Yeni yara

112 75 5
                                    

1 sezon 14 bölüm

Bölüme şarkı bırakıyorum

🎶elsa&emilie au volant🎶

Carolina John ile ne işi olur? Acaba yanlış mı gördüm 'Gördük işte o kan emiciyle gitti!' Carolina yı daha yeni kurtarmış'ken tekrardan kaybedemem!

Zar zor aya kalkarak dengemde durmaya çalıştım, başımın ağrısı o kadar çok şiddetli ki bir adım atmam imkansız'dı birde üstüne kulağım çınlıyor ve etrafta'ki sesler yankılanıyor du.

Başımın ağrısı mideme kadar inmişti koşar adımlarla bir ağacın yanına durarak bir elimle saçımı topladım diğer elimi'de ağaca tutunarak destek aldım.

Derin nefes alarak sakinleşmeye çalıştım ama bir anda kusmam gerektini fark edince başımı hemen eğidim ve midemi boşaltım.

Geri çekilerek ağacın yanında ki kustum kana baktım 'Kan mı? ne alaka?'

Korku'dan titreyen elimi ağzıma götürerek dudağımın kenarında ki kan lekesini parmaklarımla sildim "Bu...bu" Bir kızın yardım çığlığını duyar duymaz dikkatimi oraya verdin.

Arkamı döndüm'de kalabalığa baktım, herkes normal bir şekilde dans ediyor eğleniyordu muhtamelen kimse duymamıştı şarkı'dan dolayı.

Jessica ve Michelle de ortalıkta görünmüyordu onlardan yardım isteyene kadar kız ölebilir'di bu yüzden daha fazla zaman kaybetmeden koştum.

Çığlın geldi yere gidikten sonra etrafıma bakıp kızı aradım "Hey yardıma geldim nerdesin ?","...y-yardım edin!" Biraz uzağım'da yerde yatan bir kız görünce hemen yanına koşarak kendimi dizlerimin üstüne bırakarak elini dokundum ve halini görünce açık olan ağzımı elimle hızlıca kapatım "Aman Allah'ım!"

Kanlar içindey'di karnından yaralanmış görünüyordun vücutun diğer yerlerine inceleyerek kolunda ki siyah damarları fark etim
"Bu..." Büyükannem ölmeden önce onun kolunda'da bu izler vardı "Nasıl oldu bu, kim yaptı bunu?" Kız şiddetli bir şekilde öksürerek korku dolu gözleriyle bana baktı "Nolur bana yardım et, canım çok yanıyor!","Lanet olsun, ben ne yapacağım!" Aya kalktım ve yüksek sesle bağırdım "Yardım edin!" Kıza döndüm "Ben sana yardım getireceğim sakın endişelenme!" Diyerek arkama dönüp koşucaktım ki taş gibi sert bir şeye çarptım.

Başımı kaldırır kaldırmaz Jack ile göz göze geldim sesimi duymuş olmalıydı. Arkamda ki Kızı fark edince beni hafifçe kenara iterek yanına gitti.

"Kızın yardım çığlığını duydum geldimde'de bu haldeydi, ona yardım edebilir misin?"
Kıza yaklaşarak dikkatlice inceledi sonra yavaş bir şekilde başını bana çevirerek arkama baktı.

Merak edip arkamı döndüm'de Eden ve Charlese karşımda durmuş bana bakıyorlar'dı diğerleri yoktu "Sizde mi geldiniz?" Eden alayca gülerek bir adım yaklaştı "Jack nerdeyse biz de ordayız, bunu öğren artık"

Gözlerimi devirerek Jack'e döndüm "Neyi bekliyoruz kızı Hastaneye götürmeliyiz","Onun işi bitti!" Ağzından çıkan şey beni sarsmıştı 'Ne demek onun işi bitti?' Şaka mı bu? "Hayır hayır!","Daha fazla canı yanmadan.." Son lafı yutarak sert bir tonla konuştu "Burdan uzaklaş!","Hayır kızı öldürmeyeceksin!" Aya kalktı ve beni süzerek gözlerimde durdu "Bunu sen istedin","Ne?..","Eden, Charles Malorie'yi uzaklaştırın burdan","Ne diyorsun sen be!"

Eden ve Charles kollumdan tutarak uzaklaştırmaya başladı "Bırakın beni, Jack sakın yapma!" Ne kadar bağırsam'da beni duymazdan geliyordu.

Her şey çok hızlı gerçekleşmişti kızın acı dolu çığlığı sadece 2 saniye sürmüştü ama sesi beni mahvetmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝑩𝒊𝒓 𝑬𝒇𝒔𝒂𝒏𝒆𝒏𝒊𝒏 𝒔ı𝒓𝒓ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin