Ali'den : Burada nelerle karşılaşacağım ilgili hiç bir fikrim yok tek bir amacım var şu saçmalığa bir son vermek . Uzun süre sonra Selin'in dediğini yapmış va bana verdiği adrese gelmişdim . Burası bir AVM değildi bir kafeydi sadece bir kafe . Elif bana o gün Muratla AVM ' de karşılaşdıklarını söylemişdi Selinse bunun aksini idda ediyordu tek gerçekse kameralarda saklıydı . Bu yüzden kafe'ye girer girmez yöneticiyle konuşmak istediğimi söyleyip onu beklemeğe başlıyorum . Bir kaç dakika sonra karşımda biri beliriyor .
Hakan: Merhaba .
Ali : Merhaba
Hakan : ben Hakan Ergüçlü size nasıl yardımcı ola bilirim ?
Ali : Ben de Ali Mertolğu memnun oldum .
Hakan : bende memnun oldum . Kusura bakmayım arkadaş acil deyince ben direk soruyla girdim konuya .
Ali : ne kusuru Hakan bey aslında çok iyi oldu .
Hakan : iyi . Peki nasıl yardımcı ola biliriz ?
Ali : eğer izniniz olursa ben kafenizdeki kameraların mobese kayıtlarına bakmak istemişdim .
Hakan : niçin ?
Ali : ıı şey benim .... bu bir az özel konular ... merak etmeyin başka bir niyetim yok sadece bir arkadaşımın buraya gelip gelmediğini öğrenmem lazımdı .
Hakan: peki tamam eyer istediğiniz buysa size seve seve yardım ederiz
Ali : çok sağ olun ne kadar teşekkür etsem az .
Hakan : o zaman beni takip edin .
Ali : tabi
Hakan : buyurun şurdan deyip Aliye yol gösterir .Yazar'dan : Ali ve Hakan bey birlikde kameraların kontrol edildiği odaya geçerler .
Hakan : buyurun geçin
Ali : sağ olun
Hakan : size hangi tarihdeki görüntüler lazım .
Ali: dünkü
Hakan : işimiz kolay olacak .
Ali : umarımHakan kameralarla ilgilenen çalışana hitaben der .
Hakan : Tunç dünkü mobese kayıtlarını açsana
Tunç: tabi hemen açıyorum . Deyip işleme başlarTunç : saat kaç aralığı lazım size ?
Ali : 13:00 , 15:00 aralığı ..
Tanç : tamam hemen hal ediyorum .Tunç saat 13 :00 , 15 :00 aralığına ulaşınca kamera görüntülerini yavaş yavaş irelletir .
Tunç: buyurun yakından bakın deyip oturduğu sandalyeden kalkarak Ali'ye oturmasını işaret eder .
Ali : teşekkürler
Tunç : irelleteyim mi ?
Ali : evet
Tunç : peki deyip yavaş yavaş mobese kayıtını irellettir .Yazardan : Tunç mobese kayıtlarını oynatırken Ali de dikkatli bir şekilde görüntüleri izliyordu . Biz az daha mobese kayıtlarını izledikden sonra Ali Tunçdan durmasını ve görüntünü yaklaşdırmasını ister .
Ali : Durdurur musun lütfen ?
Tunç : tabi deyip görüntüyü duraklatır .
Ali : büyütmek mümkün mü ?
Tunç : elbette memkün . Hemen büyütüyorum .Yazar'dan : Tunç görüntüleri büyütünce Ali gözlerine inanamıyor . Görüntüde Elif Muratı görür görmez onun boynuna atılıyor ve ona sıkıca sarılıp yanağından öpüyor . Daha sonra ikiside santalyeye oturup bir şeyler sifariş ediyorlar .
Ali : tamam kapata bilirsin
Tunç : peki .
Hakan : istediğiniz görüntülere ulaşdınız her halde Ali bey .
Ali : evet ulaşdım teşekkür ederim . Müsadenizle ben gitsem iyi olacak .
Hakan : Müsade sizin
Ali : bir daha teşekkür dderim
Hakan : rica ederim
Ali : sağ olun iyi günler
Hakan : Size deAli Mekanı terk eder .
Ali'den : az önce gördüğüm şeyler beni mahv ediyor Selin haklı çıkmışdı Elif O Murat denen herifle bu kafede bulmuşdu . Neden bana yalan söylemişdi ki ? Selin gerçekten haklımıydı Elif beni o adamla aldatıyor muydu ? Buna inanmak istemiyordum . Eğer bu gerçekse bu sefer gerçekten toparlanamayacaktım . Neden bunlar hep benim başıma geliyor ki ? Neden hep aldatılan taraf ben oluyorum ? . Lütfen bunlar gerçek olmasın Elif beni o adamla aldatmış olmasın .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşktan Kaçamazsın ( ALSEL)
FanficBenim adım Selin ! Selin Yılmaz ! Sizce bir kadın onu sevmeyen bir erkekle sadece o erkeyin canını yakmak için evlenir mi ? Ben evlendim!