Ali'den : Selin sarhoşluğun etkisiyle dudaklarıma yapımışdı . Dudaklarımı öptükten sonra sonra geri çekilmiş sonra kafasını göğsüme yaslamıştı . Bense o sırada hem şaşkınlık hem şok içindeydim .
Ali : Selin hadi gel yatağa yatırayım seni
Selin : Tamam hadi yatır .
Ali Selin'i alır ve içeri geçer .
Ali : Önce üzerini değiştirmelisin .
Selin : hayır böyle uyuyacağım .
Ali : Islaksın üşütüp hasta olacaksın . Hadi al şu giysileri giy üstüne. Ben de banyoda giyinip geliyorum .
Selin: Tamam .
Yazar'dan : Ali banyada üzerini değiştirdikten sonra Selin'e seslenmiş üzerini değirip değiştirmediğini öğrendikten sonra içeri dönmüştü . Fakat gödüğü manzara onu şaşırtmıştı .
Ali : Hani giyinmiştin .
Selin : Giyilim işte .
Ali : Selin bunları giyineceksin ama .
Selin : Giyinmiyorum çok istiyorsan sen giydir .
Ali: Offf . Gel buraya deyip Selin'e yaklaşır .
Selin: ne yapıyorsun ?
Ali : üzerini değiştiriyorum .
Ali'den : Gözlerimi kapatıp Selin'in üzerini çıkarmaya başlamıştım . Önce üzerindeki elbisenin fermuarını açdım sonra elbiseyi aşağı beline sıyırdım sonra görevlinin Selin için getirdiği uzun kazağı ona giydirdim . Ardından elbiseyi tamamen Selin'in üzerinden çıkarıp koltuğun üzerine bırakmış sonra gözlerimi açmış ve Selin'i yatağa yatırmıştım .
Ali : İyi uykular , rüyanda beni gör . deyip Selin'in saçlarına öpcü bırakır .
Selin : Sen hep rüyalarımdasın zaten .
Ali'den : Bir kaç dakika sonra Selin derin uykuya dalmıştı . Bebek gibi olmuştu yüzündeki tatlı gülümseme onu daha da sevimli yapıyordu .Bense az önce olanları düşünüyordum . Demek ki benim bir türlü hatırlayamadığım şey Selin'e aşkımı itiraf ettiğimdi . Ayık başla buna cesaret edemezdim elbette . Ama şimdi düşünüyorum da artık vakit gelmişti , bir an önce Selin'i karşıma almalı ve ona her şeyi anlatmalı , buna bir son vermeliydim . Kaçmak saklanmak artık gereksizdi .
Ertesi sabah .
Nazlı : Alo günaydın Tuğçe .
Tuğçe : Günaydın Nazlı'cım .
Nazlı : Tuğçe Selin dün gece sende mi kaldı?.
Tuğçe : Yo bende kalmadı , hatta benim işim çıktı deye görüşemedik .
Nazlı : O zaman bu kız nerede? . Bir şey mi oldu yoksa ?
Tuğçe : Nazlı sakin ol lütfen .
Nazlı : Ya nasıl sakin olayım? . Bu kız bir sende kala bilir başka nerede kalacak .?!
Tuğçe : Sen aradın mı ?
Nazlı : Elbette aradım Tuğçe ama açmıyor .
Tuğçe : Off tamam telaş yapma kimseye de söyleme . Şey yap Ali'yi ara .
Nazlı : Ali ne alaka ya ?
Tuğçe : Ya ne bileyim ara işte kocası değil mi belki bir şeyler biliyordur .
Nazlı : Tamam tamam haklısın hemen arıyorum .
Tuğçe : Tamam ara sonra bana haber ver .
Nazlı : Peki tamam .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşktan Kaçamazsın ( ALSEL)
FanficBenim adım Selin ! Selin Yılmaz ! Sizce bir kadın onu sevmeyen bir erkekle sadece o erkeyin canını yakmak için evlenir mi ? Ben evlendim!