Co? Co to má být? Můj vizážista nejspíš dělal kostým ještě než o mě cokoli věděl. Vlastně přesně to udělal. Vždyť mně vidí poprvé. Ale s tímhle kostýmem se pravděpodobně zapíšu do historie hunger games s nejhorším kostýmem v historii.
Nejdřív Nubinka. Uzdečku nemá jenom nákrčák. Zajímalo by mně, co by si můj vizážista počal, kdybych s nákrčákem jezdit neuměla. Vzhledem k novému pravidlu to není nutné, ale dřív umělo každé dítko z neprofíckého kraje jezdit jen na nákrčáku-co kdyby se mu u rohu nepovedlo nic získat kromě kusu provazu? Ale zpátky k kostýmu. Nákrčák je z nějakého nepříjemného materiálu-nejspíš z koudele. Pak podsedlovka-tedy pokud ta slaměná rohož tak jde nazývat. Dámské sedlo v béžové barvě ozdobené nějakým ovocím. A já mám slámové šaty-doopravdy ze slámy, jakési meruňky připnuté na uších a ve vlasech budu mít umělou slunečnici. Když se podívám do zrcadla, všimnu si, že už jsem nalíčená. Tedy pardon, spíš mám na obličeji škraloup líčidel. Kapitolskou módu nikdy nepochopím.
Sedím na Nubince, sedím v dámském sedle a cítím se jako dokonalý blb. John je celý rudý, a vůbec se mu nedivím. Má také slámovou kombinézu-co na té slámě mají? Ale alespoň nemá to sedlo. A předváděčka začíná.
První kraj je jako obvykle oblečen v luxusu. Černý samet posetý drahokamy, to samé uzdečky. Podsedlová dečka-samet, sedlo pokryté sametem. Upřímně, vypadá to celkem pěkně.
Druhý kraj-na těch angličácích jedou dva mírotvorci, dokonce s obušky. Koně mají také speciální uniformu.
Třetí kraj, nákrčák z drátků, jezdci mají kombinézu se světýlky. Koně-podsedlovka i sedlo z drátků a světýlek.
Splátci ze Čtyřky jsou oblečeni jako rybáři. Koně mají jakýsi pláštík z rybářské sítě, který za nimi vlaje.
Pátý kraj- mají oblečení pokryté blesky, koním v srsti srší umělá elektřina. Očividně se to huculům nelíbí, pohazují naštvaně hlavou a uši mají přilepené k hlavě. Sice pěkný kostým, ale mít bych ho nechtěla. Kvůli těm nas**ným koním.
V šestce koně vypadají jako vlaky. Jezdci mají uniformy výpravčích.
Koně ze sedmičky se jmenují Spruce a Fir. Vzpomněla jsem si, že jsem to četla u nich v boxu. Spruce měl v hřívě smrkové jehličí a Fir jedlové. Měli jakýsi postroj na tahání dřeva. Samozřejmě useknutý, žádná kláda. Místo podsedlovek normální deky, ale nebylo je dobře vidět, protože byly pokryty větvičkami. Jezdci-Betty a Tom, měli kostým stromů-on dub a ona lípa.
Osmý kraj-látky. Jezdci jsou zahalení do oblečení z látek, které vypadá, jako kdyby na ně někdo vysypal několik štůčků látky. Koně také.
Devátý kraj. Tohle je celkem vtipné-koně se pokouší žrát seno, které mají zavěšené ve hřívě. Krasavci, to ta apaloosa a ten paint.
Desátý kraj-tam to vypadá jako maska na Masopust. Oba koně jsou navlečení v kravské kůži, na zádech mají dva kovboje.
Jedenáctý kraj-my. Přesně tak trapní, jak jsem si představovala.
Ale v Dvanáctce jsou dva horníci. Mají čelovky, stejně jako jejich koně.
U prezidenta Raina všichni stojíme. Chvíli něco kecá a pak odjíždíme zpátky.
Ve svém velkém pokoji se smývám a odhazuji šaty. Převlékám se do pohodlné bavlněné košile a černých kalhot. Jdu na večeři, kde Siasu potvrzuje mé nejhorší obavy. "Byly jste nemožní! Něco takového bych na sebe nevzala ani na doma." Bezva. Mluvíš, má milá Siasu, jak kdybych ten kostým navrhovala já. "Fajn. Teď mi povězte, v čem vynikáte." "Já jsem silný a pohledný. Sponzoři nebudou problém." říká frajersky John. Matthew odpovídá: "A ty, Char? Mám tě trénovat, tak v čem jsi dobrá?" "I když na to nevypadám, mám celkem sílu. Navíc jsem i mrštná, a dobře jezdím. Ale jsem hlavně přeživší." Pak se omlouvám, že jdu spát, a zavírám se v pokoji. Zítra je trénink.
ČTEŠ
15. Horse hunger games
FanfictionAhoj, jmenuji se Charlotte, a jsem ze 11. kraje. Je mi 14 let, proto jsem přesně uprostřed té hrůzy, kterou Kapitolané nazývají reality show. Musí dohromady zemřít 46 lidí a koní, kteří se musí navzájem zabíjet. Co když mě vylosují? Zvládla bych...