Selin : kalkalım mı?
Ahsen : olur .
Yavuz : kalksak iyi olacak işlerimizi hal etmemiz lazım .
Selin: o zaman kalkalım .Selin , Yavuz ve Ahsen kantini terk ederler .
Asansörün önüne gelince Selin konuşmaya başlar .Selin: Ahsen ben çıkıyorum bir işim var onu hal edip eve geçeceğim .
Ahsen : tamam Selin hanım .
Selin: hadi görüşürüz o zaman
A, Y : görüşürüz .Selin şirketden çıkar çıkmaz telefonunu eline alıp Sevilay'a mesaj yazar .
Selin : ****** cafede buluşalım
Sevilay : tamam canım .****
1 saat sonra ************ cafe'de .Selin : hoşgeldiniz Sevilay teyzecim
Sevilay : hoşbulduk kızım . deyip sandalye'ye oturur
Selin: bir şey içerimisiniz?
Sevilay : orta şekerli bir kahve
Selin: tamam . Bakarmısınız ?Garson : buyurun
Selin. orta şekerli bir kahve ala bilirmiyiz ?
Garson : tabi efendim hemen getiriyorum .
Selin: teşekkürler .********
ŞirketteAli : Ahsen
Ahsen : buyurun Ali bey
Ali : Selin'İ gördün mü ?
Ahsen: Selin hanım 1 saat önce çıktı . Bir işi varmış da onu hal edecekmiş . Bir şey mi oldu ?
Ali : yo sadece merak ettim .
Ahsen : tamam . başka bir isteğiniz var mı ?Ali: Yok . Zaten çıkıyorum ben de .
Ahsen : tamam . iyi günler
Ali : sanada iyi günler . deyip şirketi terk eder .Ali ( içinden : acaba yine ne işler karışdırıyorsunuz Selin hanım ?)
*******
Cafe' de .
Selin : evet seni dinliyorum Sevilay teyze , benle ne konuşmak istiyordun ?
Sevilay : Öncelikle ben Ali ve Haluk adına senden ve ailenden özür dilerim .
Selin: özür dilemenize gerek yok .
Sevilay : bak kızım ben Ali ve senin geçmişde ne yaşadığını bilmiyorum . Açıkcası bunu öğrenmenin bana bir şeyler katacağınıda düşünmüyorum .
Selin: bende size hikaye anlatmakda meraklı değilim zaten .Sevilay : bildiyim kadarıyla Ali sana boşanma davası açmış
Selin: evet dilekçe hazırlamışlar ama avukatımla konuşdum dilekçe henüz savcılığa ulaşdırılmamış .
Sevilay : bunu bilmiyordum .Selin: neyse boş verelim bu konuyu önemli olan bu değil .
Sevilay : peki . o zaman esas konumuza geçelim
Selin: tabi . dinliyorum .
Sevilay : Ben bütün bu yaşananlardan sonra neler olacak bilemiyorum Selin . Haluk ve Ali'ye çok kızgınım hatta o kadar kızgınım ki Ali'yi evden kovdum .
Selin: ne ? Ali'yi evden mi kovdunuz ?
Sevilay : evet öyle yaptım ama bu doğrumu yoksa yanlış mı bilemiyorum . Sence doğru bir şey mi yapmışım .
Selin: hangi açıdan baktığınız önemli
Sevilay : nasıl yani .?
Selin: şöyle ki eyer niyetiniz Ali'yi kızdırmaksa doğru yoldasınız ama niyetiniz ona bir ders vermekse üzgünüm başarısız olmuşsunuz . Ali hiç bir şekilde bundan ders çıkarmaz aksine sizin dikinize gider ve her fırsatta o kızı gözünüze sokar , onunla mutlu olduğunu göstermeye çalışır .Sevilay : yani diyorsun ki yanlış yoldasın .
Selin: aynen öyle .
Sevilay : peki ne yapmam lazım şimdi ?
Selin: özür dilemek ya da Ali'yi arayıp onu aff ettiğinizi söylemek .
Sevilay :ama ben onu aff etmedim .Ben onun iyi bir ders almasını istiyor çünkü o kız bana çok itici geldi ama seni seviyorum ve senin bize iyi geleceğini düşünüyorum .
