Selin: beni içeri almayacakmısın ? tamam ben kendim kendimi buyur ederim deyip içeri geçer
Elif: ne oluyor be ? sen kimsin?
Selin: aa beni tanımadın mı?
Elif: ben seni nereden tanıyım ya?
Selin :e Ali sana benden bahs etmedi mi?
Elif: bana bak neden bahs ediyorsun sen? Ali kim?
Selin: aa sıkıldım ama ben senin salak ayağına yatmandan . Birde Ali kim diyor al bak anım Ali kim deye deyip Ali ve Elif'in fotoğrafını Elif'in eline tutuşturur .
Elif fotorağları gördükten sonra Selin'in her şeyi bildiğini anlarSelin: şimdi tanıdın mı Ali'yi ?
Elif : sen her şeyi biliyprsun
Selin: hele şükür anladın . Beni'de tanırsan her şey daha güzel olucak
Elif: tamam . evet seni tanıyorum
Selin : ha şöyle .
Elif: sen niye buraya geldin?
Selin: izin verirsen anlatacağım tatlım .
Elif: seni dinliyorum .
Selin : buraya seninle kavga yapmaya gelmedim ha ama kaşınırsan seveseve kaşırım seni .
Elif: sadede gel .
Selin: vay yavaş yavaş gerçek yüzünü ortaya çıkarıyorsun affelim sana .
Elif: sana bir soru sordum
Selin: çok sabırsızsın tatlım ben öyle mi yapıyorum?
Elif: ya sen beni çıldırtmak mı istiyorsun?
Selin : evet tamam da bunu istiyorum
Elif: oof
Selin: tamam ciddi olalım . ben buraya sana yüzüne karşı senin nasıl biri olduğunu ifşa edeceğimi söylemeye geldim .
Elif: ben ne saklıyormuşum ?
Selin: daha sözümü bitirmedim .
Ali ve sen ,ilişkiniz benim zerre umrumda değilsiniz . Benim derdim seninle değil benim derdim Ali'le sadece o var benim için . Ama olay ne biliyor musun sen Ali'nin değer verdiği ve benim önemsemediğim tek kişisin işte tamda o yüzden bu intikam savaşında sen de yara alacaksın .Elif: bana bir şey olmaz Ali korur beni .
Selin: gülmeye başlar . pa-pa-pardon sen ne dedin gülerek . Aniden ciddileşir ve der bundan korkamam mı lazım ?
Elif: ...........
Selin: sen beni salak mı sannıyorsun ? ben Ali'den korksam burada olurmuydum?
Tatlım benim Ali bu hayatta benim korkacağım en son kişi . Ama biliyormusun ?sen benden korkmalısın .
Elif: o nedenmiş?
Selin: hani az önce dedin ben ne saklıyorum deye ? Cavabı çok basit gerçek yüzünü .
Senin gibilerini çok gördüm ben önce zavallı gibi görünürsünüz ama sonra ne tür bir pislik olduğunuz belli olur .
Elif: ben neysem oyum
Selin: varmısın iddasına ?
Elif ::.....
Selin: ne oldu kal geldi ?
Elif: sen ne diyorsun ya?
Selin . bence sen benim ne demek istediğimi gayet iyi anladın
Elif: az öncede söyledim ben neysem oyum .
Selin : hı hı tabi benden dünyanın en mahsum kızıyım zaten .
Ah siz para avcıları ne kadarda içi dışı birsiniz .
Elif: sen bana para avcısı deyemezsin .
Selin: yalan mı ? sen para avcısı değilmisin? Oysaki öyle görünüyor . Baksana Aliş sana kocam ev , güzel kıyafetler almış . Aslında sana acıyorum biliyormusun çünkü bir besleme olmak iyi bir şey olmamalı . yoksa öyle mi iyi bir şey mi yani? Ama bunlar senin son güzel günlerin . Çünkü ben senin gerçek yüzünü Ali'ye görtereceğim . Ali senin gerçek yüzünü gördüğünde onu ben teselli edeceğim onu ben iyileştireceğim .
Elif: kapa çaneni .
