VIII. Flying Solo #3

776 44 4
                                    

Usłyszeliśmy pukanie do drzwi. Julie poszła otworzyć, a chwilę potem ukazała nam się Flynn.

-Dzięki, że przyszłaś.- Zaczęła szatynka.- Chcieliśmy przećwiczyć piosenkę do perfekcji, nie wyszło, ale niech będzie.

-Nie, jeśli mam usłyszeć piosenkę Twojej wymyślonej kapeli duchów, to chcę żeby była idealna. Wracaj tam. Wy wszyscy.- Flynn pokazywała palcami w powietrze na co się zaśmiałam. Wstałam z sofy i podeszłam do Reggiego, z którym dzieliłam mikrofon.

Julie zamknęła drzwi garażu, a jej przyjaciółka zaczęła rozglądać się po studiu.

-Okej, ludzie. Gotowi?- Zapytała szatynka.

-Mam pytanie.- Odezwałam się.- Czy ona mogłaby gdzieś usiąść? Nie mam miejsca.- Popatrzyłam na brunetkę, która prawie we mnie weszła.

-Uh, czy mogłabyś stanąć tutaj? Prawie wchodzisz w Mię i... ona nie czuje się zbyt komfortowo.- Julie zwróciła się do swojej przyjaciółki, a ta tylko się zaśmiała.

-Dziewczyno, kiedy coś sobie ubzdurasz to naprawdę w tym żyjesz.- Szatynka przesunęła krzesło i usadziła Flynn.

-Zauważ, że nie ma tu żadnego sprzętu do wyświetlenia hologramu. Czuj się swobodnie, możesz się rozglądać.- Powiedziała stając przy pianinie.- Chłopcy wzięli tekst, który dla ciebie napisałam i dodali do tego muzykę.

-Aww! Mam nadzieję, że nie będę musiała pisać po tym do twojego taty.- Odezwała się brunetka zakładając ręce na piersi i układając się wygodnie w fotelu.

-Ta piosenka to "Flying Solo". Mam nadzieję, że Ci się spodoba.- Powiedziała Julie i zaczęła grać.

If I leave you on a bad note
Leave you on a sad note
Guess that means
I'm buying lunch that day

I know all your secrets
You know all my deep dish
Guess that means
Some thing they never

They never change
We both know what I, what I
What I mean
When I look at you it's like I'm looking at me

Zaczęliśmy grać, a Flynn zapiszczała. Popatrzyłam na nią i zaśmiałam się. Zaczęłam śpiewać razem z Julie.

My life, my life would be real low
Zero, flying solo
Oh-oh-oh

My life, my life would be real low Zero, flying solo without you
Hey!

Luke zaczął podchodzić do brunetki. Ta siedziała spięta, nie wiedząc co się dzieje.

Yeah, yeah, hey!
Yeah, yeah
My life, my life would be real low
Zero, flying solo without you

Julie przykucnęła przy Flynn, a ja podeszłam do Alex'a. Uśmiechnęliśmy się do siebie i popatrzyłam na dziewczyny. Tym razem szatynka śpiewała solówkę.

Yeah, you know who I'm liking
Way before I like them
Duh, 'cause you like them first

Flynn zaśmiała się, więc stwierdziłam, że zaczęła się przyzwyczajać do naszej obecności. Wróciłam do Reggiego.

And if somebody hurts you
I'm gonna get hurt too
That's just how we work
Yeah, that's just how we work

Podszedł do nas Luke. W trójkę śpiewaliśmy chórki. Cały czas czułam na sobie wzrok basisty, ale go ignorowałam.

It will never change
We both know what I, what I
What I mean
When I look at you it's like I'm looking at me

Julie pociągnęła Flynn, żeby wstała z krzesła. Luke odszedł w stronę sofy, a ja zaczęłam śpiewać.

My life, my life would be real low
Zero, flying solo
Oh-oh-oh

Szatynka poprowadziła przyjaciółkę do Pattersona.

My life, my life would be real low
Zero, flying solo without you
Hey!

Luke przestraszył Flynn, zaśmiałam się i popatrzyłam na Reggiego. Odwrócił ode mnie wzrok i popatrzył w stronę dziewczyn. Julie poszła teraz w stronę Alex'a.

Yeah, yeah, hey!
Yeah, yeah
My life, my life would be real low
Zero, flying solo without you

Flynn zaczęła tańczyć. Szatynka poprowadziła ją teraz do nas. Brunetka wyciągnęła rękę i spróbowała dotknąć mojego ramienia. Niestety bezskutecznie.

-Dziwne, nie?- Zaśmiałam się.

-Oni są duchami!- Zawołała Flynn.

-Oh, wolimy uh, muzyczne dusze.- Odezwał się Alex.

-Julie?- Luke popatrzył na szatynkę.- Czy to znaczy, że dołączysz do naszego zespołu?

-Właściwie, myślę, że to wy dołączacie do jej zespołu.- Brunetka podeszła do szatyna.

-Zgadzam się z tym co ona powiedziała.- Julie oparła się o ramię przyjaciółki. Wszyscy się zaśmialiśmy i wróciliśmy do grania.

My life, my life would be real low
Zero, flying solo
Oh-oh-oh

Dziewczyny zaczęły tańczyć na środku studia.

My life, my life would be real low
Zero, flying solo without you
Hey! Yeah, yeah
Hey! Yeah, yeah
My life, my life would be real low
Zero, flying solo without you
You

Julie zaśpiewała końcówkę. Usłyszałam, że Reggie się śmieje. Popatrzyłam na niego, a on uśmiechał się patrząc w stronę dziewczyn.

-Nadal chcesz rozmawiać z moim tatą?- Zapytała szatynka.

-Nie, jest dobrze.- Obydwie się zaśmiały i przytuliły.

Now Or Never || Reggie || Julie and the Phantoms -ZAWIESZONE-Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz