Tréninky a vystoupení

84 1 8
                                    

Ráno se vzbudím a převléknu. Na snídani na všechny ospale zamručím dobré ráno a dám si toast, vejce a palačinku. Lituji, že tady není kobylí mléko. Pak vyrážím do stájí.

Ve stájích Nubinku pečlivě vyčistím. Ocas i hřívu jí nastříkám přípravkem pro větší lesk, a zapletu jí copánky. Ty, co jsem měla na sklizeň. Pak na svou vysokou klisnu naskočím. A vjedu do tréninkové haly.

Nejdřív se pustím do stavění přístřešků. Poté rozdělávám oheň a dělám testy jedlých rostlin. Odpoledne chci bojovat. Při tréninku zjišťuji, že mi celkem jde boj s jednoručním mečem a vrhání dýk a nožů.  A tak to dělám pořád.

Dnes je soukromé vystoupení, a já stále nevím svou strategii. Mat si dává na čas. Á, my o vlku a vlk je tady. Matt stojí, zatímco s Nubi skáču. Pak k němu přiklušu. "Ano?" "Mám strategii. Ale jde o to jestli umíš dobře hrát. Budeš hrát malou, nevinnou a zami-" "Ne," zasyčím agresivně, " žádná malá, zamilovaná holka se nekoná. Za pár dní umřu, a nemám zájem ze sebe dělat krávu. Proč myslíš, že Jenn skoro umřela? Protože jsi jí dal úlohu, kterou nezvládla splnit. Svázal jsi jí ruce, aby nemohla dělat to co chtěla. Je mi úplně jedno, co by jsi mi rád přisoudil za úlohu. Splátkyně z jedenáctky mají poslední léta za úkol hrát přesně tohle. Kvůli tomu, že jsi zvítězil díky téhle strategii. Mám vlastní strategii. Nubi, jedem."

"Charlotte Pack" ozve se. Pobídnu Nubinku do kroku. Hned vím, co budu dělat. Navléknu si vestu z noži a vezmu meč. Pobídnu klisnu do cvalu a useknu první figuríně hlavu. Ze cvale vezmu jednu tu šipku, co se "přicucne", a zapnu s ní pohyblivé figuríny.  Jedné probodnu hlavu dýkou. Další mečem přeseknu krční tepnu. Několik zničím dýkami. Pak, když zjistím že mi ještě chvilka zbývá, přeskáču s Nubi pár překážek a postavím přístřešek. Pak mě pošlou pryč. 

V pokoji uždibuji meruňkové knedlíky. Pak mně odvolají na večeři, kde se také pořádně najím. musím si udělat tukové zásoby, kdo ví, jak dlouho budu v aréně hladovět. O to samé se snažím u Nubinky-aby byla dost silná do arény. Pak se uvelebíme v obývacím pokoji, já co nejdál, od Matta. Malá nevinná a navíc zamilovaná holka. Na to zapomeň. Pak přicházelo hodnocení. 

Diamond a Relax 1. kraj

10

Onyx, její bratr a jeho klisna Mia 1.kraj

10

Elise a Sprinter 2. kraj

9

Ed a Běžec 2. kraj

8

Dari a Ak  3. kraj

6

Dan a Dak 3. kraj

8

Fish a Tina 4. kraj

11

Shark a Dina 4. kraj

9

Ann a Dárek 5. kraj

6

John a Párek 5. kraj

7

Jane a Don Giovanni 6. kraj

8

Jack a Vivaldi 6. kraj

4

Betty a Spruce 7. kraj

8

Tom a Fir 7. kraj

7

Kate a Dick, 8. kraj

4

Doan a Carry, 8. kraj

3

Tara a Tara, 9. kraj

8

Harry a Dusty, 9. kraj

8

Mia a Epi, 10. kraj

10

Ron a Sagi, 10.kraj

9

Charlotte a Núbie, 11. kraj

6

John a Korok, 11. kraj

8

Kira a Dany, 12. kraj

5

James a Sirius, 12. kraj

6

Tak to bychom měli. Nejsem nejhorší, a jsem to, co chci-  být průměrná. Všichni začnou chválit Johna.  Jenom se divím, proč mi dali tak nízké hodnocení. Zítra mě čeká trénink na rozhovor a rozhovor samotný. Doufám, že ty šaty nebudou tak nemožné jako ty na předváděčce. Protáhnu se a jdu spát.

Ahoj, jak se máte? Omlouvám se, že byly ty tréninky tak "odfláknutý", ale nechtěla jsem to všechno popisovat. Udělám takovou anketu. Kdybyste byly sponzoři, koho by jste sponzorovali? Co nejdřív udělám novou kapitolu.

Ave

15. Horse hunger gamesKde žijí příběhy. Začni objevovat