1 sezom 8 bölüm
Jack, Charlesi bir kenara çekerek benim duyamicam şekilde bir şey söyledi ardından bana bir şey demeden hemen geçite girdiler.
Ben gitmesem iyi olur sonuçta bu onların kavgası
Bende uzunca düşünebilecek zamanı bulmuştum
Elimdeki kitaba bakarak düşündüm"Artık tek bu sorunun cevapını senden alabilirim!"
Açmadan önce tüm değer verdiklerimi düşündüm Ailem, Carolina ve Amcam.....Kim bilir Amcam ne kadar endişelidir!
Herkez beni arıyo, ve bir gün beni bulucaklar, daha fazla onlardan saklanamam zaten kaçarak kötü yaptım artık asla bana inanmıyacaklar!......Titriyen elerimi kitapı tutarak başımı havaya kaldırdım ve boğuk kısık sesle konuştum" Büyükanne!, sözümü tutamadım!... ben güçlü değilim ve olamam'da!"
Ağzımdan çıkan son cümlede sonra elimdeki kitap titremeye başladı. Üstüne basıyordum belki titremeye keser diye ama işe yaramadı!
" A bir dur!" O sinirle kitapın ilk sayfasını açtım anda durduBirinci sayfa boş'du.
Ikinci sayfa'dan itibaren başlıyordu
************************************
RÜYA PERI EFSANESI☆Rüya perileri ne bir cadı nede bir büyücüdür!
Onlar bu dünyada çok az bulunan bir türdür, nesileri yılar önce tükenmeye başladı!Efsaneye göre, bir rüya Perisi çok güçlü bir varlıklardır!
Diyer doğa üstü varlıkların göre daha asil,vicdanlı ve barışcılar'dır!
Öfkelendikleri anda işler değişebilir!........Rüya perilerin az olmanın nedeni
Kâbus yaratıklar'dı!Kâbus yaratıklar: Rüya perilerin için en büyük tehtit! Ve rakibi'dir!
Onlar en büyük kâbuslar,genelikle kâbuslarda görülür bu yüzden isminde kâbus kelimesi taşıyo ama her zaman değil, ormanlarda'da görülebilir!Onlar korku, acı ve çaresiz ile beslenir! Ve her büyüdüğünde!
Rüya perilerin işini zorlaştırır!
Düşmanını saldırdı zaman içinde zehir bırakır, eğer hemen müdale edinmese çok kötü şeyler olabilir!Zehir onu öldürmez, ama daha kötüsün yapar o zehrin acısı çok dayanılmaz kadar kötüdür ve her yaşadıkca, kurbanın içini çürütmeye başlar!
Sadece Kâbus yaratıklar Rüya perilerine zarar vermes:...
Vampir: Rüya perinin kanıyla beslenir, bu onlar için en iyi bağşıklık'dır, ama ayrıca tehlikeli dir Rüya periler düşmanlarını sonsuz bir çukura hapis edebilir.
Kurt adam: Rüya perileri, Avlarlar (öncede farklıydı).
Ve Rüya periler, Vampirleri gibi, kurtları'da sonsuz çukura hapis
edebilir¤
Çok uzun yılar önce tüm doğa üstü varlıklar düşman değildiler,ama Vampirler hariç kan ile beslendikleri için aralarına mesafe koymuşlardı ve Kurt adam ve Vampirler zaten her zaman düşmandılar!
Ama Yoksa hiç bir sorun yoktu!Sadece hepsinin bir tek büyük düşmanları vardı!
O da kâbus yaratıklarıy'dı!Bu doğa üstü varlıkların büyük bir kuraları vardı, herkes dost olabilir ama asla bir başka doğa üstü kişi bir başka doğa üstü'ye aşık olamaz'dı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑩𝒊𝒓 𝑬𝒇𝒔𝒂𝒏𝒆𝒏𝒊𝒏 𝒔ı𝒓𝒓ı
FantasyCehennem dolu hayattım, ben doğdumdan itibaren başladı..... Ama ben her şeyi daha da felakete çevirdim! Cehennemin içinde uyan canavarı uyandırdım! Tabi her hatanın bir bedeli vardır. Benim cezam yanlızlığın içinde boğulmaktı. Büyükannem bana bir...