|GYILKOS ÉRINTÉS|
GYILKOS SOROZAT 2.
𝙹𝚎𝚖𝚖𝚊 𝙲𝚕𝚊𝚛𝚔
Tudhattam volna...a vér nem válik vízzé...olyan naív vagyok...
Pokoli kín volt egyedül ébredni. Fájt ,hogy nem volt velem,nem volt mellettem. Újra egyedül,azt hiszem eddig nem is voltam igazán magányos. Csend volt az egész házban,ráadásul azt sem tudom hol vagyok pontosan. Ami a legjobban felidegesített,az a kocsi kulcs volt,amit az asztalon találtam. Nem elég,hogy itt hagy ,de még egy utolsó tőr forgatásként ezt itthagyja. Hát kösz szépen...
Nyelem vissza a könnyeim,foggalmam sincs mi lesz velem,vagy mihez fogok kezdeni,de abban biztos vagyok,hogy meg kell tudnom hol van. A telefonom hangos csengése kellemetlen zajként csap le a szobára,a szám ismeretlen,én pedig előre rettegek ki van a vonál másik felén. Remegnek az ujjaim,de mégis rányomok a fogadás gombra,tulajdonképpen már nincs mit veszítenem.
-Jemma,Nathaniel Cross vagyok!-hatalmas kő esik le a szívemről,egyenes megkönnyebülés,hogy ő az. Lehet tud segíteni.-Érdeklődnék,maga esetleg nem tudja hol van Dylan? Tegnap óta nem veszi fel a telefont.
-Foggalmam sincs Mr. Cross! Nem volt itt reggel...
-Hol van pontosan?
-Wichita állam közelében,Anthony nyaralójában
-Jemma,figyeljen rám! Ha Dylan hagyott magának autót,azonnal pakoljon össze és tűnjön el! Ne hagyjon nyomot! Jöjjön vissza San Diegóba és találkozzunk!-nem értem miért akar segíteni ez az alak,de ha Dylan bízik benne ,nekem is kéne.- Ha ideért San Diégóba,várom a Dark blue-ban! Bármikor jöhet,várok magára!
Nem vár választ,kinyomja ,engem pedig millió kérdéssel hagy egyedül. Felkapom azt a kulcsot amitől eddig undorodtam,most mégis a szabadságom záloga. Ügyelve a sebemre szállok be az autóba,majd a GPS segítségével elindulok "haza".
Útközben számtalanszor tárcsázom Dylan számát ,de egyszer sem veszi fel.
Órákkal később egy pár soros üzenettel ad magáról életjelet.Az én barátom,a te bizalmasod. Bízz benne moya lyubov.
Mérhetetlenül hiányzik és ez az üzenet hatalmas szakadék köztünk. Nem tudom mi van vele,én pedig lassan beleőrülök a bizonytalanságba.
Több mint hét óra kocsikázás után érkeztem vissza Dylan hatalmas luxus birodalmába.
Nem bírtam volna nyugodtan aludni,ezért késő estére beszéltem meg a találkozót . Hatalmas szórakozóhelyet üzemeltet,ami tele van emberekkel.Több tucat izzadt és undorító embert löktem odébb és kértem elnézést,míg hátra nem értem az irodához.
Kopogtam ,majd egy rövid engedély után be is léphettem. A helység meglepően letisztult és rendezett volt. Fekete bútorzat és egy hatalmas tölgyfa asztal foglalta el a szoba nagy részét,sarokban egy alkalmazott állt vigyázzban,miközben tetőtől talpig végigmért. A pillantásom csak ezután siklott Nathaniel Crossra. Szürke öltönyben volt,ami ezen a helyen már már pofátlanul elegánsnak számított.
-Jó estét Mrs.Sparks! Foglaljon helyet!-kimérten szól hozzám ,nem akarok ellenkezni,túl fáradt vagyok,ezért csak teszem amit mond
-Nézze Mr. Cross ,nem tudom miért segített,de köszönettel tartozom magának.Köszönöm!
-Dylan a lelkemre kötötte,hogy vigyázzak magára,ez kutya kötelességem volt-leül velem szembe,majd egy halom papírt emel ki a fiókból-A legfőbb ok,ami miatt most Maga itt van,az nem más ,mint ez-csúsztatja elém a lapokat.Szerződés.-Dylannek szüksége van a segítségre,Chicago veszélyes hely,és nekem pont egy ilyen makacs nő kell
-Én?! De hisz ..én..sajnálom,de..
-Ugyan már Jemma! Magán kívül,mit gondol ki lett volna képes ellenszegülni,a férje minden parancsának?-lesütöm a szemem.Pont ez az ami minden alkalommal a vesztemet okozza.
-Mit kell tennem?
-Épüljön be,legyen bizalmasa az ellenségnek,de Dylan ne fogjon gyanút!
-Ki az ellenség?
-Vladimir Ivanov
-És ha nem sikerül?
-Ha rájönnek a csapdára,higgye el könyörögni fog a halálért..-megállt bennem az ütő.Ez az ember ki akar nyiratni?!
-De ha Dylan jön rá áruló leszek!-csapok az asztalra
-Azt magának kell elintéznie,hogy Ő mit tud meg az akciójáról és mit nem. Itt az új személy azonossága,ha belemegy mától Thalia Szmirnova néven létezik. Segítek,hogy tökéletes legyen a beépülés,mostantól minden magán áll.
Folytatása következik.....
أنت تقرأ
𝐆𝐲𝐢𝐥𝐤𝐨𝐬 𝐞́𝐫𝐢𝐧𝐭𝐞́𝐬
عاطفيةJemma és Dylan kapcsolata ezek után sem lesz zökkenő mentes. Jemmának szembesülnie kell vele,hogy senki sem az akinek mutatja magát. Dylan sem. Sőt a férfi nagyobb titokkal rendelkezik,mint a nő valaha is gondolta volna. Jemmának szembesülnie kell k...