Rozhovory

62 0 0
                                    


Potí se mi dlaně. Za chvíli budu mluvit s Ramessem Fortunou, hlasatelem koňských hladových her. Co se šatů týče, mohlo to být horší. Šaty jsou u sukně černé, a pak postupně hnědnou, až jsou nahoře béžové. Představuji půdu-černozem, hnědozem a mazlavou jílovitou půdu. Nemám žádné šperky, což nejspíš značí naši chudobu, a vlasy v účesu, kterému říkáme "farmářský účes". Je to cop, culík, drdol dohromady.

Jako vždy vypadá první kraj dokonale-Diamond má sněhově bílé šaty posázené drahokamy, na hlavě diadém. Vypadala by nádherně, kdyby celý rozhovor nevykládala o svých technikách zabíjení a o tom, jaký je její kůň skokan a sprinter a vytrvalec a nikdo neví co ještě. Její bratr se chová podobně.

Druhý kraj: Elise navlečená v sukni z malty, která vytváří dojem vlnění, a vrch s motivy cihel. Podobná strategie jako u jedničky.

Trojka-jejich vizážista očividně zbožňuje drátky. Co víc říct.

V čtyřce máme dívku v modrých šatech s motivy vln, stejně jako chlapec. Fish to očividně umí s trojzubcem a Shark rybaří. Očividně ho spíš zajímá přežití než vraždění. Divné.

A takhle to šlo dál. Betty se mi zapsala do paměti. Když se jí Ramesse zeptal, jestli má přítele nebo chlapce, na kterém jí záleží, odpověděla ano. Od té chvíle Ramesse toužil po jediné věci-zjistit o tom chlapci víc. Řekla, že se znají už od dětství, a oběma zbývá maximálně měsíc života. A mně začalo svítat. Ovšem tomu idiotovi v obleku ne-tlačil na ni, aby řekla jeho jméno. "Jmenuje se Tom Tree," špitne Betty sotva slyšitelně. Ramesse se převelice omlouvá, což mu nikdo neuvěří. 

Pak už neposlouchám, jen pozoruji šaty. V osmičce má dívka šaty z tolika druhů látky a barev, až se divím, že zvládne chodit. Celkem hezké šaty má desátý kraj-dívka má roztomilé šatičky černobílé barvy.

"Přivítejte Charlotte Packovou! Splátkyni za 11. kraj." mluví Ramesse. Posadím se. Pak mi pokládá otázky. Jak se mi v Kapitolu líbí? Co říkám na jiné splátce?Mám nějakého přítele? Při této otázce zavrtím hlavou a odpovím rázným ne. Pak se vyptává na Nubinku: "Teď mi pověz něco o své kobylce. Núbie, že? Pověz mi něco o jejích schopnostech. " " Nubi je vytrvalá a výborná skokanka. Není sprinterka, ale je obratná." Pak naštěstí rozhovor skončí.  

Nahoře v pokoji ze sebe shazuji šaty a letím pod sprchu. Myji se tak dlouho, až na svém obličeji necítím žádné líčení. Pak se vysuším, obléknu a jdu na večeři.

Po večeři, kdy do sebe narvu co se dá, ke mně přijde Jenn. Ptá se, co se děje, a já se jí svěřuji. Přece jenom, vždyť je asi o tři roky starší. Řekne mi, že Matt není tak špatný, a přeje mi hodně štěstí. No ovšem... Já půjdu do arény už zítra!

Kdyby vás zajímalo, jak mě napadlo jméno Ramesse Fortuna, tady to objasním. Ramesse II. byl faraon v Egyptě, což je asi vše, co o něm vím. Fortuna by se dala z latiny přeložit jako "štěstí" nebo "štěstěna"(štěstěna latinsky je fortunae, ale budeme předstírat, že ne). 

Jaká myslíte, že bude aréna? Kapitola bude co nejdřív.

15. Horse hunger gamesKde žijí příběhy. Začni objevovat