Selin : ne oldu ağır mı geldi . Ali'nin benim kollarıda tesselli olma fikri sana ağır mı geldi?
Elif: ya sana sus dedim . defol git evimden
Selin: evinden mi? burası senin değil yani en azından kısa bir süre sonra bu evden atılacaksın.
Elif: çık evimden . sana çık dedim.
Selin. tamam ya bağırma sana yakışmıyor böyle şeyler ne de olsa sen bir meleksin şeytan olanlardan ama .
Elif: çık
Selin: çıkıyorum deyip kapıya yönelir .
Selin: ha bu arada geri döneceğim.
Elif: git dedimSelin evden çıkar çıkmaz Elif kapıyı kapattı ve kendisini banyo'ya atıp yüzünü yıkadı kendine gelmek için.
Selin: işte seni de hall ettik Elif hanım .
Meroğlu konağında
Haluk: sen ne dediğinin farkındamısın?
Ali:elbette
Haluk: o zaman bunun olmayacağınında farkındasındır .
Ali: neden olmayacakmış?
Haluk: Ali sen bana 5 ay dedin .
Ali: sen verdiğin her sözü tutuyormusun?
Haluk: aynı şey değil
Ali:aynı şey .
Haluk: saçmalama şimdi terk et oda'yı tabi söyleyecek başka bir şeyin yoksa.
Ali: ben şu an çok ciddiyim
Haluk:bende .
Ali: işleri yolnuna koyduk zaten , her şey çok iyi gidiyor Zafere ihtiyacımız yok artık bu oyunu sürdürmemin maktığı ne ?
Haluk: buna ben karar veririm sen değil .
Ali: ne demek bu ?
Haluk: ne demek olduğunu gayet iyi biliyorsun .
Ali: istediğini söyle o boşanma davasını açacağım
Haluk: Ali asabımı bozma benim
Ali: ya bu evlilik benim değilmi sana mı soracağım boşanıp boşanmayacağımı?
Haluk: elbette bana soracaksın .
Ali: cidden mi?
Haluk: cidden Ali cidden . Şimdi git ve bir daha saçma sapan konuşma .
Ali:peki bunu sen istedin
Haluk: artislik yapma bana Ali .
Ali: senin derdin para değilmiydi ya?
Haluk: lan seni delirtecek misin ? insan gibi söyleyince anlamıyor musun? .
Ali: ..a
Haluk: konuşma . Bu konuyu kapat 5 ay demiştin sabr et .
Ali: sabr etmek istemiyorum ben . Sen benden ne saklıyorsun ya?
Haluk: ben ne saklayacağım senden?
Ali: doğru söyle .
Haluk:Ali bak sabrımı gerçekten taşırıyorsun .
Ali: o zaman sende gerçeği söyle .
Haluk: yanlan yok ki gerçeği de söyleyim
Ali. inanıyım mı sana?
Haluk: inan
Ali : peki
Haluk :iyi bir daha açma bu konuyu .
Ali: tamam . ben gidiyim
Haluk. gitAli oda'dan çıkar
Haluk: . Geri zekalı boşanacakmış sanki parayı kendisi kazanmış . Neyse ki atlattık bunu da .
Ali'den : bu konun burada kapanıdığını sanıyor ama ben asla yolumdan dönemem . O boşanma olacak hem de kısa bir süre sonra.
Ali bunları düşünürken aniden telefonu çalıdı .
Arayan Elif
Ali:Alo Elif
Elif: Ali ( ağlamaklı bir sesle)
Ali.,: Elif ne oldu sana?
Elif: Ali ben çok kötüyüm
Ali:neden biri sana bir şey mi yaptı?
Elif: Ali lütfen bir şey sorma ve buraya gel sana ihtiyacım var .
Ali: tamam tamam bak sakin ol ben hemen geliyorum .
Elif: tamam çabuk gel sana çok ihtiyacım var .
Ali: hemen geliyorum bebeğim.Ali'den : Elif beni arararamaz yola koyuldum . Telefonda anlatmadı acaba ne oldu? neden ağlıyordu? . Kafayı yemek üzereydim .
Kafamdaki sorularla birlikte kısa bir sürede Elif'le ortak olan evimize ulaşmıştım kapı'nın ziline basıp bir az bekledim . Az sonra Elif kapıyı açtı ve karşımda gördüğüm Elif kesinlikle eski Elif değildi .Elif: Ali
Ali: ne oldu sana böyle ?
Elif: içeri geç anlatacağım .
Ali: tamam hayatım deyip Elif'e sarıldı ve içeri geçtiler .Bir az sonra .
Elif Selin'in bura'ya geldiğini ve onu tehtit ettiğini söyler.Ali: Bu nasıl olur ya? Bunu nasıl yapar?
Elif: bilmiyorum .
Ali:tamam ağlama artık onun seni tehrir etmesi hiç bir şeyi değiştirmez.
Elif: Ali ben senden ayrılmak istemiyorum .
Ali: kimse ayıramaz bizi
Elif : ya ailene anlatırsa ?
Ali: Ailem umrumda değil .
Elif: ben senin başının beleya girmesini istemiyorum .
Ali: başı belaya girecek biri varsa o da Selin .
Elif: anlamadım
Ali: Selin'in bu yaptığını onun yanına bırakmayacağim demek .
Elif: ne yapıcaksın ona.?
Ali: bende kalsın
Elif: Ali ben kimseye bir şey olsun istemiyorum .
Ali: bu yaptığı onun yanına mı kalsın?
Elif: ben sadece üzülmek ve üzmek istemiyorum . Bunun başka bir yolu olmalı
Ali: açık söyle ne istiyorsun?
Elif: boşan onunla .
Ali: ben bu istemiyormuyum sanıyorsun ?
Elif: istiyorsan niye yapmıyorsun?
Ali: yapmıyorum değil yapamıyorum.
Elif: anladım .
Ali:yapma böyle asma yüzünü .
Elif: Ali ben artık sabr edemiyorum sevdiğim adamın başka biriyle evli olması fikrine alışamıyorum . Beni üzen o kızın beni seninle tehtit etmesi değil seni kayb etme fikri .
Ali: Seni anlıyorum .
Elif: anlamak yetmiyor ama .
Ali : ....
Elif: bu oyunu bırak artık her şeyi sıfırdan başlayalım. Unutalım o kızı .
Ali. tamam .
Elif: ne?
Ali: aslında düşündün de Selin'e istediğini vermemek onun için en büyük ceza olacak .
Elif: yani?
Ali: boşanacağım ondan .
Elif gülümseyerek Ali'ye sarılır Ali'de ona karşılık verir ve Elif'i sıkısıkı sarar .Akşam . Mertoğlu konağında .
Haluğ'un çalışma odasında .Selin: Ali seninle ne konuştu?
Haluk: boşanmak istediğini söyledi .Selin ve Haluk konuşurken Ali onların sesini duyar .
Selin: sen ne dedin ?
Haluk: saçmalamamasını söyledim .
Selin: iyi böyle devam et .
Haluk: Ali bu konunda kararlı gibi .
Selin: o zaman daha dikkatli ol . hatırlatırım ki bizim yaptığımız anlaşmaya uymazsan sen kayb edersin . Elde ettiğim hisseleri geri çekersem neler olur gayet iyi biliyorsun .
Haluk: merak etme bunun olmasına izin vermem .
Selin: güzel .Ali'den : anlaşma mı? Hisseler mi? neler oluyor ? neden benim bunlardan haberim yok?
Ali bunları düşünürken Selin oda'dan çıkmak için kapıya önelir Ali Selin'in ayak seslerini duyar ve orayı terk eder .
Selam .
Yeni bölümle karşınızdayım umarın sevmişsnizdir .Oy ve yorumları bekleri .
SevgilerlerSudeKaya314,pile16,selfinaz52,geceninellitonu_,mavi_leyal,ZmiOrucova .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşktan Kaçamazsın ( ALSEL)
FanfictionBenim adım Selin ! Selin Yılmaz ! Sizce bir kadın onu sevmeyen bir erkekle sadece o erkeyin canını yakmak için evlenir mi ? Ben evlendim!