Ertesi günSelin'den : Şirketten çıktıktan sonra eve geçmişdim . Ali'nin olanları hatrılamasını beklemiyordum elbet ama hatırlasaydı çok mutlu olurdum . Neyse ki Tuğçe'lerle birlikte yarın Uludağa tatile gidecektik . Açıkçası bu küçük tatilden umutluydum. Evet Ali'den bir hareketlenme bir atak bekliyordum . Belki de bu küçük hafta sonu tatilinde buna ulaşa bilirdim .
Bu günde şirkete gitmemiştim yarın çıkacağımız yolculuk için eksiklerimi tamamlamlıydım . O yüzden Nazlı'yla birlikte alışverişe çıkmışdık . Uludağ çok soğuk oluyor neticede . O yüzden sıcak tutan giysiler almam lazımdı . Güzel bir alış veriş yaptıktan sonra Nazlıyla birlikte güzel bir yemek yemiş ardından eve geri dömüştük . Eşyalarımı bavula yerleştirdikden sonra tam olarak hazırdım . Şimdiyse Tüğçeyle buluşmak için üzerimi giyiniyordum . Bu akşam birlikte kız kıza bara gidecektik . Aslında Tuğçe Nazlı'nın da gelmesini istemişdi ama Nazlı Savaşla buluşacağım deyip bizi ekmişti . Hazırlanmam yarım saat sürmüştü .
Hazırlandıktan sonra Tuğçeyle buluşacağımız bara doğru yola koyulmuştum . Yaklaşık 1 saat sonra bardaydım fakat Tuğçe gelmemişti .
İçeri geçip bir kaç dakika onu bekledikten sonra Tuğçe'den telefon gelmişti .
Selin: Alo Tuğçe neredesin?
Tuğçe : Ya Selin çok özür dilerim ben gelemeyeceğim .
Selin: Niye kötü bir şey mi oldu ?
Tuğçe : Yok yok kötü bir şey değil babam İsviçreden geldi de . Bana süpriz yapmış tam evden çıkacağım babam geldi .
Selin : Buna çok sevindim selam ve sevgilerimi ilet kendisine . Ah keşke daha önce söyleseydin ben de gelmiş seni bekliyorum .
Tuğçe : Özür dilerim . Ben heyecan yaptım babamı görünce uzun zaman oldu malum . O yüzden hemen arayamadım seni .
Selin: Tamam kuzum sorun değil . Yarın gideceğiz değil mi ?
Tuğçe : Evet evet gideceğiz . Zaten babam çok kalmayacak bende halamlara geçecek .
Selin: Anladım canım . Sen babanla ilgilen ben de eve döneyim artık , yarın görüşürüz .
Tuğçe : Görüşürüz canım .
Selin : Öptüm deyip telefonu kapatır .
Selin: Ah be Tuğçe .
Barmen: Bir şey içer misiniz efendim ?
Selin: Yok sağolun ben kalkıyordum zaten .
Barmen : Tamam efendim .
Selin'den : Barı terk ederken biri sesleniyor bana .Sesi hiç tanıdık gelmemişti ama bana ismimle hitap etmişti . Arkamı döndüğümde kendisini tanımamıştım doğrusu .
Selin: Pardon çıkaramadım .
Burak : Ben Burak Ali'nin arkadaşı .
Selin : Memnun oldum .
Burak : Ben de . Geçen sefer geldiğiniz de ben burada yoktum tanışamamıştık .
Selin : evet öyle .
Burak : Ben seni görünce selam vermek istedim . Yanlız mısın ?
Selin : Aslında arkadaşım Tuğçe'yle bir plan yapmıştık ama kendisi az önce beni arayıp gelemeyeceğini söyledi .
Burak : Hım anladım . 2 gün önce Ali'de buradaydı .
Selin : evet biliyorum .
Burak : Onu çok kırmışsın . Yıkılmış görünüyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşktan Kaçamazsın ( ALSEL)
FanficBenim adım Selin ! Selin Yılmaz ! Sizce bir kadın onu sevmeyen bir erkekle sadece o erkeyin canını yakmak için evlenir mi ? Ben evlendim!