Ali'den : Kapıyı açtığımda karşımda duran kişi kimmiy di?
Elbette tüm gıcıklığıyla Selin Yılmaz .Ali sinirde gülme krize girmişdi Selin ise ona gıcık gitsin deye gülümsüyordu . Derken Ali yine gülerek konuşmaya başlar .
Ali : şaka mı ?
Selin : evet şaka , bak kamereda orada el salla .
Ali : yani bencede bu bir şaka gerçek olamaz yani .
Selin: tüm gerçekliğimle kerşındayım .Ali : ne yani planın beni geri getirip ardından konağa yerleşmek ve mutlu bir aile tablosu çizmek mi ?
Selin: yo . Ne alaka? . Benim daha iyi fikirlerim var .
Ali : ne mesala ?
Selin: onu yakında öğreniriz . Hadi içeri geç hava baya soğudu üşütürsün .Selin bunları deyip sinsi bir gülüş atarak içeri geçer Ali de henem onun peşine taklır .
İçeri geçtiklerinde tüm aile salonda oturmuş onları bekliyordur .Ali : ne oluyor burada ? . biri beni aydınlatsın lütfen .
Selin: burada anlamayacak ne var ?
Ali : siz beni delirtecekmisiniz?
Hiç kimse cevap vermiyor .Ali : anne cevap ver . ( yüksek sesle)
Sevilay : ne söyleyim her şey ortada .
Ali : siz şakamısınız ya . Anne sen daha bir kaç saat önce benden özür dilemedin mi ? Geri gel demedin mi ?
Sevilay : dedim ve sen burada .
Ali : ben bir an beni düşündün sandım . Meyerse hepsi oğlu karşına yapılmış bir düzahın bir parçasıymış .
Sevilay : ne sanıyordun Ali ?
Ali : benim yanımda olduğunu .
Sevilay : ben sana senin ve ya Selin'in yanında olduğumu söylemedim ben sana doğrunun yanında olduğumu söyledim .
Ali: Senin doğrun Selin mi ?
Sevilay : şu an için evet .
Ali : ben cevabımı aldım . Yazıklar olsun size , yazıklar .Selin: ben zerre etkilenmedim .
Ali : sen konuşma Selin Yılmaz .Selin: konuşup konuşmayacağımı sana sormayacağım Ali MErtoğlu . Sen benim akıl alacağım son kişi bile olamazsın . Ne de olsa sen kör bir insansın . Normal insanlar 1 kez hata yapar ama sen aynı hatayı 2. kez yapıyorsun . Bir kıza göre , hemde sen ne kadar inkar etsen bile sadece senin paran için senin yanında olan bir kız için 2. kez sevdiklerini karşına alıyorsun . Emin ol sonuç ilkinde olduğu gibi 2. de de anyı hüsranla bitecek . Sen kayb edeceksin ama en kötüsü bu kez sen kaldıracak hiç kimse olmayacak annen bile .
Kabul et artık sorun sende . Şu an annene bağırıp çağırıyorsun ama unutuyorsun ki bütün olanların sorumlusu sensin Ali Mertoğlu ! Sen .!Ali :yeter
Selin'in bu söylediği Ali'yi iyice sinir eder Ali bile farkına varmadan sinirden damarları çıkar ve aniden elini havaya kaldırır tam Selin'e tokat atacakken .....
Rana : İndir o elini Ali
Ali aniden ne yaptığının farkına varınca kendine gelir ve elini aşağı salar .
Rana : Sen ne yapıyorsun .?
Ali .....
Selin: tamam Rana hanım sakin olun o bana bir şey yapamaz zaten .
Sevilay: Ali dışarı çık .
Ali : çıkacağım zaten .Ali Selin'le aralarındaki mesafeyi kapatarak iyice ona yaklaşır .
Ali Selin'e doğru eyilerek söyler : Oyum mu istiyorsun ? Varım ama bu kez kurallar yok .
Selin: güzel buna sevindim . deyip sinsi bir gülüş atar
Ali : güzel deyip dışarı çıkar .Sevilay: Selin iyi misin ?
Selin: bomba gibiyim .************
Ali hava almak ve bir az sakinleşmek için dışarı çıkar .
Bir kaç dakika sonra tanıdık ses dolar kulaklarına .Haluk : dönmüşsün
Ali : sen buradamıydın ya ?
Haluk : değildim şimdi geldi
Ali :ne o annem sendende mi özür diledi?
Haluk :hayır ben özür diledim ve hata yaptığımı kabul ettim . Sen de kabul edersen iyi olur .
Ali : lan bütün bu olanlar senin yüzünden başımıza gelmedi mi ? ( yüksek sesle)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşktan Kaçamazsın ( ALSEL)
FanficBenim adım Selin ! Selin Yılmaz ! Sizce bir kadın onu sevmeyen bir erkekle sadece o erkeyin canını yakmak için evlenir mi ? Ben evlendim!