Ali: Ahsen'cim
Ahsen : Ali bey
Ali: o elindekiler ne Ahsen ?
Ahsen : şey
Ali: ney . Ahsen ben sana demedim mi benden başka kimseden emr alma diye .!?
Ahsen: dediniz
Ali: pek neredesin sen ? benim sana ihtiyacım olduğu zaman neredeydin?
Ahsen : ben ........ Selin hanım bende bunları almamı rica etti bende o yüzden yoktum deyip kafasını aşağı sallar .
Ali : iyimiş istersen senin maaşınıda bundan sonra Selin hanım ödesin . ne dersin ?
Ahsen: .....
Ali: bana bak Ahsen işi doğru düzgün yap yoksa bu kapıdan bir daha içeri giremezsin .
Selin: yavaş ol bakalım
Ali :ne ?
Selin: sağırmısın? yavaş ol dedim
Ali: sen karışma
Selin: sen ne hakla kızı ezikliyorsun ? Sadece bir kaç saatliğine işinin başında olmadı ona böyle davranamazsın . O uzun zamandır bu şirketde size hizmet ediyor şimdi onu böyle mi ödüllendiriyorsun ? .
Ali :be seni ilgilendirmez
Selin: bal gibide ilgilendirir .
Ali: sana ne oluyor ya Ahsen'in avukatımısın?
Selin: belki avukatıyımdır .
Ali: O bir sorumluluk taşıyor eyer işinin üstesinde layıkında gelemiyorsa gerekeni yaparım .
Selin : gerek ne ? kovmak mı ? çok saçma .
Ali: evet kovmak . Ben bu şirketde işini yapamayan bir kadro istemiyorum .
Selin: sen delirmişsin ? . Biliyorum aslında senin derdin benimle .
Ali: ne alaka ?
Selin. çok alaka .
Ali: saçmalık .
Selin: saçmalık değil gerçek . Bak Ahsen'cim Ali bey bu saçmalıkları sen vazifeni layıkınca yerine yetirmediğin için değil bana yardım ettiğin için yapıyor . O yüzdn sıkma canını onun derdi benimle seninle değil .
Ali: alakası yokAhsen : öyle bir şey olduğunu düşünmüyorum Selin hanım . Ali bey haklı ben görevimi yerşne yetirmem lazım .
Selin: ne ? hepiniz delirmişsinizAhsen : neyse Ali bey özür dilerim . Ben işimin başına dönsem iyi olacak .
Ali : iyi şimdi çık dışarı .
Ahsen kafasını sallar ve çıkar.Selin: saçalık
Ahsen çıkar çıkmaz Ali kapıyı kilitleyip stor perdeleri çeker ve Selin doğru döner .
Selin : ne yapıyorsun ya ?
Ali: aslı sen ne yapıyor ?
Selin: ne yapmışım ?
Ali: el alem karşısında ireli geri konuşup duruyorsun
Selin: haksızmıyım bana gıcık olduğun için yapmıyormusun bunu ?
Ali : evet o yüzden yapıyorum ama bu senin bunu insanların içine söylemen gerkdiği anlamına gelmiyor .
Selin: ne oldu karizman mı çizildi? . Ooou kıyamam sana .
Ali : bana bak Selin sana tekraren söylüyorum ayağını denk al
Selin: alamazsan ne yaparsın ?
Ali: Bunu bilmek istemezsin .
Selin: Sen anca o güzel mavi gözlerini bereltip bereltip tehtit edersin bakşada bir numaran olmaz . Çekil şimdi önümden . Deyip kapıya yünelir .Ali Selin 'İn kolundan tutup onu durdurur ve Selin'in kulağına bunları fısıldar .
Ali: dikkat et .
Selin. tavsiyen için teşekkürler . deyip odayı terk eder .***
Ahsen : Selin hanım
Selin: efendim Ahsen
Ahsen : ben aslında öyle demek istememişdim sadece tartışma alevlenmesin deye öyle söyledim .
Selin: sorun yok ben anladım zaten .
Ahsen: güzel . Teşekkür ederim beni savundunuz
Selin: teşekkür edecek bir şey yok .Kendini de suçlu his etme Ali bu aralar bana gıcık olduğu için öyle davranıyor onun derdi benimle seninle değil . Rahar ol yani .
Ahsen : anladım . Umarım aranızdakı sorunları hall edersiniz .
Selin: umarım
Ahsen : ben işimin başına döneyeim
Selin: kolay gelsin .
Ahsen : sağ olun .Selin ve Ahsen konuşmalarını bitirir bitirmez Ali odadan çıkar ve Ahsene seslenir .
Ali: Ahsen
Ahsen. efendim Ali bey
Ali: Azul beyle yapacağımız anlaşmamın dosyelerini al ve odama gel
Ahsen : tamam efendim .Ali Selin'e sert bir bakış atar ve odasına geçer Selinse sadece alaycı bir şekilde gülümser . Ali'nin ardından Ahsen de Ali'nin ofisine geçer .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşktan Kaçamazsın ( ALSEL)
FanfictionBenim adım Selin ! Selin Yılmaz ! Sizce bir kadın onu sevmeyen bir erkekle sadece o erkeyin canını yakmak için evlenir mi ? Ben evlendim!