Selin: siz sıfırlamak ve yeniden başlamak istiyorsunuz . Ama sıfırlanması gerek kişi Ali siz ve ya ben değilim .Sevilay : Sen çok zeki birisin Selin ne yapacağını çok iyi biliyorsun ama sende suçlusun
Selin: bunu biliyorum suçlu olduğumu kabul ediyorum ama Ali bunu kabul etmiyor . Ben Ali'yle evlenme fikrini ilk duyduğum da çıldırdım sizin eve geldiğimde tek amacanım bunu istemediğimi size iletmekdi ama Ali o gün yine benim kalbimi kırdı ve geçmişdeki yaralarımı tazeledi ve bende öfkelendim . Ve o an şunu düşündüm eyer birinden intikam alacaksan onu kendine yakın tutacaksın ki bende öyle yaptım . Evet belki hataydı ama pişman değilim ve bunu sürdürmeye devam edeceğim . Bana ister kızın ister kızmayın ben durmayacağım Ali'nin aklını başına getirinceyedek durmayacağım ondan boşanmayacağım ve ona en büyük dersi o çok sevdiği sevgilisinin gerçek yüzünü göstererek vereceğim . İsterseniz sizde bana karşı koyun ama ben asla durmam .Sevilay : ben asla senin önünü kesmem .
Selin : şaşırdım
Sevilay : niye ?
Selin: Ali'yi korursunuz sandım.
Sevilay : ben Haluktan çok çektim oğlumunda babası gibi olmasını istemem .
Selin : doğru bir yoldasınız .
Sevilay : Selin ben sana yardım etmeğe hazırım .
Selin: oğlunuza karşı benle birlik olmak istiyorsunuz doğrumu anladım.
Sevilay : Ben oğlumu yanlışlardan kurtarmaya çalışıyorum ve bu yolda her şeye hazırım . Ne dersin var mısın?
Selin: varım ama şartım var
Sevilay : ne
Selin: 1. Ali'nin konağa geri dönemesini sağlayacak ve sonra oyundan çıkacaksınız , 2. Ali'nin canı yandığında taraf değiştirmek yok .
Sevilay : tamam .
Selin: bu kadar kolay olacağını düşünememişdim.Sevilay : Benimde şartım var ?
Selin: nedir .?
Sevilay : sorularımı cevaplamanı istiyorum .
Selin: dinliyorum .
Sevilay : Sen bu kızla ilgili ne biliyorsun ? onun gerçekten para peşinde olduğunu biliyormusun bunu kanıtlaya bilirmisim ?Selin : Ben onun geçmişi hakkında çok az bir şey biliyorum . Ve evet onun para peşinde olduğunu şu an kanıtlayamam ama her an onu katınlaya bilirim .
Sevilay : Peki öyle olsun . O zaman şöyle bir şey sorayım .
Selin: buyurun
Sevilay: Diyelim ki o kız hayatımızdan çıktı Ali gerçekleri gördü ve yanlışından döndü . Peki sonra ne olacak ?
Selin: bunu söylemek için çok erken . Kim bilir bir bakmışsınız oğlunuz bana sırılsıklam aşık olmuş ama bu kezde ben ondan boşanıyorumdur .Selin : yeterince açık ve net oldu sanırım .
Sevilay: yani .
Selin : iyi o zaman oyun başlasın .
Sevilay : ne yapacğız şimdi ?
Selin: Ali'ye gidecek ve onu aff ettiğinizi ger dönmesini istediğinizi söyleyeceksiniz .
Sevilay : PEki ya sen ne yapacaksın ?
Selin: siz Ali'yi konağa geri getirin benim size bir süprizim olacak .
Sevilay : peki öyle olsun .
Selin ve Sevilay mekanı terk ederler .Merhabalar .
En sonunda bu geçit bölümünü yazmayı başardım . Açıkcası bölümü yazarken zorlandım pek istediğim gibi olmadı galiba bunun nedeni bu bölümün bir geçit bölümü olması .
Umarım sevmişsinizdir .Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayım .
Sevgilerle.... pile16 ,selinaliasel ,geceninellitonu_ ,SudeKaya314 ,Yazar_Busra_2005 ,selfinaz52 ,pelinzle .....ve diyer okuyucularıma hediyemdir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşktan Kaçamazsın ( ALSEL)
FanfictionBenim adım Selin ! Selin Yılmaz ! Sizce bir kadın onu sevmeyen bir erkekle sadece o erkeyin canını yakmak için evlenir mi ? Ben evlendim!