V. Bright #2

850 48 7
                                    

Następnego ranka Julie poszła do szkoły, żeby zagrać przed Panią Harrison. Rozmawiałam z chłopakami i stwierdziliśmy, że wszyscy pójdziemy ją wspierać.

Przeteleportowaliśmy się do szkoły pół godziny po tym, jak Julie wyszła z domu.

-Okej, jak niby mamy ją znaleźć? Ta szkoła jest wielka.- Powiedział Alex idąc przed nami. Usłyszałam muzykę.

-Zamknąć się. Słyszę coś.- Powiedziałam. Wszystkie głosy dochodziły z korytarza po naszej lewej, koło którego właśnie przechodziliśmy.- Tam!

Zaczęłam biec korytarzem w stronę muzyki. W końcu stała się na tyle głośna, że wiedziałam, z którego dokładnie pomieszczenia dochodzi. Otworzyłam drzwi i weszłam do środka. Zauważyłam Julie i jej przyjaciółkę. Podeszłam do nich.

-Julie!- Stanęłam obok niej. Chłopcy dopiero teraz weszli na salę.

-Cześć Mia! Nie wiedziałam, że będziecie.- Uśmiechnęła się do mnie.

-Johnson! Masz strasznie dobrą kondycję, siostra.- Alex oparł się o mnie.

-Wiem przyjacielu.- Zaśmiałam się i przytuliłam go krótko. Popatrzyłam w stronę dziewczyn, które tańczyły i śpiewały na środku sali.

See 'em look
Hear 'em, "Ohh ahh"
Hands up, throw back, boohay

Julie zaczęła rozmawiać z Luke'iem

-Matko, tęsknię za szkołą.- Usłyszałam Reggiego. Popatrzyłam na niego, a on gapił się w tańczące dziewczyny jak w obrazek. Westchnęłam i wróciłam wzrokiem na cheerleaderki.

Made moves on the rise now
Run stuff get a piece of that pie now
We're the best, no doubt
Check it out
Yeah, we make 'em say, "Wow"

Come follow me
We gon' make history
'Cause we are the champions
Like Freddie Mercury
Yeah, we gonna rock you
Never gonna not do

Always making headlines
Yeah, we the hot news

Przekręciłam głowę w bok i popatrzyłam na dziewczynę w różowym stroju. Jakoś nie szczególnie przypadła mi do gustu.

See 'em look
Hear 'em "Ooh ahh"
Hands up throw back, booyah
We're the best, no daubt
No daubt
Check it out
Yeah, we make them say, "Wow"

-No nie wiem. Jak dla mnie to nie jest jakieś super.- Przymknęłam oczy i dalej obserwowałam ich kolejne ruchy. Po chwili Alex zaczął je naśladować.- Alex!

-Co?

-Serio?- Zapytałam z niedowierzaniem i odwróciłam się znowu w stronę śpiewających dziewczyn.

Check it out
Yeah, we make them say, "Wow"

Piosenka się skończyła. Popatrzyłam na Luke'a, a on na mnie. Udałam, że wymiotuję. Podszedł do mnie i zaśmiał się. Stanął za mną opierając swoją głowę o moje ramię.

-Zgadzam się z Tobą. Za cukierkowo.- Popatrzyłam na szatynkę.

-Julie? Teraz masz szansę. Leć i zagraj!- Zawołałam wiedząc, że nikt z widowni mnie nie słyszy.

Now Or Never || Reggie || Julie and the Phantoms -ZAWIESZONE-Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz