Selin'den : O muhteşem geceden 10 gün geçmişti bu sıra da Ali tüm düğün işlemlerini halletmişti . İlk başta annemler ve Ali'nin ailesi bu olayı bir az garipseseler de sonra da onlar da bize destek olmuş nasıl istersek nasıl mutluysak öyle yapmamızın doğru olduğunu söylemişlerdi .
Şansımıza ocak ayında olmamıza rağmen kış çok sert geçmiyordu bu da bize düğünü açık hava da yapma şansı tanıyordu . Evet düğün açık hava olacak Ali deniz kenarında boğaz mazaralı güzel bir otel kiralamıştı . Düğün eşsiz boğaz mazarasına hakim olan bu otelin bahçesin de olacaktı . Kısa bir süre olmasına rağmen Ali her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünmüştü . Hatta birlikte gelinlik ve damatlık bakmıştık çünkü Ali eski gelinlik ve damatlığı giymemizin uygun olmadığını düşünmüştü . Aslında haklıydı da ama elbette bu eksi gelinliğimi atacağım anlamına gelmiyordu .
Şu an düğün için son saatlere girmiş bulunmaktayız makyöz ve kuaförüm geldiler ve benim son hazırlıklarım başladı . İçim de çok garip bir his var sanki ilk kez böyle bir şey yaşıyorum . Bekli de aşktandır ola bilir yani değil mi ? .
Saç ve makyajım yapılarken babannem yine yanı başımda durmuş sessizce beni seyr ediyordu derken sessizliğini bozmuş ve konuşmaya başlamıştı .
Zehra : İlk kez gelinlik giydiğin günü hatırlıyorsun değil mi Selin ?
Selin : elbette hatırlıyor
Zehra : Ya sana söylediklerimi ?
Selin :Hepsini hatırlıyorum . Ama o günlere geri dönmek istemiyorum .
Zehra : O günlere geri dönemi ben de istemem canım sadece o gün bir şey söylemiştim sana aşkla ilgili ve sen ben asla tekrar Ali'ye aşık olmam demiştin .
Selin : Evet demiştim ama sen yine haklı çıktın .
Zehra : Çünkü seni biliyorum Selin için her şeyini biliyorum Ali'ye karşı olan aşkın hiç bir zaman bitmemişti sadece içindeki öfke seni kör etmişti .
Selin : Maalesef öyle . Ama artık her şey geride kaldı mutluyum artık .
Zehra : Hep mutlu ol kızım bunu hak ediyorsun . Ben artık çok rahatım .
Selin : Ne konuda ?
Zehra : Güven de olduğun konusun da . Artık Ali var hep senin yanında sana bir şey olmasına izin vermez .
Selin : Evet öyle de neden veda eder gibi konuşuyorsun ki .
Zehra : Yaşlandım artık kızım seni de böyle mutlu görünce duygularım karıştı işte . Son olanlar falan bir ayağım çukurda sayılır .
Selin : Allah korusun babaanne o nasıl laf öyle .
Zehra : Kızım şimdi doğruya doğru benim sonuma az kaldı eskiden kuşkularım vardı sizinnle ilgili ama şimdi yok her üçünüz mutlusunuz sevdiğiniz kişiler yanınız da bundan sonra sizin için endişelenmeme gerek yok .
Selin : Ama öyle deme Zehra sultan sen daha çokça güzel yıllar geçireceksin .
Zehra : şimdi gidiyorum demiyorum ki kuzum sadece sizin için artık endişelenmiyorum mutluluğunuzu görmek beni mutlu ediyor diyorum . Ayrıca benim gitme gibi bir niyet yok zaten ben daha küçük torunlarımı göreceğim .
Selin: Canım babaannem inşallah bir gün onları da görürsün .
Zehra : Hadi sen hazırlıklara devam et ben de gidip hazırlanayım .
Selin: Tamam babaannem .
Yazar'dan : 1 saat sonra Selin'in hazırlıkları bitmiş Selin güzelce gelinliğini giymiş Ali'nin gelmesini bekliyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşktan Kaçamazsın ( ALSEL)
Hayran KurguBenim adım Selin ! Selin Yılmaz ! Sizce bir kadın onu sevmeyen bir erkekle sadece o erkeyin canını yakmak için evlenir mi ? Ben evlendim!