|GYILKOS ÉRINTÉS|
GYILKOS SOROZAT 2.
𝙹𝚎𝚖𝚖𝚊 𝙲𝚕𝚊𝚛𝚔
A telefonbeszélgetés úgy hatott rám,mintha erőteljesen gyomorszájon vágtak volna.Teljesen összezavarodtam,pár percig még émelyegtem is.Semmit sem értettem,de egy dologban biztos voltam. Dylan bajban van.Segítenem kell neki. Persze,majd az ötvenöt kilóddal ,szembeszállsz egy nálad három fejjel magasabb gyilkossal,mi? Szép álmok
Nem tudtam várni,ezért egy rövid telefonálás után,sikerült rávennem Nathanielt,hogy most azonnal találkozzunk. Megkérem ,hogy Dylan villájához jöjjön. Nem tudom megbízhatok e benne,de most mindenképpen válaszok kellettek.
Szedtem a lábaimat hazafelé.Otthon gyorsan átöltöztem egy használható ruhába és a dolgozószobában vártam a férfit. Kopogás nélkül nyitott be. Nem tagadom,nem volt rossz fickó,külsőleg legalábbis.Sportosan öltözködött. Nem túl elegáns,de nem is úgy fest,mint aki öt perce ébredt fel.
-Mi volt ilyen sürgős Mrs.Sparks?-ült le az egyik bőrfotelba.
-Nathaniel,mit tud maga amit én nem?
-Attól függ mire kíváncsi és tegezz nyugodtan
-Ma felhívtam Dylant...-kezdek bele,mire kihúzza magát ültében-és egy férfi vette fel,aki Nikolaj-ként emlegette...-ökölbe szorítja a kezét,ami őszintén szólva megrémített,ki tudja mit kotyogtam ki
-Egyrészt ez nagy baromság volt,mert így le tudják önt nyomozni,másrészt erről nem mondhatok semmit.Ez Dylan élete,én nem szólhatok bele.
-Bajban van-jelentem ki
-Ő mindig keresi a bajt.Dylan mindig is ilyen volt,viszont amióta az apja meghalt,ezt az egészet még durvábban csinálja. Szar alak volt,de ő szerette, a maga módján.
-Mi történt az apjával?
-Azt mondták autóbaleset,de ezt csak kívülállóknak adták be.Tényleg volt baleset,Dylan is az autóban ült. Túlélték,de onnantól kezdve halottként voltak elkönyvelve. Az apját két hónappal később ölték meg. Dylan szerint összeesküvés volt.A te apád is a listán volt-ezt már egy fokkal halkabban mondta.Ugyan ezt nekem már az első itt töltött napomon a fejemhez vágták,mégis fájdalmas volt újra hallani.
-Milyen lista? Nathaniel,kérlek legyél velem őszinte. Tudnom kell,még ha fájni is fog.-nagyot sóhajtott,de bólintott.
-Ezért ki fog nyírni,te pedig gyűlölni fogod,de csak jelzem,hogy ne gyere hozzám sírni,világos? Dylan,nem az akinek mutatja magát. Csak ennyit mondhatok,a többit majd kiszeded belőle. A vérében van a gyilkolás és a drogcsempészet.Az apja is ezt űzte,évekig a család háta mögött,miközben a mocskos pénzből árvaházakat és kórházakat támogatott,amit a fia is folytat. Mikor az apja meghalt,a haragtól vezérelve ,megszerezte az apja összes üzlettársának nevét és elhatározta,hogy egyesével végez velük . A te apád is üzletelt az övével,de a te képbe jöttödet is belőle szedd ki. Dylan szentül hiszi,hogy valaki itt a házban nem az akinek mutatja magát.
-Jacob-jelentem ki határozottan.-Vele valami nagyon nem okés.
-Jacob évek óta Dylannek dolgozik,biztos vagy ebben?
-Pont ez az,Nathaniel,annyi ideje van itt,hogy mindent meg tudott figyelni és elég ideje volt kitervelni egy komplett gyilkosságot!-állok fel és járkálok körbe
-Túl sok filmet néztél.
-Nem. Higgy nekem! -beletúrok a hajamba,közben pedig körbenézek. Odamegyek az íróasztalához és kihúzom a legfelső fiókot.Rengeteg papír és kacat. A papírokon szerződések ,számlák és ....egy fegyvertok.Megérintem.A tokban fegyver van.A kezeim automatikusan remegni kezdenek. Túlteszem magam a sokkon és kihúzom a második fiókot. Fényképek és kamerafelvételek. Megnézem a képeket,de rögtön felsikoltok. Az összes képen én vagyok.Különböző eseményeken, a szalagavatómon és a diplomaosztómon. A felvételes képeken is csak én vagyok és....az anyám.
-Te tudtál róla,hogy megfigyelt?-kikapja a kezemből és ő is átfutja a képeket. Válaszként csak a fejét rázta.-De vajon anyát miért tartotta szemmel?
-Anyukád hol van most?
-Anya meghalt,két éve
-Sajnálom.Nem tudom,miért kutakodott utána is.
-Azt mondtad,hogy a baleset után,ők elméletileg meghaltak. Akkor miért tudja vígan élni az életét? Hisz könyörgöm....ez így nem áll össze!
-Segíteni akartál neki,nem? Továbbra is benne vagy a beépülésben?-annyira utáltam,hogy kerüli a válaszadást.
-Igen,továbbra is benne vagyok.
-Remek. Első szabály. A saját érdekedben, tanuld meg befogni a szádat.
Folytatása következik....
Sziasztok! Tudom,tudom,igen gyenge lett a rész...sajnálom:(
YOU ARE READING
𝐆𝐲𝐢𝐥𝐤𝐨𝐬 𝐞́𝐫𝐢𝐧𝐭𝐞́𝐬
RomanceJemma és Dylan kapcsolata ezek után sem lesz zökkenő mentes. Jemmának szembesülnie kell vele,hogy senki sem az akinek mutatja magát. Dylan sem. Sőt a férfi nagyobb titokkal rendelkezik,mint a nő valaha is gondolta volna. Jemmának szembesülnie kell k...