Selin'den: Dün çok güzel bir gündü gerçekten çok güzel geçmişti . Ali ve çocuklarla birlikte çok eğlenmiştik . Eve geldikten sonra da günün değerlendirmesini yapmış ve olanları hatırladıkça çok gülümüştüm .
Bu günde yine büyük bir neşeyle uyandım dünden yağan kar hala olduğu gibi yerde duruyordu ki bu beni mutlu etmişti . Hemen günlük rutin işlerimi hal ettikten üzerimi giyinip kahvaltı yapmak için aşağı inmiştim . Annem yine efsane bir sofra kurmuştu bende yerimi aldıktan sonra hep birlikte kahvaltımızı yapmaya başlamıştık .
Ali'den : Dün güzel geçen bir günün ardından eve gelmiş üzerimi değiştirip bir bardak güzel sıcacık kahve eşliğinde geçenlerde şirketten getirdiğim çizimleri incelemiş kendimi bir az işe vermiştim . İşlerimi hal ettikten sonra akşam yemeği için sofra baına geçmiş ve birbirinden lezzetli yemeklerin keyfini çıkarmıştım . Geceyse pinjamalarımı giydikten sonra kitaplıktan bir kitap almış okumaya başlamıştım . Adı şöyleydi '' Bana Mutluluktan Bahset '' sanırım bu kitap Selin tarafından okunuştu çünkü ilk sayfasının sağ üst köşesine 2 saat yazıyordu bu Selin'in küçüklükten beri yaptığı bir şeydi . Okuduğu her kitabın sağ üst köşesine kitabı kaç saate veya kaç güne bitirdiğini yazardı.
Açıkcası kitabı çok merak etmiş ve hemen okumaya başlamıştım ve kitabı yarıya kadar okuduktan sonra kendimi uykunun kollarına bırakmıştım ......Bu sabah yine oldukça güzel bir gün geçirmeği umut ederek uyanmış günlük rutin işlerimi hal ettikten sonra güzelce giyinip aşağı inmiş ve ailemle birlikte güzel bir kahvaltı yapmıştım . Kahvaltının ardından şirkete doğru yola koyulmuş sıkıcı İstanbul tarfiğinde 1 saat kaybettikten sonra şirkete vara bilmiştim .
Ahsen : günaydın Ali bey
Ali : Günaydın Ahsen . Nasılsın ?
Ahsen : İyiyim siz nasılsınız ?
Ali : Bende iyiyim
Ahsen : Size bir zarf geldi ben de odanıza bıraktım .
Ali : Ne zarfı ya ?
Ahsen : Bilmem ki
Ali : Tamam sağ ol ben bakarım şimdi ne olduğuna .
Ahsen : tamam Ali bey . Her hangi bir şey istermisiniz ?
Ali : Yok sağ ol gerekirse ararım
Ahsen : Tamam
Ali : İyi çalışmalar
Ahsen : size de
Ali'den : Neydi bu zarf çok merak etmiştim açıkcası . Acaba boşanma tarihi belli olmuşmuydu bu davanın görüleceği tarihi belirtmek için gönderilmiş bir evrak ola bilirmiydi . Bunları düşünmek yerine zarfı açmam çok daha iyi olacaktı ki ben de öyle yapmıştım . Hemen masamın üzerinde duran zarfı açıyorum . Ve tahmin ettiğim gibi boşanma davasının görüleceği tarih yazmıştı zarfın içindeki evağın üzerine . 24 Aralık 2020 saat 15 : 30 da görülecekmiş dava bu da 1 hafta sonra herşey bitecek demekti .
Hemen zarfı elime alıp parçalamış ve çöp kutusuna atmıştım . Bu kadar üzüleceğim aklıma bile gelmezdi ilk başta istediğim olmuştu içte 5 ay sonra bitiyordu herşey belki de daha erken . Sinir olmuştum elbette ama Selin bu konuda çok kararlıydı onu yolundan döndüremezdim . Çünkü nasıl bir tepki vereceği hakkında en ufak bir fikrim yoktu . Belki de böylesi daha iyiydi , belki de her şeye son verip sonra tekrar herşeye yeniden başlaya bilirdik . Belki de boşandıktan sonra birbirimize yeni bir şans vermek en iyisi ola bilirdi .
Selin'den : Şirkete gitmek için evden çıkarken avukatım Dicle hanım arıyor beni . Dava'nın 24 aralık saat 15 : 30 da **************** mahkemesinde görüleceğini söylüyor . Bense ona teşekkür edip telefonu kapatıyorum ve şirkette gitmekten vaaz geçip ayağımdaki çizmelerimi çıkarıp odama çıkıyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşktan Kaçamazsın ( ALSEL)
FanficBenim adım Selin ! Selin Yılmaz ! Sizce bir kadın onu sevmeyen bir erkekle sadece o erkeyin canını yakmak için evlenir mi ? Ben evlendim!