Düzenleniyor....⚠️
》》》》》》》》》》》》》》》》》
1 sezon 1 bölüm
☝Yukarda ki video izleyin derim☝
Tanıtımı .1
Iyi okumalar!.......
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
...........Bir çok Efsaneler duymuşsundur, peki bunun gerçek olabileceğini hiç düşündün mü?........^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Işte karşımda duruyo, her şeyimi elimden alan kişi!
Kalbimin tam ortasına bıçak ile saplayan kişi!
Öfkeyle aldım nefes her verişimde daha da güçleniyordu........Ne mi oldu!?
Söyleyemem....bu bir sır🤫......
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Nisan, Saat 16:30 Saintfour kasabası.
Okul zili çalmasıyla, Arkadaşlarımla vedalaşıp Otobüs durağına yol aldım, anlamıyorum neden okulun önüne gelmez ki, zaten sırtımızda bir ton ağırlında çanta taşıyoruz ama gercekten bu sefer çantam çok ağır ne koydum ki ben.
10 Dakika sonra:
Otobüsün geldini gördüm anda kaçırmamak için koştum. Kapı nerdeyse kapanıcak ken son anda yetiştim.
En arka sırada yanlız oturuyordum, çok rahat ve sessiz di çanta mı daha fazla kucağım da tutamadım bu yüzden yanımda ki boş koltuğa koydum.
Otobüs hareket etmeye başladı an kafamı cama yaslayarak uykuya daldım.....
" Son durak!"
Otobüs Sürücüsü herkesin indini emin olmak için önünde duran aynasına baktı ve arka da oturan, kafası yan cama yaslamış ve derin bir uykuya dalmış kıza bağırdı!
" Son durak!"......
Gözümü hızlıca açtım da ne oldunu görmek için etrafıma baktı ve şöferle göz göze geldim, sinirli gözüküyordu, e yani o da işini bitirip benim gibi eve gitmek istiyo hemen ayağa kalktım ve utanmış şekilde bakarak konuştum
" Çok özür dilerim!"
Hemen Okul otobüsünden indim gibi kulağıma kulakçaklarımı taktım ve Eve doğru ilerledim neyse ki durak evden çok uzakta değildi.
Evin büyük siyah kapısının önünde durdum da, elimi çantama uzatarak anahtarlarımı aldım kapının üç kilidinide açtım ve içeriye bir adım atım anda Evin sessizliğini hemen hissetmiştim
Yeni bir şey değildi!
Ev büyüktü ama boştu. Ailem yoktu, bir haftalığına iş için yurt dışına çıkmışlardı. Gerçekten işleri çok yoğun oluyordu.
Çoçukluğumdan beri hep iş düşünüyorlardı ve benimle çok ilgilenmezlerdi. Bu yüzden beni büyükanneme bırakırlardı. Ben onunla zaman geçirmeyi çok severdim. Beraber oyun oynardık, bana kitap okurdu ve efsaneler anlatırdı............
Anı:
Kış günüydü. ben sıcacık sobanın karşısın da oturuyordum. Üzerimde ise kırmızı bir kazak vardı.
Pencerenin dışında azar azar karın yağması bu kışı daha güzel yapıyordu, burnuma çok güzel kokularn gelmesiyle, yüzümde hemen mutluluktan beyaz dişlerim belirdi.
Büyükannem yine güzel bir şeyler hazırladını anladım ve daha çok yaklaştığında. Kapıya döndüğüm, büyükannem elinde tepsiyle yaklaştı ve masanın üzerini koydu. Ardından bana bakarak gülümsedi. Benim en sevdim tarçınlı kek'i yapmıştı.
İkimize keki dilimleyerek bunun
keyfini çıkardık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑩𝒊𝒓 𝑬𝒇𝒔𝒂𝒏𝒆𝒏𝒊𝒏 𝒔ı𝒓𝒓ı
FantasiaCehennem dolu hayattım, ben doğdumdan itibaren başladı..... Ama ben her şeyi daha da felakete çevirdim! Cehennemin içinde uyan canavarı uyandırdım! Tabi her hatanın bir bedeli vardır. Benim cezam yanlızlığın içinde boğulmaktı. Büyükannem bana bir...