Sabah saat 08:00
Yılmaz konağında .Yazar'dan : zor geçen bir gecenin artdında bu sabah oldukca güzeldi . Kasım'ın ortaları olmasına rağmen hava güneşli ve aydınlıkdı .
Selin dün gece çok fazla üzülmüş ve kırılmışdı ama buna rağmen Nazlı'nın ve PEri'nin desteği ona çok iyi gelmişdi . Aslında Selin olayların bu kadar kötü bir hal alacağını düşünmemişdi fakat bu oyunun kolay olmayacağınıda iyi biliyordu . İşte tamda bu yüzden yıkılmamış ve dimdik ayakda durmuşdu .Sabah olunca Nazlı her zamankı gibi erkenden kalkmış işlerini hall ettikten sonra salona geçmişdi . Nazlı salona geçerken PEri ve Selin hala mışılmışıl uyuyorlardı .
Nazlı'dan : Dün çok zor bir geceydi üst üste şoklar yaşadık resmen . Ali'nin bu yaptığı kabul edilemez bir şeydi . Ben kardeşimin suçlu olduğunu biliyorum ama bu Ali'nin haklı olduğuna ve ya Ali'nin suçsuz olduğu anlamına gelmiyordu .
Uyanıp güzelce duş aldıkdan ve giyindikten sonra aşağı iniyorum . Salona geçdiğimde babamın pencere kanarındakı koltukta oturduğunu fark ediyor ve ona yaklaşıyorum .
Nazlı: günaydın babacım .
Zafer: Selin deyip geriye bakar ama Nazlı körünce lafını düzeltir .
Zafer: Nazlı kızım senmiydin .
Nazlı: evet bendim .
Zafer: kusura bakma ya aklım Selinde diye sen seslenince o sandım .
Nazlı : ne kusuru babacım anlıyorum ben seni . deyip babasına sarılır
Zafer: anlayışlı kızım benim . deyip Nazlının saçlarına öpücük bırakır
Nazlı : sen'de mi erkencisin?
Zafer: yok ya ben burada sızıp kalmışım .
Nazlı :aşk olsun babacım sen içgimi içiyorsun ?
Zafer: kızma bana kafa dağıtmam lazımdı .
Nazlı : ama bu sana yardım etmez .
Zafer: farkındayım .
Nazlı :bir daha içdiğini görmeyeceğim .
Zafer: tamam bir daha içmemBir kaç dakikalık sesizlik olur ve sonra Zafer konuşmaya başlar .
Zafer: Selin'le konuşdun mu?
Nazlı : evet .
Zafer: nasıl ?
Nazlı : bir az daha iyi zaten uyuyo şimdi uyanınca bir daha konuşurum .
Zafer: sen konuşma ben konuşacağım onunla .
Nazlı :sen nasıl istersen babacığım . Neyse ben bir Selin'e bakıyım
Zafer : Nazlı
Nazlı : efendim .
Zafer: sennin bu olanlardan haberin varmıydı ?
Nazlı : hayır yoktu ama olsaydı yinede söylemezdim size .
Zafer: peki kızım .
Nazlı sözü'nü bitirdikden sonra yükarı çıkar .*********** Elif'in evinde .
Ali : alo Fuad
Fuad : günaydın Ali bey
Ali: sanada gün aydın Fuad .
Fuad : galiba bana söylediğiniz iş için aradınız
Ali: evet hal ede bildin mi ?
Fuad : hal ettim Ali bey .
Ali :güzel .
Fuad : size görderiyim mi?
Ali: benim daha iyi bir fikrim var .
Fuad : sizi dinliyorum .
Ali : bak sen şimdi o dosye'i kargo' yla *************** adlı adrese gönderiyorsun . Geri kalanını ben hal edeceğim .
Fuad : peki ali bey siz nasıl isterseniz öyle olsun .
Ali : güzel şimdi kapatmam lazım bir şey olursa beni ara
Fuad : peki efendim . İyi günler
Ali: iyi günler .Ali konuşmasını tiridikden sonra Elif onun yanına gelir .
Elif: sevgilim kimle konuşuyordun?
Ali : işle ilgili ya .
Elif : peki . Kahvaltı hazır gel güzel bir kahvaltı yapalım .
Ali : yapalım deyip kahvaltı masaına geçer .*********
Yılmaz konağında .
Selin odasında . Selin yeni oyanmış yatağının için'de gevşeme hareketleri yapıyordu .Nazlı : günaydın süslü
Selin: günaydın arıza .
Nazlı :hadi kalk üstünü giy kahvaltıya inelim
Selin: tamam .
Nazlı :ben odamadan bir şey alıcakdım onu alıyım sende giyin
Selin: peki
Nazlı dışarı çıkar .Selin üzerini giyinmeye başlar .
Bir kaç dakika sonra Selin hazırlanıp aşağı inmek için kapıya yönelir tam kapıyı açacakken biri kapıyı tıklatır .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşktan Kaçamazsın ( ALSEL)
FanfictionBenim adım Selin ! Selin Yılmaz ! Sizce bir kadın onu sevmeyen bir erkekle sadece o erkeyin canını yakmak için evlenir mi ? Ben evlendim!