yutkunur ve konuşmaya başlar : sana inanmıyorum .
Selin: tamam o zaman Ali'yi arayıp ona sor .
Elif: neden böyle bir şey yapıyım ben Ali'ye inanıyorum.
Selin: peki sen bilirsin .Elif: söyleyeceklerin bittiyse git .
Selin: tabi . Ama önce ben Ali'nin buradaki eşyalrını alıyım .
Elif: ne eşyası ya . Ali burada kalıyor onun eşyalarını alamasın .
Selin: Ben kendisi alacak zaten .
Elif: sen ne diyorsun ya?
Selin: tabi senin haberin yok . yazık kıyamam .
Elif: neden haberim yok .
Selin: Ali'nin senin yanındaki minnoş tatlinin sona erdiğinden , kendileri konağa geri dönüyor da .
Elif: bu olamaz
Selin: üzgünüm ama oldu . Neyse Ali'nin eşyaları yukarıda her halde ben kendim arar bulurum .Selin bunları söyleyip pillekenlerden yukarı çıkarken Elif hala Selin'in söylediklerinin şokundaydı .
Elif kendine gelemeye çalışırken Selin çoktan yukarı çıkmış Ali'nin eşyalarını toplamaya başlamışdı.
**********
SAhil 'de .Ali: Şimdi sen eve git ben de aşkama gelicem .
Sevilay: tamam .
Ali: hadi hoşcakal
Sevilay: seni seviyorum bunu unutma
Ali: unutmam .
Sevilay : bay bay
Ali : bay bay .Ali Sevilayla vedalaşdıktan sonra arabasına biner ve sahili terk eder . Sevilaysa evin yolunu tutar .
******
Elif'in evinde .Elif banyo da yüzünü yıkayıp kendine geldikten sonra Selin'in ardından yukarı çıkmak için solana geçer o tam yukarı çıkacakken Selin aşağı iner .
Elif: git evimden .
Selin : gidiyorum zaten . Valla demek ki Alişin de içine doğmuş burada aç kalacağı baksana üç beş karça eşyası varmış .
Elif: ne diyorsun ya sen .?
Selin: Sen beni çok iyi anladın bence . Neyse ben gideyim hadi bay .Selin bunları söyledikten sonra kapıya doğru yönelir .
Elif de Selin'in peşinden gider .
Selin kapıdan çıkacaken geri düner ve şunları söyler .Selin: dikkat et . Bir dahaki sefere ben gelmeye bilirim .
Elif: git .Selin : görüşürüz deyip gider .
Selin gider gitmez Elif telefonunu eline alıp Ali'yi arar .
Elif : aç şunu .
Ali ilk aramada açmaz Elif bir daha arar ama Ali yine açmaz .
Elif : Allah kahr etsin deyip elindeki telefonu duvara fırlatır .
*************
Ali'den : Annemle konuşduktan sonra Elif'e gitmek için yola koyuluyorum . Bir kaç dakika sonra Elif'in kapısın önüne geliyorum ve zile basıyor . Ben 2 kez zile bastıkdan sonra Elif kapıyı açıyor . Ama şu an karşımda duran normal bir Elif değildi .
Elif: sonunda .
Ali: ne ?
Elif: neredesin sen ? neden telefonlarıma cevap vermiyorsun? ( öfkeli bir şekilde söyler bunları )
Ali : sakin olurmusun lütfen ?
Elif : sana bir soru sordum
Ali : Annemle buluşmaya gitmişdim ve telefonumda sessizdeydi duymamışım . Oldu mu ?
Elif: olmadı . deyip içeri geçer Ali de Elif'in ardından içeri geçer .Elif hızlı bir şekilde içeri geçerken Ali Elif'in kolundan tuttarak onu durdurur .
Ali : ne oluyor ya sana ?
Elif: çok mu umrunda?
Ali : ne demek oluyor bu ? . Tabi ki de umrumdasın .
Elif: demek o yüzden sevgili karından boşnmıyorsun , konağa geri dönüyorsun .
Ali........
Elif: ne oldu ? öğrenmeyecekmiyim sandın .
Ali : kim söyledi bunları sana ?
Elif: Selin
Ali : ne ? sen nerede gördün onu ?
Elif: buraya geldi .Ali : sana söyledi?
Elif: her şeyi ve sonrada seni eşyalarını toplayıp gitti . Ali söylesene bana neden o kıza boşanma davası açmadın ? neden konağa geri dönüyorsun ? .Ali ..........
Elif: cevap bekliyorum senden .
Ali : tamam önce bir sakin ol anlatcağım hepsini .
Elif: tamam ben sakinim . Anlat .
Ali : otur şuraya deyip Elif'i koltuğa oturdur ve kendiside onun yanına geçer .Elif: dinliyorum . Başla.
Ali : bak Elif Selin'e boşnma davası açamadım çünkü ona karşı kullana bileceğimiz önemli bir kanıtımız yok . Ben ona bir boşanma davası aça bilirdim ama bu dava hiç bir işe yaramazdı sadece vakit kayb ederdik birde üstüne üstlük Selin bunu kullanarak beni basına rezil ederdi . Ben dilekçe hazırlatarak onu boşanmaya teşvik ede bileceğimi sandım tamam kabul başarılı olamadım . Ama bu son demek değil . O boşanma olacak .Elif: vay be . güzelmiş . Peki neden konağa geri dönüyorsun ?
Ali : annem benden özür diledi .
Elif: sadece bu yüzden mi ?
Ali : Elif ben toparlamaya çalışıyorum o geceki olaydan sonra herkes bana karşı cebhe aldı yeniden onların itibarını kazanmam lazım .
Elif: iyi o zaman git onların itibarını kazan . deyip ayağa kalkar
Ali: ne ?
Elif: git Ali .
Ali: bu mu yani kovuyor musun beni ?
Elif: evet . Git şimdi deyip eliyle kapıyı işeret eder .
Ali : peki gidiyorum sakinleşince konuşuruz .Ali'den : İşte böyle sarsılmıştı temelimiz . Elif'in evinden çıkdığım gibi bir bara atıyorum kendimi . Bir kaç kadeh içki içidikten sonra konağın yolunu tutuyorum . Konağa geldiğimde saat 21:00 civarlarıydı . Anahtarım olmadığı için kapının ziline basıp bekliyorum kapı açıldığında karşımdaki kişiyi görünce şok geçiriyor ve sinirden gülmeye başlıyor tıkpı karşımda duran kişi gibi .
Selam . Yepyeni bir yılda yepyeni bir bölümle karşınızdayım . Umarım severek okuduğunuz bir bölüm olmuşdur . Lütfen yıldıza tıklamayı ve yorum yapmayı unutmayım . Sizleri seviyorum . Bol öpücük bol sevgi :) .
Bir hatamız varsa aff ola
Sevgilerle : pile16 ,geceninellitonu_ ,pelinzle ,SudeKaya314 ,selinaliasel ,selfinaz52 ,mavi_leyal ,flamingosever28 ,ZmiOrucova .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşktan Kaçamazsın ( ALSEL)
FanficBenim adım Selin ! Selin Yılmaz ! Sizce bir kadın onu sevmeyen bir erkekle sadece o erkeyin canını yakmak için evlenir mi ? Ben evlendim!