GYILKOS ÉRINTÉS
|GYILKOS SOROZAT 2.|
𝙹𝚎𝚖𝚖𝚊 𝙲𝚕𝚊𝚛𝚔
Nem tudom hány percet töltöttem a kád szélén sírva,de bárcsak ne néztem volna tükörbe.Szemeim feldagadtak és véreresek lettek,a hajam csapzott,a smink rég elmosódott,egyszóval ijesztő vagyok. Lehámozom magamról a ruháim,majd a zuhanykabin felé igyekszem.Elhúzom az üvegajtót.Szerencsémre van tusfürdő a kis falra szerelt kosárkában,így rendesen meg tudok fürdeni.A víz hőmérsékletét jó melegre állítom,hogy legalább kívülről le tudjak mosni magamról minden mocskot. A bőrömről szép lassan letisztogatok minden koszt,ám a lelkemet ennyivel nem tudom újrafényesíteni. Mikor kilépek a fülkéből azonnal kiszúrok egy felakasztott fehér inget a fogason. Több kérdés is felmerül bennem,de leginkább egy foglalkoztat:Honnan van váltás ruhája? A mosdó alatti szekrényből kiveszek egy tiszta törülközőt és megszárítkozom.Most,hogy kaptam ruhát,csak a fehérneműmet kell visszavennem.Felveszem az ingét ,ami majdnem a térdemig ér és összegombolom.A hajamat felcsavarom egy kontyba,mert utálom amikor mindenhol a hajam van. Halkan kifújom a tüdőmben tartott levegőt,kezeimet a kilincsre helyezem és felkészülök a veszekedésre.
Halkan kisurranok.Ő telefonál,nekem háttal,de sajnos felfigyel rám. Szemei még mindig zöldek és meglepetésemre megbánás csillog a szemében.Ilyet még sose láttam. Számomra ismeretlen nyelven beszél a vonal másik végén lévő,a hangokból ítélve,férfivel.Gyorsan beszélnek,majd ő köszönés nélkül bontja a vonalat.A telefonja az ágy fehér lepedőjén landol. Percekig egymás szemeibe nézünk,én próbálok az arcáról olvasni,ami lehetetlen,miközben én majdnem nyitott könyv lehetek számára.Kérdésre nyitom ajkaim,ám olyan halkan kérdezem,hogy magam is alig hallom meg,Niko azonban minden érzékszervével rám figyel.
-Miért vettél feleségül?
-Mert nem volt más választásom-felel suttogva ő is.
-Mindig van választás,mindig van másik út,de a döntés a te kezedben van. -ezeket a szavakat anyának mondtam még a kórházban,mikor úgy döntött nem megy el több kemoterápiára.
-Az apám ismerte a családod.A te apád az egyik kapcsolattartója volt az államok között.Tudta,hogy létezel.Mindent tudott rólad.Szemmel tartott,mert céljai voltak Veled. De mielőtt bármibe is belekezdhetett volna,meghalt. Gondolom érezte a vesztét,így már a végrendeletében is megemlített,ugyan nem név szerint,de rajtam kívül mindenki tudta ki vagy.-ajkaim elnyílnak és döbbent o alakot formálnak.
-Mit akart tőlem?-lépek közelebb
-Benned látta azt az üzletet amit az apádban nem.Tudta,hogy szeret téged,még akkor is ha sosem mondta.El akarta érni,hogy az egyik legjobb embere még véletlenül se forduljon ellene,úgy ahogy a szövetségesei. Mocskos egy alak volt és mindig megtalálta a gyenge pontját az embernek.Az apád nemet mondott az ajánlatra.Nem volt hajlandó belevonni egy ilyen életbe.Egyetlen egy célja volt.Megölni az apámat és engem.-tiltakozni akartam,de felemelte a mutatóujját.Az apám nem ilyen ember volt...nem lehetett ő..
-Az apád el akart tüntetni mindenkit aki szemtanú lehet.Beleértve az édesanyádat.-hevesen rázom a fejem.
-Nem !Hazudsz!Ezt csak kitaláltad!Anya nem volt hajlandó több terápiára!Nem!És te ezt honnan tudhatnád?!
-Apám emberei nem haltak meg apámmal együtt,Jemma.A kémei mindenhol ott voltak.Még anyád testsúlyával is tisztában voltak.Apád még téged is kinyírt volna,ha nem mész államokkal odébb egyetemre. Eljátszotta a megtört férjet,pedig ő okozta a vesztét.Diana miatta halt meg. A részemről megérdemelte.-betelt a pohár.A kezem már a levegőben,fel akarom pofozni,de elkapja a csuklóm.-Az anyám elhagyta apámat valami gazdag milliárdosért.Az anyád meg még a betegsége előtt szörnyen magányosnak érezte magát-fröcsögi gúnyosan-Apámnak pedig nagyon jól jött a helyzet.
-Ugye nem..?-már folynak a könnyek az arcomon.
-De igen.Megvigasztalták egymást.-úgy érzem képtelen vagyok tovább a saját lábaimon állni.Lerogyok az ágyszélére.
-Ezért vannak a képek a fiókodban?-egy másodpercre döbbenten méreget.
-Igen.Ezért is és mert érdekelt ki az a nő,aki minden vagyonomat elveheti tőlem.-én csak értetlenül pislogok.
-Apám tett róla.Nem tudtam volna elkerülni az esküvőt.A vagyonom kellett,az üzlete már nem annyira.Te pedig...játékszer voltál.Ha beadod a válópert,minden ami engem illetne,a tied lesz és én nem tehetek semmit.
-Nem akarod,hogy itt legyek igaz?-hirtelen mindent kihúztak a talpam alól.Tényleg egy kurvának érzem magam és nem vagyok több egy üresfejű nőnél.
-Jobban szeretem mikor harciasabb vagy.-jegyzi meg mellékesen-Igen.Eleinte nem akartam és le kellett gyűrnöm a késztetést,ami folyamatosan a fejemben volt.Próbáltam távoltartani magam tőled.Hónapokig csak egy golyót akartam a fejedbe.Vagy tőlem vagy mástól.
Fejemet két tenyerembe ejtem.Testemet rázza a zokogás.Utálok minden egyes szót ami elhagyja a száját. Utálom,hogy odaadtam magam neki. Meglepetésemre elém térdel,kezei közé fogja arcom és csendben letörölgeti a könnyeim.
-Amikor az a szemét meglőtt..akkor féltem életemben először. Akkor nem érdekelt se a pénz,se a bosszúm,se Vladjimir.Csak az arcodat figyeltem,ami eltorzult a fájdalomtól.Egy idő után megszoktam,hogy a házban vagy.Igaz egyszer sem szóltam hozzád,de nem éreztem magam olyan magányosnak. A lényed,amit éreztem a házban,emberré tett.Ha csak röpke pillanatokra is,de nem éreztem magam egy gyilkosnak.Egy lelketlen szemétnek,pedig hidd el,a pokol legsötétebb vermében fogok megrohadni.Azért amiket elkövettem és azért ,mert te kaptál minden bosszút abból,amit az anyádnak szántam.
Folytatása következik...
KAMU SEDANG MEMBACA
𝐆𝐲𝐢𝐥𝐤𝐨𝐬 𝐞́𝐫𝐢𝐧𝐭𝐞́𝐬
RomansaJemma és Dylan kapcsolata ezek után sem lesz zökkenő mentes. Jemmának szembesülnie kell vele,hogy senki sem az akinek mutatja magát. Dylan sem. Sőt a férfi nagyobb titokkal rendelkezik,mint a nő valaha is gondolta volna. Jemmának szembesülnie kell k...